Ajankohtaista > Vaalit

Yleinen keskustelu moderaattoreista ja admineista.

<< < (4/5) > >>

Nappeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Chuuko -  20-08-2012, 12:33:02 ---//Miks me käydään adminkeskustelua modepuolella?  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Niin muuten, tämän keskustelun loppupään vois kyllä ainakin mun mielestä siirtää admin-puolelle. Nythän käy muuten niin, että admin-keskusteluun halukkaat osallistujat ei löydä tätä täältä mode-asiain puolelta. Sinänsä en offaamista vastusta, mutta jos asiaa puhutaan, niin kyllähän se on oleellista, että asiain ja päätösten taustat löytyy oikeista osoitteista.

Lizlego:
Ei adminpuolelle vaan vaalien yleiselle puolelle, sinne yläosastolle, koska siellähän voidaan käydä just nämä keskustelut mitkä ei liity tiettyihin vaaleihin ajankohtaisina vaan vaaleihin ja niihin osallistumiseen yleensä. :P Ja sitä paitsi tässä keskustelussa ei ole puhuttu pelkästään admineista vaan myös modeista, niin olisi väärin, jos tämä siirrettäisiin pelkälle adminpuolelle ja ongelma siitä, mille puolelle siirretään, katoaa sillä että siirretään sinne missä voi puhua molemmista. Näin mun sumealla logiikalla. Se, jonka logiikka on vähemmän sumeaa, voi tietenkin olla eri mieltä.  ;D Se, joka on mielestään hyvällä logiikalla, suorittakoon myös siirtämisen sinne minne tämä kuuluu.

Nappeli:
Kyllä sun logiikka, Liz, on tässä hyvä ja aukoton. :D Siirtäisin tämän heti itse, mutta oon nyt netissä kännykällä, eikä tällä onnistu juuri mikään.

Lizlego:
Milloin saa alkaa puhua seuraavista vaaleista? ;D

Beelsebutt:
Ääh, taasko. Missä saa äänestää ylläpidon pidemmästä kaudesta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta