Fanifiktio fandomeittain > Twilight
Kaunis, kauniimpi, kaunein, K-16 (Houkutus)
zilah:
Joo, siitä vaan pyrkimään Salkkareiden käsikirjoittajaksi.... Tai mitä jos kynäillään yhdessä joku slash-vampyyri-suhdesekasotku ja tarjotaan sitä tuotantoyhtiöille? Saattaisi joku filmipamppu pudota palliltaan... :D
zilah
Lizlego:
Haha, mä oon aina halunnut saippuasarjan käsikirjoittajaksi. Sellainen on paheksuttua ja vähän arvostettua, mutta saippuaa ihmiset katsovat! :D Älä yllytä vampyyri-slash-suhdesaippua käsikirjoitukseen, koska mä oon heti valmis. :D Hetikö aloitetaan?
zilah:
Joo! Kyllä pitäisi ihan oikeasti toteuttaa tällainen. :D On sitä hullumpiakin saippuajuonia nähty. Olisi ainakin kerran jotakin muuta kuin ne tavalliset Kauniitjarohkeat-juonikuviot, jotka on jo moneen kertaan nähty.
zilah
Lizlego:
Mulla on olemassa jo yksi vampyyrikäsis, mutta se on huumoripätkä, ei slashia eikä varsinaisesti suurempia ihmissuhdesotkujakaan, ei ainakaan romanssien muodossa, mutta väärinkäsityksiä ja vääriä tulkintoja ja paisuvia juttuja. Mulla olisi jopa halukkaita näyttelijöitä tiedossa, mutta toi käsis vaan hävettää ja sitä pitää muokata ennen kuin lähetän sen ihmisille ja otan sen ohjatakseni. :D Tulee kivaa, jos ikinä kehtaan. :D
Mulla olisi myös tähän tavallaan seuraava osa jo, mutta en osaa päättää, että jätänkö sen sellaiseksi mikä se nyt on vai pitäisikö sitä muokata. ;D Se lipsahti vähän liikaa keittiön puolelle. ;D
Beelsebutt:
--- Lainaus käyttäjältä: Lizlego - 25-06-2009, 00:49:15 ---Bellan POV
Minä olin järki hänen järjettömyydessään.
--- Lainaus päättyy ---
Olipa kaunis lause :)
Hei, mä tykkään kans tosta Jasperin PoVista, siis se autokohtaus. Hot! Ja tajusin just, että eihän se Jazz välttämättä Edwardia hiplannutkaan vaan veti ihan itse käteen ;D Okei, Rosalien PoV oli kans ihku. Sä osaat kirjottaa Rosen, oon vähän kateellinen :P Okei, osaat kirjottaa Edwardinkin (ihme), joten ehkä vaan ylistän yleisesti ja jatkan lukemista ja oon hiljaa :D Ja hei, jouduin lukeen ekan luvun toiseen kertaan ennenkuin tajusin, että tässä ficissähän ei ole canon-parituksia. D'oh. Oon kai vähän hidas ::)
Mutta mitä kummaa, miten Ed kuulee Alicen ajatukset puhelimessa? Oon törmännyt tähän ficeissä ennenkin, mutta minusta se on käsittämätöntä. Tietysti ohitan sen vaan ajattelemalla, että tää on sun ficcitodellisuus ;)
Oh, tuskin maltan odottaa että saan lukea uusia lukuja! Hei, mun ei tarvi odottaa!! :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta