Elmeri oli kyllä ihan ihku, mutta mun ääneni olisi mennyt Miikalle. Muhun vetoaa aina huumori.
Niin kuin huomaatte, olen hassahtanut noihin rokokoohepeniin. Voltureille ne sopivatkin upeasti!
Rokokoohepenet rulettaa ja Carlisle on tuossa kuvassa varsin söötti.
Itse asiassa kaikki historialliset vaatetukset rulettaa. Mä huomasin jossain vaiheessa harmitelleeni sitä, että elokuva sijoittuu nykyaikaan.
Ajattele nyt miten coolia olisi ollut, jos Twilightin hahmoilla olisi toi vaatetus ja värikkäät viitat koko ajan. Oi nam!
Toinen kuolauksen kohde on Volturit, erityisesti Aro! Oi taivas, miten upean roolityön Michael Sheen teki. Minä olin ja olen yhä edelleen ihan pähkinöinä.
zilah! En olisi uskonut susta, että lankeat hulluihin niin kuin minä!
Lol. Tosin nyt tuli mieleen, kun Liekehtivä pikari-leffassa molemmat rakastettiin Alastoria, joten ehkä mun olisi pitänyt arvata.
Mä sekä repesin että rakastuin Volterra-kohtauksessa ja mietin, että pitäisikö hakeutua hoitoon.
Mä olin kyllä itse varma, että tykkään Arosta leffassa ihan siitä asti, kun tajusin kuka sitä esittää ja näin ihan sattumalta pari miehen elokuvaa, mutta pääsi mutkin silti yllättämään positiivisesti.
Sanoo ehkä jotain mun huumorintajusta, että mua jaksaa naurattaa
tämä hieno miksaus Lady Gagan Pokerfacesta. Christopher Walken <3. Siinä on yksi näyttelijä, joka on onnistunut pelottamaan mua leffoissaan.
Ja inhoan tuota biisiä alkuperäisversiossaan ja silti jaksan kuunnella tuota.