Kirjoittaja Aihe: Paritusgeneraattori  (Luettu 15993 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #15 : 27-01-2013, 18:34:59 »
Lainaus
11. Millaista juonta käyttäisit, jos haluaisit nelosen vievän ykkösen neitsyyden? Ohhoh! Jack Aubrey riistäisi lordi John Greyn neitsyyden? Kutkuttava asetelma... hmm... No Jack voisi vaikka paeta velkojiaan tietynlaiseen herrasmieskerhoon, jossa hän tapaa nuoren lordi Johnin, ja siitä yksi asia johtaa toiseen...

Tämä sun täytyy ehdottomasti kirjoittaa! ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #16 : 27-01-2013, 21:52:22 »
Saamasi pitää, Liz raksu. Tää on jo aloitettu... ;D


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #17 : 27-01-2013, 23:26:28 »
Pakko oli kokeilla saisiko tällä hyviä ficci-ideoita ja katsos, kyllähän se aina toimii. Tosin en ole varma osaisinko yhtäkään näistä toteuttaa.  ;D


1. Mario Lemieux
2. Teemu Selänne
3. Saku Koivu
4. Sidney Crosby
5. Claude Giroux
6. Danny Birere
7. Mikael Granlund
8. Mikko Koivu
9. Wayne Gretzky
10. Jari Kurri
11. Sami Vatanen
12. Jevgeni Malkin




1. Oletko lukenut kuusi/yksitoista -ficciä? Haluaisitko? -Danny Briere ja Sami Vatanen? En kyllä ole lukenut sellaista ficciä, mutta jos joku sellaisen kirjoittaisi, lukisin ehdottomasti!

2. Voisiko nelonen olla mielestäsi hot? Kuinka hot? -Voisiko Sidney Crosby olla hot? Kai se voisi, ehkä. En mä tiedä. Ei se musta ole hot, mutta kai se voisi olla, jos olisin kymmenen vuotta nuorempi... ehkä.

3. Mitä tapahtuisi, jos kaksitoista saattaisi kahdeksikon raskaaksi? -Jevgeni Malkin saattaisi Mikko Koivun raskaaksi? Oi taivas! Siitä tulisi aika soppa ja ainakin niiden yhteisellä lapsella olisi itsepäiset geenit. ;D

4. Oletko lukenut yhdeksiköstä yhtään ficciä? -Ficcejä Wayne Gretzkystä? Olen ja lukisin enemmänkin, jos löytäisin.

5. Olisiko kaksi/kuusi hyvä paritus? -Teemu Selänne/Danny Briere? En ole koskaan ajatellut asiaa. Mitenhän tuo menisi? En osaa muodostaa mitään mielipidettä asiaan. Tarkoittaa kaiketi sitä, että tätä pitäisi kokeilla. ;D

6. Viisi/yhdeksän vai viisi/kymmenen? -Claude Giroux/Wayne Gretzky vai Claude Giroux/Jari Kurri? Voisiko nämä yhdistää kimppaan? Jos ei, siinä tapauksessa ehkä jälkimmäinen. Siitä ei tulisi mitään LOL, koska kumpikaan ei tekisi aloitetta! Asetelmana olisi kyllä aivan loistava.

7. Mitä tapahtuisi, jos seitsemän yllättäisi kakkosen ja kahdentoista harrastamassa seksiä? -Mitä tapahtuisi, jos Mikael Granlund yllättäisi Teemu Selänteen ja Jevgeni Malkinin harrastamassa seksiä? Ei mitään. Mikke poistuisi takavasemmalle eikä kukaan huomaisi mitään. Sitä mä en tiedä miten Teemu ja Geno saataisiin harrastamaan seksiä ylipäätään... ;D

8. Keksi summary eli yhteenveto kolme/kymmenen -ficille. Saku Koivu/Jari Kurri-ficille summary. No se olisi varmaan jotain sellaista kuin Totuus Salamasta ja käytännön harjoitteita.

9. Onko yksi/kahdeksan -fluffy mahdollista? Mario Lemieux/Mikko Koivu -fluffy? No tokihan se on mahdollista, kun minä kirjoitan. Mikkohan on aika romantikko mun pääni sisällä ja Mario nyt tykkää kaikesta LOL.

10. Keksi otsikko seitsemän/kaksitoista H/C-ficille. (hurt/comfort) Jevgeni Malkin/Mikael Granlund h/c-ficci? Tämä olisi luultavasti joku Veivaajan spinoff, jossa Miken Minnesota olisi just pelannut Sidin ja Malkinin Pittsburghia vastaan ja voittanut ja Sid olisi katkeruudessaan ja huonona häviäjänä jättänyt Miken. Malkin olisi sitten löytänyt Miken huonossa hapessa ja huolehtinut. Otsikko olisi sitten varmaan jotain kauheaa kuten Nousee se aurinko huomennakin

11. Millaista juonta käyttäisit, jos haluaisit nelosen vievän ykkösen neitsyyden? -Sidney Crosby veisi Mario Lemieux'n neitsyyden? Tämä vaatisi jo kekseliäisyyttä, koska pitäisi keksiä kenen Marion lapset sitten on, jos Sid on eka. Tähän pitäisi varmaan käyttää jotain nuorennusjuomaa, että käykin niin, että Mario on samanikäinen kuin Sid. Haha! Tämä olisi aika kiinnostava.

12. Lukeeko kukaan ystävistäsi slashia/femmeä seiskasta? -Lukeeko kukaan ystävistäni slashia Mikael Granlundista? Taitaa sitä joku lukea.

13. Lukeeko kukaan hettiä kolmosesta? -Hettiä Saku Koivusta? Eipä taida, kun se on Teemun auto... ei kun siis.

14. Kirjoittaako/piirtääkö kukaan yhtätoistaa? Sami Vatasta? -Ainakin joskus joku on ollut aikeissa.

15. Kirjoittaisiko kukaan ystävistäsi kaksi/neljä/viisi-threesomea? -Teemu Selänne/Sidney Crosby/Claude Giroux? Haastan heti jonkun kirjoittamaan, koska tuon mä haluaisin lukea, mutta epäilen etten saa vapaaehtoista sille. ;D

16. Mitä kymppi huutaisi suuren tunteen hetkellä? -Haha, Jari Kurri ja suuret tunteet tai lähinnä niiden ilmaukset eivät taida kuulua yhteen, mutta kai se jotain supisuomalaista huutaisi.

17. Jos kirjoittaisit songficin hahmosta kahdeksan, mikä olisi laulu? Mikko Koivun laulu? No eihän se voi edelleenkään olla mikään muu kuin Wild Thing.

18. Jos kirjoittaisit yksi/kuusi/kaksitoista -ficin, mitkä olisivat varoitukset? -Mario Lemieux/Danny Briere/Jevgeni Malkin -ficin varoitukset? Haha, tämähän olisi mulle! Varoitukset? Seksiä, pelkkää seksiä. ;D

19. Mikä olisi hyvä iskurepliikki kakkoselta kympille? -Teemu Selänteeltä Jari Kurrille iskulause? Tämähän on kai tapahtunutkin jo ja se on se, että Saanko lainata autoasi? ;D

20. Milloin viimeksi luit ficin vitosesta? -Claude Giroux'sta? Taisin lukea eilen jotain.

21. Panisiko yksitoista ysiä? Selvänä vai kännissä? -Panisiko Sami Vatanen Wayne Gretzkyä? Siinäpä hyvä kysymys! Ei varmaan jäyhänä suomalaisena ihan selvinpäin panisi, mutta kännissä saattaisi.

22. Mikä on kuutosen supersalainen kinky-outo-sairas juttu? -Danny Brieren supersalainen kinky-juttu? Ei kai nyt Dannylla sellaisia olekaan? Sanoisin, että nuoret miehet, mutta se ei oikein ole supersalaista...eikä ehkä kauhean kinkyäkään LOL.

23. Jos kolmonen ja seiska päätyisivät vällyjen väliin, kumpi olisi top? -Saku Koivu ja Mikael Granlund!! Saku Koivu ja Saku Koivun klooni! Ei Mikke kyllä oikeasti niin paljoa muistuta Sakua, mutta kaiketi Saku olisi top, ellei tilanne olisi se, että Mikkeä ohjataan. ;D

24. "Ykkönen ja yhdeksän seurustelevat onnellisesti, kunnes yhdeksän yhtäkkiä lähtee nelosen matkaan. Ykkönen, murheen murtamana, päätyy yhdeksi yöksi yhdentoista seuraan ja sen jälkeen seurustelee lyhyesti ja onnettomasti kahdentoista kanssa, kunnes viitonen neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta kolmoselta."

-Mario Lemieux ja Wayne Gretzky seurustelevat kunnes Gretzky yhtäkkiä lähtee Sidney Crosbyn matkaan. Mario, murheen murtamana päätyy yhdeksi yöksi Sami Vatasen seuraan ja sen jälkeen seurustelee lyhyesti ja onnettomasti Jevgeni Malkinin kanssa kunnes Claude Giroux neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta Saku Koivulta. ;D ;D ;D ;D

 
25. Miltä tuntuisi, jos seitsemän/kahdeksan olisi canonia? -Mikko Koivu/Mikael Granlund canonia? No sehän on canonia ainakin sikäli, että Mikke on Mikon seurassa Minnesotassa.

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #18 : 22-11-2017, 16:57:53 »
Vendela julkaisi juuri Finissä vanhan ja hauskan Lucius-fikin, joka on kirjoitettu 24. kohdan pohjalta, mistä tuli mieleeni, että mulla on ollut tämä lähes valmiiksi täytettynä tiedostojen perukoilla jo kauan. Kaipa sen voisi tännekin viimein tyrkätä, vaikka tämä ehkä enemmän omaa kivaa onkin. :P Valituista hahmoista huomaa, että olen säälittävällä tavalla jumiutunut lapsuuteeni.

1. Dobby
2. Novak Djokovic
3. Muumipeikko
4. Anna Shirley
5. Mymmeli (se alkuperäinen, jolla on liuta lapsia eri miesten kanssa)
6. Agnetha Fältskog
7. Severus Kalkaros
8. Hercule Poirot
9. Pikku Tiikeri
10. Maija Poppanen (enempi ehkä elokuvaversio, vaan lieneekö tällä nyt väliä?)
11. Sven Hannawald
12. Albus Dumbledore

1.Oletko lukenut kuusi/yksitoista -ficciä? Haluaisitko?
Agnetha/Sven. En ole lukenut, mutta kun nyt tuli puheeksi niin miksipä en haluaisi. Niillä voisi olla yllättävänkin paljon yhteistä.

2.Voisiko nelonen olla mielestäsi hot? Kuinka hot?
Anna Shirley. Joo, erittäin.

 3.Mitä tapahtuisi, jos kaksitoista saattaisi kahdeksikon raskaaksi?
Dumbledore Poirotin. He saisivat kaksoset, Arianan ja Arthurin. Ariana olisi huippuälykäs ja tekisi Tylypahkan jälkeen lyhyen mutta menestyksekkään uran jalokivivarkaana. Sen jälkeen hän kokisi moraalisen herätyksen ja perustaisi lopulta uuden, edistyksellisen ja täydellisen tasa-arvon ideaan perustuvan noitakoulun. Arthurilla sen sijaan olisi melko vähäiset taikataidot ja lisäksi sosiaalisia vaikeuksia, mutta suuri intohimo kasveihin. Lopulta hän päätyisi Walesin syrjäiselle maaseudulle kasvattamaan poikkeuksellisen herkullisia kurpitsoja.

4.Oletko lukenut yhdeksiköstä yhtään ficciä?
Pikku Tiikeri. En ole, tässä on selvästi aukko, joka pitäisi täyttää.

5. Olisiko kaksi/kuusi hyvä paritus?
Novak/Agnetha. Pikkasen ikäeroo on, mutta miksei.

6. Viisi/yhdeksän vai viisi/kymmenen?
Mymmeli/Pikku Tiikeri, Mymmeli/Maija Poppanen. Molemmat, koska Mymmeli tunnetusti vaihtaa seksikumppaneita usein.

 7.Mitä tapahtuisi, jos seitsemän yllättäisi kakkosen ja kahdentoista harrastamassa seksiä?
Severus yllättäisi Novakin ja Dumbledoren. Se onnittelisi Dumbbista siitä, että tämä on viimein päässyt yli Grindelwaldista ja saanut nuorta lihaa.

8. Keksi summary eli yhteenveto kolme/kymmenen -ficille.
Muumipeikko/Maija Poppanen. Bert on maalannut taulun, jossa näkyy vuoria, kaunista laaksomaisemaa ja horisontissa viihtyisän näköinen pyöreä talo. Maija ja Bert hyppäävät maalaukseen, vaan kuinkas sitten kävikään?


9. Onko yksi/kahdeksan -fluffy mahdollista?
Dobby/Poirot. Tottahan toki. Erittäin söpöisän kuuloinen paritus. ;D

10. Keksi otsikko seitsemän/kaksitoista H/C-ficille. (hurt/comfort)
Severus/Dumbledore. ”Tyrmäni ovi on sinulle alati avoinna”

11. Millaista juonta käyttäisit, jos haluaisit nelosen vievän ykkösen neitsyyden?
Anna Dobbyn. Hermione matkustaa Prinssi Edwardin saarelle lapsuutensa lempikirjojen maisemiin, innostuu siellä käyttämään ajankääntäjää ja tapaakin yllättäen Annan. Tämä on seikkailunhaluisena luonnollisesti valmis tutustumaan Hermionen aikaan ja elämään ja he lähtevät Englantiin. Hermione toimii edelleen aktiivisesti kotitonttujen vapautuksen puolesta ja hän ottaa Annan mukaansa S.Y.L.K.Y:n kokoukseen. Samaan aikaan Dobby on masentunut, koska jumalainen Harry Potter on alkanut seurustella Draco Malfoyn kanssa. Epätoivoissaan Dobby valmistaa lemmenjuoman, jonka toivoo voivansa juottaa Harrylle. Anna on tunnetusti utelias ja onnettomuusaltis, joten juoma päätyy kokouksessa hänen suuhunsa ja loppu on historiaa.

12. Lukeeko kukaan ystävistäsi slashia/femmeä seiskasta?
Severuksesta. En tunne henkilökohtaisesti fikkareita, mutta netissä varmaankin erittäin moni.

13. Lukeeko kukaan hettiä kolmosesta?
Muumipeikosta. No varmaan joku tässä maailmassa lukee.

14. Kirjoittaako/piirtääkö kukaan yhtätoistaa?
Sven Hannawald. Mun tutuistani tuskin kukaan muu kuin minä, eikä muakaan enää kauheasti innosta, kun olen todennut hänen olevan ilmeisesti aika ankea tyyppi.

15. Kirjoittaisiko kukaan ystävistäsi kaksi/neljä/viisi-threesomea?
Novak/Anna/Mymmeli. Olisin erittäin kiinnostunut ystävystymään sen henkilön kanssa, joka tätä kirjoittaisi. :D

16. Mitä kymppi huutaisi suuren tunteen hetkellä?
Maija Poppanen. ”Supercalifragilisticexpialidocious!”

17. Jos kirjoittaisit songficin hahmosta kahdeksan, mikä olisi laulu?
Poirotista. ”Je t’aime... moi non plus ”, K-18

18. Jos kirjoittaisit yksi/kuusi/kaksitoista -ficin, mitkä olisivat varoitukset?
Dobby/Agnetha/Dumbledore. Vastustan turhaa varoittelua ja liian yksityiskohtaisia alkutietoja muutenkin, joten tähänkään ei tulisi mitään varoituksia.

19. Mikä olisi hyvä iskurepliikki kakkoselta kympille?
Novakilta Maijalle. ”Minä saan ykkösen sisään ilman poppaskonsteja”

20. Milloin viimeksi luit ficin vitosesta?
Mymmelistä. En ole lukenut. Olen kyllä suunnitellut kirjoittavani.

21. Panisiko yksitoista ysiä? Selvänä vai kännissä?
Sven Hannawald Pikku Tiikeriä. No voihan sillä olla semmonen pehmolelu leikkikaverina.

22. Mikä on kuutosen supersalainen kinky-outo-sairas juttu?
Agnethan. Se pukeutuu Fridaksi ja fantasioi kolmen kimpasta Silvian ja Kaarle Kustaan kanssa.

23. Jos kolmonen ja seiska päätyisivät vällyjen väliin, kumpi olisi top?
Muumipeikko ja Severus. Mä luulen että ne on kooltaan ja muultakin anatomialtaan sen verran eri paria, että niitten täytyy kehitellä kokonaan uusia tekniikoita. (Enkä nyt viittaa siihen väsyneeseen läppään muumien perärei'istä.) Mutta jos on pakko valita, niin sanon Muumipeikko.

24. "Ykkönen ja yhdeksän seurustelevat onnellisesti, kunnes yhdeksän yhtäkkiä lähtee nelosen matkaan. Ykkönen, murheen murtamana, päätyy yhdeksi yöksi yhdentoista seuraan ja sen jälkeen seurustelee lyhyesti ja onnettomasti kahdentoista kanssa, kunnes viitonen neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta kolmoselta."

Dobby ja Pikku Tiikeri seurustelevat onnellisesti, kunnes Pikku Tiikeri yhtäkkiä lähtee Anna Shirleyn matkaan. Dobby, murheen murtamana päätyy yhdeksi yöksi Sven Hannawaldin seuraan ja sen jälkeen seurustelee lyhyesti ja onnettomasti Dumbledoren kanssa, kunnes Mymmeli neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta Muumipeikolta.

Ihan hyvä, mutta toivoisin Pikku Tiikerin kuitenkin palaavan lopulta Pikku Karhun luo.

25. Miltä tuntuisi, jos seitsemän/kahdeksan olisi canonia?
Severus/Poirot. Tuntuisi paremmalta kuin Severus/Lily. ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #19 : 27-11-2017, 15:02:08 »
Pakko kommentoida, koska Severus/Poirot olisi loistava canon-paritus. Myös Novak/Agneta kuulostaisi kiinnostavalta. Jollain tennispelaajallahan taisi olla joku kohusuhde aikoinaan niin toi olisi siihen jatkoa.  ;D

Lainaus
Sven Hannawald. Mun tutuistani tuskin kukaan muu kuin minä, eikä muakaan enää kauheasti innosta, kun olen todennut hänen olevan ilmeisesti aika ankea tyyppi.

Mua kyllä kiinnostaisi kuulla lisää.  ;D

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #20 : 04-12-2017, 23:29:23 »
Kohusuhde, kenellä??  :o Mulle ei nyt muistu mieleen mitään erityistä, mutta kyllähän varsinkin vanhemman polven pelaajilla taisi kaikenlaisia juttuja olla. Ainakin Borgin rakkauselämää seurattiin tiiviisti 80-luvun MeNaisissa, joita lueskelin kesällä mökillä. Hmm, mitenhän Novakin ja Agnetan saisi yhteen. Euroviisuissa? Jossain henkistymisretriitissä Richard Bransonin saarella?  ;D

Lizlego

  • Vieras
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #21 : 22-01-2018, 15:41:52 »
Muistaakseni kyseessä oli Agassi, mutta en millään muista, kuka se olisi ollut se toinen osapuoli. ;D Lukisin kyllä mielelläni Agnetasta ja Novakita henkistymisretriisissä.  ;D

Lizlego

  • Vieras

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #23 : 03-01-2020, 19:26:19 »
Oho, en ollut kuullutkaan tuosta suhteesta! :o No mutta Novak/Agneta olisi kieltämättä vähän samaa sarjaa. ;D Näistä tai vastaavista parituksista saa kyllä mielellään kuka tahansa kirjoittaa, jos sattuu inspiroimaan.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #24 : 04-01-2020, 14:06:16 »
Multa taas oli mennyt tuo Novakin suhde ihan ohi enkä tietäisi siitä mitään, jos et olisi sanonut. Olisi kyllä kivaa, jos ylipäätään suomeksi kirjoitettaisiin enemmän RPF:ää. Se tuntuu kuolleen melko kokonaan.  :o

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #25 : 08-01-2020, 18:53:17 »
Siis apua, en mä tiedä mitään Novakin tai kenenkään oikeista suhteista! Tuo oli vaan jatkoa fiktiivisille paritusspekulaatioille, joista aiemmin oli puhetta. Ellei mulla sitten ole jonkinlaisia meedion kykyjä, mutta siihen ei kyllä viittaa yhtään mikään tähänastisessa elämässäni. ;D RPF:n suosio on tosiaan kummallisesti hiipunut, mistähän sekin johtuu? Minä kirjoittaisin sitäkin, jos nyt ylipäätään kirjoittaisin jotain (perkeleen krooninen blokki >:().

Lizlego

  • Vieras
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #26 : 08-01-2020, 20:02:10 »
No ei se kirjoittaminen vaadi kuin perselihaksia. ;D ;D ;D Mä en tiedä Novakista ylipäätään mitään, joten se voisi olla aika mielenkiintoista luettavaa missä tahansa muodossa. Miten olisi essee? ;D

Poissa Tinppa

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 549
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #27 : 04-03-2020, 02:09:48 »
Nyt on ihan pakko tunkea tähän vähän Vakolaa. ;D

1. Enni
2. Marjaana
3. Iiro
4. Martti
5. Rebecca
6. Aleksanteri
7. Jalmari
8. Konsta
9. Kaarina
10. Reino
11. Aimo
12. Matias



1. Oletko lukenut kuusi/yksitoista -ficciä? Haluaisitko? Aleksanteri/Aimo. En ole ihan varma, haluaisinko. Varmasti saisi kyllä aika veikeetä kamaa.

2. Voisiko nelonen olla mielestäsi hot? Kuinka hot? Martti. No Marttihan on ihan HELVETIN hot!

3. Mitä tapahtuisi, jos kaksitoista saattaisi kahdeksikon raskaaksi? Matias/Konsta. Mitä jos vaan ei...?

4. Oletko lukenut yhdeksiköstä yhtään ficciä? Kaarina. Vain omia tuotoksiani.

5. Olisiko kaksi/kuusi hyvä paritus? Marjaana/Aleksanteri. No onhan se.

6. Viisi/yhdeksän vai viisi/kymmenen? Rebecca/Kaarina, Rebecca/Reino. No jaa... Kummastakin voisi saada jotakin mielenkiintoista. Ehkä kuitenkin jälkimmäinen.

7. Mitä tapahtuisi, jos seitsemän yllättäisi kakkosen ja kahdentoista harrastamassa seksiä? Jalmari yllättää Marjaanan ja Matiaksen. Jalmari suutahtaisi verisesti Marjaanalle. Draamat päälle.

8. Keksi summary eli yhteenveto kolme/kymmenen -ficille. Iiro/Reino. Noh... "Sinä keväänä orasti jokin muukin kuin Reinon pelto."

9. Onko yksi/kahdeksan -fluffy mahdollista? Enni/Konsta. Todellakin on!

10. Keksi otsikko seitsemän/kaksitoista H/C-ficille. (hurt/comfort) Jalmari/Matias. "Rakkauden oppitunti."

11. Millaista juonta käyttäisit, jos haluaisit nelosen vievän ykkösen neitsyyden? Martti/Enni. Todennäköisesti alkoholilla olisi osuutta asiaan. Keikan jälkeen takahuoneessa tai jotain.

12. Lukeeko kukaan ystävistäsi slashia/femmeä seiskasta? Jalmari. Ei ole kukaan lukenut.

13. Lukeeko kukaan hettiä kolmosesta? Iiro. Vakolan lukijat!

14. Kirjoittaako/piirtääkö kukaan yhtätoistaa? Aimo. Vain minä kirjoitan.

15. Kirjoittaisiko kukaan ystävistäsi kaksi/neljä/viisi-threesomea? Marjaana/Martti/Rebecca. Tuskin.

16. Mitä kymppi huutaisi suuren tunteen hetkellä? Reino. Ei mitään varmaan. Korkeintaan tokaisisi jotain tyyliin "JAA". Ei Reino ole huutelijatyyppiä.

17. Jos kirjoittaisit songficin hahmosta kahdeksan, mikä olisi laulu? Konsta. Jostain syystä äkkiseltään tuli mieleen AC/DC:n Ride on.

18. Jos kirjoittaisit yksi/kuusi/kaksitoista -ficin, mitkä olisivat varoitukset? Enni/Aleksanteri/Matias. Öö... insesti.

19. Mikä olisi hyvä iskurepliikki kakkoselta kympille? Marjaana/Reino. Öö... "Näyttäisitkö mulle, miten niitä siemeniä oikeen kylvetään?"

20. Milloin viimeksi luit ficin vitosesta? Rebecca. Tänään justiinsa tuli selailtua Repen touhuja selatessa Vakolaa.

21. Panisiko yksitoista ysiä? Selvänä vai kännissä? Aimo/Kaarina. Kummin vain varmaankin.

22. Mikä on kuutosen supersalainen kinky-outo-sairas juttu? Aleksanteri. En tiedä, jotain kitaroihin tai soittamiseen liittyvää...

23. Jos kolmonen ja seiska päätyisivät vällyjen väliin, kumpi olisi top? Iiro/Jalmari. Iiro olisi top.

24. "Enni ja Kaarina seurustelevat onnellisesti, kunnes Kaarina yhtäkkiä lähtee Martin matkaan. Enni, murheen murtamana, päätyy yhdeksi yöksi Aimon seuraan ja sen jälkeen seurustelee lyhyesti ja onnettomasti Matiaksen kanssa, kunnes Rebecca neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta Iirolta." Jollain oudolla tavalla tämä voisi ehkä jotenkin toimiakin?

25. Miltä tuntuisi, jos seitsemän/kahdeksan olisi canonia? Jalmari/Konsta. Luultavasti kumpikaan ei kovin helposti kehtaisi tunnustaa mitään toisilleen, jäätävää piiritystä vaan.
« Viimeksi muokattu: 04-03-2020, 02:45:42 kirjoittanut Tinppa »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #28 : 09-01-2022, 21:44:52 »
Laitoinpa nyt näin pitkästä aikaa paritusgeneraattorin, ja tällä kertaa on tällainen sekafandomhässäkkä.  ;D

 

 

1. Sherlock Holmes

2. Lordi John Grey

3. Billy Weasley

4. Tarkastaja Lestrade

5. Jack Aubrey

6.Minerva McGonagall

7. John Watson

8. Dr. Who (kymppi)

9. Stephan von Namtzen

10. Lucius Malfoy

11. Stephen Maturin

12. Jack Harkness 

 

 

1. Oletko lukenut kuusi/yksitoista -ficciä? Haluaisitko? Minerva McGonagall/ Stephen Maturin? Ei ehkä romanttiseen ficciin tämä pari taivu, mutta taatusti heistä saisi aikaan jotakin mielenkiintoista.  ;D

2. Voisiko nelonen olla mielestäsi hot? Kuinka hot? Tarkastaja Lestrade on ehkä enemmänkin söpö kuin hottis. 

3. Mitä tapahtuisi, jos kaksitoista saattaisi kahdeksikon raskaaksi?  Jack Harkness saattaisi Dr. Who kympin raskaaksi. Suloinen ihmis- alienvauva! <3 

4. Oletko lukenut yhdeksiköstä yhtään ficciä? Stephan von Namtzenista? Johan toki! Jokusen olen kynäillyt itsekin. 

5. Olisiko kaksi/kuusi hyvä paritus? Lordi John/Minerva McGonagall? No ehkä ei.  :D

6. Viisi/yhdeksän vai viisi/kymmenen? Jack Aubrey ja Stephan von Namtzen vai Lucius Malfoy? Olisihan se tietty komeaa, kun kaksi kultakutria peuhaisi keskenään, mutta kyllä Jack sopii paremmin Stephanin kanssa. 

7. Mitä tapahtuisi, jos seitsemän yllättäisi kakkosen ja kahdentoista harrastamassa seksiä?John Watson yllättäisi Lordi Johnin ja Jack Harknessin? Lemmenpari varmaan kutsuisi arvoisan tohtorin mukaan. 

8. Keksi summary eli yhteenveto kolme/kymmenen -ficille. Billy Weasley/Lucius Malfoy? No Lussella voisi olla joku fetissi ihmissusiin, mutta Remus on Severuksen kanssa. Billy on melkein kuin ihmissusi, ja voisi olla kiinnostunut leikkimään sitomisleikkejä, varsinkin kun hän tykkää blondeista. 😀

9. Onko yksi/kahdeksan -fluffy mahdollista? Sherlock Holmes nyt ei tunnetusti ole maailman fluffyin tyyppi, mutta eiköhän Dr Who saisi hänet siihenkin houkuteltua. ;)

10. Keksi otsikko seitsemän/kaksitoista H/C-ficille. (hurt/comfort) No Jack Harknessilla olisi joku aikamatka mennyt pieleen ja hän päätyy loukkaantuneena John Watsonin hoiviin. Kuka kirjoittaa tämän? :D

11. Millaista juonta käyttäisit, jos haluaisit nelosen vievän ykkösen neitsyyden? Tarkastaja Lestrade veisi Holmesin neitsyyden? No olisiko vaikka niin, että Watson on mennyt naimisiin, ja Lestrade sitten osuu lohduttelemaan surkeaa Holmesia. 

12. Lukeeko kukaan ystävistäsi slashia/femmeä seiskasta? No johan toki ihanaisesta tohtori Watsonista saa vaikka minkälaista juttua aikaan. Niin minä kuin muutkin. <3 

13. Lukeeko kukaan hettiä kolmosesta? Billy Weasleystä? Kyllä varmasti. Itsekin lukisin. 

14. Kirjoittaako/piirtääkö kukaan yhtätoistaa? Minä, ja moni muu kirjoittaa, ja moni piirtääkin. Onhan Stephen Maturin kiehtova hahmo. <3 

15. Kirjoittaisiko kukaan ystävistäsi kaksi/neljä/viisi-threesomea? Lordi John/Tarkastaja Lestrade/Jack Aubrey? Olisipa kiehtova kolmikko! Pitäisiköhän... ;D

16. Mitä kymppi huutaisi suuren tunteen hetkellä? Vaikea kuvitella Lussen huutavan mitään. Ehkä vain IIIHHHH! 😀 😀

17. Jos kirjoittaisit songficin hahmosta kahdeksan, mikä olisi laulu? Dr. Whosta? Ehkä Right Said Fredin - I'm Too Sexy ;D

18. Jos kirjoittaisit yksi/kuusi/kaksitoista -ficin, mitkä olisivat varoitukset? Sherlock Holmes/Minerva mcGonagall/Jack Harkness? No ehkä piiskausta ja angstia. Mulla on jotenkin fetissi Minervaan, joka piiskaisi oppilaitaan. ;D

19. Mikä olisi hyvä iskurepliikki kakkoselta kympille? Lordi Johnilta Lucius Malfoylle? Vaikka heippa, blondi! Saanko kammata hiuksesi? <3 :D

20. Milloin viimeksi luit ficin vitosesta? Jack Aubreysta? Tänään! <3 

21. Panisiko yksitoista ysiä? Selvänä vai kännissä? Panisiko Stephen Maturin Stephan von Namtzenia? Tottakai, ja selvänä ja kännissä! 

22. Mikä on kuutosen supersalainen kinky-outo-sairas juttu? Taisin jo mainitakin, että Minerva McGonagall opettaisi mielellään piiskan kera. ;)


23. Jos kolmonen ja seiska päätyisivät vällyjen väliin, kumpi olisi top? Billy Weasley ja John Watson? Ehkä Watson alistuisi Billin eläimelliselle puolelle ihan noin tieteellisestä uteliaisuudesta. 
 
24. "Ykkönen ja yhdeksän seurustelevat onnellisesti, kunnes yhdeksän yhtäkkiä lähtee nelosen matkaan. Ykkönen, murheen murtamana, päätyy yhdeksi yöksi yhdentoista seuraan ja sen jälkeen seurustelee lyhyesti ja onnettomasti kahdentoista kanssa, kunnes viitonen neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta kolmoselta.

" Sherlock Holmes ja Stephan von Namtzen seurustelevat onnellisesti, kunnes Stephan lähtee yhtäkkiä Tarkastaja Lestraden matkaan. Holmes, murheen murtamana päätyy yhdeksi yöksi Stephen Maturinin seuraan, seurustelee lyhyesti ja onnettomasti Jack Harknessin kanssa, kunnes Jack Aubrey neuvoo häntä järkevästi etsimään todellista rakkautta Billy Weasleylta. “ Mahtava tarina! ;D ;D 
 

25. Miltä tuntuisi, jos seitsemän/kahdeksan olisi canonia?

Kyllä John Watson ja Dr Who sopisivat kauniisti yhteen. Molemmat kuitenkin tohtoreita. 😀 
« Viimeksi muokattu: 09-01-2022, 22:33:41 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Paritusgeneraattori
« Vastaus #29 : 10-01-2022, 07:31:56 »
Kai sä nyt sitten kirjoitat näistä crossovereita? ;D