Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 278171 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2055 : 19-02-2021, 08:45:40 »
Surullisen hiljaista täällä on.  :'(  En kuitenkaan vielä ole luopunut toivosta. Juuri sain ficcarinurani pisimmän kirjoitusblokin auki. Kyllä sitä toivoisi, että muutkin tulisivat takaisin. Täällä on kuitenkin vietetty aikanaan hauskoja hetkiä.



zilah



Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2056 : 19-02-2021, 20:21:42 »
Joo, turhan hiljaista on ollut. Kyllä tänne aina silloin tällöin joku uusi teksti ilmestyy, mutta ei oo oikein muuta elämää näkynyt. Pitäisi jollain konstilla yrittää herättää tää taas henkiin.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2057 : 21-02-2021, 18:38:27 »
Ihanaa, että joku vastaili!!<3

Kirjoitusblokin purkautuminen on kyllä aina mahtavaa. Mäkin oon tässä muutamana viikkona kirjotellu enemmän kun kuukausiin ja oon aika ilonen siitä.

Eilen tuli 16v täyteen Finiin liittymisestä o.o Pitkään sitä on näissä piireissä pyörinyt kyllä. Pitääkin katsella onko mun tekstejä paljonkin täällä, kun en yhtään muista ja postailla niitä tännekin esittämään aktiivista :'D vaikka toki olisi kyllä kivempi, jos oikeasti aktivoituisi.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2058 : 22-02-2021, 10:08:24 »
Mä en ole kirjoitellut enkä oikein lukenutkaan muuta kuin silloin tällöin jotain lyhyitä pätkiä. Tykkään pitkistä ficeistä, joten mun lukeminen vähän alkoi pätkimään jo siinä vaiheessa kun raapaleet lisääntyi ja nyt kun ei oikein ole pitkiä aikoja uppoutua teksteihin, ei tahdo saada aloitettua lukemaankaan. Kirjoittamaan on yksinkertaisesti liian laiska. Vain jos tulee tarpeeksi pöljä idea, jonka voi toteuttaa lyhyesti heti.  ;D Mulla tulisi täyteen 2.3. 18 vuotta ekasta julkaisusta, nimittäin Discoverystä.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2059 : 22-02-2021, 20:05:46 »
Volden fikkarin urahan on jo täysi-ikäinen ensi viikolla! Se on kyllä hieno saavutus.

Mä oon liian laiska lukemaan. Hyvin satunnaisesti saatan jotakin lukaista. Kirjoittaessakin haluan myös pääosin sellasia vartin veivi ja valmis, koska sit jos inspa katoaa kesken pidemmän tekstin, niin se jää pyörimään keskeneräisenä ties kuinka pitkäksi aikaa. Siksi PWP:t ja sliceoflifet on mun suosikkeja, kun niihin voi helposti kirjottaa sellasia pikarykäyksiä.

Näköjään oli tovi vierähtänyt profiilin päivityksestäkin, kun siellä oli vieläkin linkki muinaiseen Tähteen, jota ei oo ollu olemassa edes vuosiin :'D Ja näköjään mulla aikamoinen kasa tekstejä on täällä jo, mutta ei kaikkia, eikä ainakaan uusimpia. Pitänee korjata tilanne.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2060 : 25-02-2021, 23:12:35 »
Hetihän tämä on hengissä, kun aletaan täällä vain enemmän käymään. :) Kyllä minäkin aina ajoittain tänne kurkistelen. Jotain tekstejäkin aina välillä laittanut. Ei sillä, että ne välttämättä täällä osuisivat juuri kenenkään makuun, mutta ihan vain siksi, että onpa tullut tehtyä. ;)

Olisikohan minullakin jotain 16 vuotta ficcailua jo takana? Ainakin taitaisi olla ollut keväällä vai kesällä 2005, kun löysin fanfictionin ja foorumit, Finin sitten vasta vähän sen jälkeen. Luin ensin englanniksi ja sittenkös vasta riemastuin kun tajusin, että onhan sitä Suomessakin!  ;D

Minä kyllä niin luen kuin kirjoitankin.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2061 : 26-02-2021, 20:09:44 »
Ihan totta, eipä tämä aktiivisemmaksi muutu, jos sitä ei kukaan yritä muuttaa. Mutta yksin on vaikea olla aktiivinen. Kiva, että on edes vähän tullut höpöttelyä täällä. On tämäkin alku!
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2062 : 26-02-2021, 20:43:29 »
Aivan totta, kyllä se aktiivisuus lähtee ihan siitä että aktivoidutaan itse  :D Mistä tulikin mieleen, että joku hulvaton haaste, tai ketju voisi lisätä intoa. Kuka keksisi jotain kivaa? Itsellä lyö ainakin tällä hetkellä tyhjää, mutta lupaan olla mukana, jos jotain keksitään.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2063 : 28-02-2021, 12:12:45 »
Minulla kyllä olisi yksi haasteidea. Kunhan saan aikaiseksi, niin polkaisen sen varmaan pystyyn. Ja jospa siihen tulisi muitakin osanottajia kuin allekirjoittanut.  ;)


zilah

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2064 : 05-03-2021, 20:09:46 »
Polkaise ihmeessä! Etenkin jos siihen riittää one-shotit niin olen hyvin kiinnostunut!

Uusi kierros WOTia kelpaisi kanssa.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Sescu

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 16
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2065 : 23-03-2021, 09:45:08 »
Heeyy! Minäkin muistin tämän olemassa olon joku aika sitten. Varmaan, kun aktivoiduin taas Finissä ja kun sain piiiiiiiiiiiiiitkän kirjoitusblokin katkaistua, ihan niin kuin zilah! Ihan best fiilis. Olen viime aikoina lukenut runsaasti vanhoja H/D-klassikoita ja kirjoittanut nyt tosiaan omaanikin siihen malliin, että se taitaa toden totta jopa valmistua! :o :D

Tuntuu kyllä että jos ei tämä niin Finikin olisi jotenkin hiljentynyt. Onko (HP)ficcien kulta-ajat jo ohi, vai kuvittelenko mä vain?

Kuka muistaa, minä vuonna siirryttiin siitä keltaisesta Finistä siihen FF2 (olikohan se sininen... vai vihreä... en muista :D)? Oliko se joskus 2005? Koska kerkesin pyöriä sieltä keltaisessa Finissä ehkä vajaan vuoden. Sinne en itse ehtinyt mitään julkaista kylläkään. Oma fikkariurani (lol) täyttää tänä vuonna 15 vuotta. Hurjaa.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2066 : 23-03-2021, 11:59:06 »
Muistelisin että 2005 se olisi tapahtunut se vihreään muutto keltaisesta, mutta voi olla väärin muistettu kun kaikesta on niin paljon aikaa.  ;D

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2067 : 23-03-2021, 12:09:36 »
Minä kans veikkaisin, että oli 2005 se Finin muutto pois keltaisesta.

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2068 : 24-03-2021, 12:42:00 »
Oli se 2005, koska mä kerkesin sinne rekkaamaan sillon helmikuussa 2005, mutta muistelisin, että Bbuttis liitty vasta seuraavaan saman vuoden kesällä?

Tervetuloa Sescu joukkoon!
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1016
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2069 : 02-05-2021, 19:56:51 »
2005 syksypuolella taisin minäkin löytää Finiin, ja se oli se vihreä Fini jo silloin, eli vahvasti veikkaan näin. Muistelen muutenkin joskus jutelleeni ihmisten kanssa, että se vihreä Fini oli aika uusi vielä silloin.