Kirjoittaja Aihe: Off-topic #2  (Luettu 277274 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2040 : 11-09-2016, 06:34:44 »
Kyllä sitä taasen pitää ihmetellä suomalaista aasiakaskulttuuria. Suurin osa on onneksi niitä joilla on käytöstavat hallussa, mutta sitten se osa joilla ei... se kirjo on valitettavan laaja. Eräässä paikassa asiakas kimpaantui siitä, kun maitokannu oli tyhjä. Ei vaivautunut pyytämään tai edes käskemään sen täyttöä vaan otti kannun ja heitti sen minua kohti... Onneksi ehdin väistää. Sitten ne vähemmän kauniit nimitykset, joita asiakkaat väliin keksivät. Minua on haistateltu, huoriteltu ja haukuttu varkaaksi. Sen verran kovanahkaiseksi olen käynyt, että haistattelevalle asiakkaalle totean kylmänviileästi että kiitos samoin sinulle. Nyt sitten viimeisimpänä ne, jotka käyvät käsiksi. Onnekseni olen itse tältä säästynyt, mutta eräänäkin yönä huumeissa oleva asiakas vetäisi vuoropäällikköä lättyyn. Onneksi sentään kyseinen vp on raavas mies, ja tämä aasiakas pieni ja hintelä, ja sekaisin kuin ellun kana. Suurempaa vahinkoa ei siis päässyt tapahtumaan.

Tämän kaiken jälkeen silti tuntui pahalta erään toisen työkaverin puolesta, jolle asiakas haistatti p*askat. Tyttö oli nuori ja itkuhan siinä häneltä pääsi.

Joskus kyllä tuntuu, että asiakaspalvelija olisi ansainnut vaarallisen työn lisää...



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2041 : 11-09-2016, 13:41:22 »
Meitä on moneen lähtöön. Mun uuden kämpän yläkerrassa majailee mies, joka taitaa viinapäissään nähdä pikku-ukkoja tai vaaleanpunaisia elefantteja ja huutaa niille, että saatanan perkele. ;D

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2042 : 12-09-2016, 22:00:58 »
Yyh. Sympatiani zilah. Onneksi ei tarvitse omassa työssä kärsiä asiakkaista. Yksin saan tiimin kanssa nyhvätä.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2043 : 26-12-2016, 20:25:38 »
Niin se vain tänä jouluna jäi perinteinen Joulukalunteri välistä. :( Koko kuukausi ja pidempäänkin ollut sellaista hulinaa, että ei tässä mihinkään olisi ehtinytkään. Mutta ihanaa joulua FiFin tuhmille tontuille nyt edes jälkikäteen. :)


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2044 : 01-01-2017, 22:33:38 »
Ja pervoa uutta vuotta! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2045 : 05-01-2017, 18:35:23 »
Miksi täälläkin on näin hiljaista nykyään? Mitä porukka oikein puuhaa ja missä?  ???

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2046 : 07-01-2017, 10:14:32 »
Liekö ne elämän ruuhkavuodet viimeinkin tavoittaneet.  :o

Kyllä täällä välillä tulee käytyä, mutta harvemmin mitään sanoo tai tekee, kun ketään muuta ei tunnu näkyvän. Jos ne muut kävijät ajattelevat samalla lailla niin tämä hiljaisuus taitaa olla vähän sellainen ketjureaktio. Ei viitsitä sanoa mitään, kun ei sitä kukaan kuitenkaan näe/reagoi siihen. Harmillista kyllä, eikä kenenkään syy.

zilah

Poissa phoenike

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 151
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2047 : 15-02-2017, 23:37:47 »
Ketjureaktio taitaa olla. Ainakin mulla tulee käytyä täällä niin harvoin, että vaikka joskus näkee jonkun kirjoittaneen jotakin, siitä on jo ainakin kuukausi ja tuntuu pöljältä vastata. (Enkä muutenkaan ehkä ole se kaikkein äänekkäin palstoille kirjoittelija, mutta...)

Voisi auttaa jos tänne saisi houkuteltua lisää väkeä? Ainakin hakukonenäkyvyyttä voisi jotenkin yrittää parantaa, "suomalainen fanfiction" ei ainakaan ohjaa tänne. Wikipedian fanifiktio -sivultakaan ei löydy fifiin linkkiä.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2048 : 04-04-2018, 20:00:20 »
Ei oo pyörivää päätä :(  :'(
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2049 : 05-04-2018, 09:24:34 »
Onneksi ei. Se aiheutti osassa porukkaa ärsytysreaktion. Varsinkin kun niitä laittoi peräkkäin monta rivistöä. ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2050 : 06-04-2018, 19:02:54 »
Ei aiheuttanut minussa  ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2051 : 09-04-2018, 08:37:39 »
Ei mussakaan mutta varmaan nykyisillä nettiyhteyksillä ne päät saisivat sivun lataamisen tökkimään. ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2052 : 08-09-2018, 01:53:16 »
Oman sortin jes on jo sekin, että muistin tulla tännekin testaamaan, vieläkö tunnukset toimii. ;)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2053 : 03-07-2019, 10:24:48 »
Ei kukaan olisi kiinnostunut tulemaan tänne höpöttelemään? En oikein missään muualla jaksa kirjoitella mitään, kun ovat niin tylsiä, mutta täällä voisi, jos täällä joku olisi. ;D

Olen lukenut niin monesta videosta viime aikoina enimmäkseen miesten vinguntaa SJW:sta on alkanut tympiä katsoa videoita. Kauanko naiset sai kestää sitä, että naishahmot on pelkkiä miehisen sankaruuden korostajia? On ne sitä vieläkin siinä mielessä, että naisen pitää aina olla nuori ja kaunis, kun taas mies saa olla vähemmän komea ja vaikka kuinka vanha (melkeintä). Mä en valita siitä, että mies saa olla vanha, koska pidän siitä, mutta tykkäisin myös, että esillä olisi vähän vanhempia naishahmoja muissakin kuin jossain kapeissa äidillisissä rooleissa. Päästäisiinkö todellakin siitä vihdoin eroon, että tarvitsee olla nuori? Työelämässäkin on liian vanha, jos on täyttänyt 40 ja mainostetaan kaikkea nuorekkaana. Mitä helkkaria? Nuorena sitä on pöljä ja kun tulee ikää alkaa olla rohkeampi mutta vähemmän ehkä pöljä kuin ennen. Pitäisi siis pikemminkin mainostaa itseään sopivan kypsänä. ;D

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Off-topic #2
« Vastaus #2054 : 18-02-2021, 17:27:03 »
Onko tää enää hengissä? O.o olin unohtanu kokonaan tän olemassa olon, kunnes Chuuko muistutti.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen