Ajankohtaista > Tietoa foorumista

Palauteloota - risuja ylläpidolle!

<< < (21/22) > >>

zilah:
Ei minun mielestäni ole mitään estettä etteikö voisi hakea kumpaakin, mutta ei ehkä mikään kaksoisvirka ole kuitenkaan hyvä. Jos sattuisi päsemään molempiin, niin voisi sitten päättää kumman viran ottaa tai jotain?  ???

Itse en kyllä adminiksi halua. En usko, että tekninen osaamiseni siihen hommaan riittäisi.


Zilah

Beelsebutt:
^ Haha, kuinkas kävi :P (oikeesti ihanaa että susta tuli admin, zilah <3)


Mutta joo, voisin tänne "virallisestikin" sanoa siitä, että olisin enemmän kuin iloinen, jos tämän Bbuttisnikin viesteihin vois yhdistää entisen Bbuttisnikin viestit. En minä muuten, mutta rasittaa teettää toisilla työtä kun nään kuitenkin "pakolliseksi" muokata joitakin tietoja vanhoissa topikeissa.

Elän kyllä ilmankin sitä, mutta olishan se ihanaa, että voisi vaikkapa itse muokata ficin alkutietoja, kun postaa uuden osan :)

Lizlego:
Se ilmeisesti onnistuisi softan päivittämisen jälkeen. Toisaalta tuossa olisi oiva tilaisuus työllistää modeja.  :D

Beelsebutt:
No mä jo rimpsistä vähän työllistin :D Mutta oikeesti niitä ficcejä on milj00na ja jos mä meen tekeen listauksen uusiksi, melkeen jokaista ficciä pitäis muokata. Liian työlästä alkaa teettää muilla :E

Ja joo, mä siksi vaan kyselen kun Finissäkin se onnistui sen ison päivityksen jälkeen ja ymmärsin, että olit tehnyt sen päivityksen Fifiinkin. Mutta eipä sitten mitään jos sitä ei olekaan tehty! :D

Lizlego:
En ole varma muuten, että onko se modi vai tuliko se sen päivityksen kanssa, mutta päivitys pitää tehdä ensin ennen kuin kannattaa alkaa lisäillä muita toimintoja. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta