Ajankohtaista > Tietoa foorumista

Palauteloota - risuja ylläpidolle!

<< < (2/22) > >>

Gwyneth:
Minustakin erillinen topic on ihan hyvä idea. Eiköhän sitä palautetta tulla antamaan niissä topiceissa, jotka ovat tyytymättömyyden aiheena, jos kyse on selkeästi johonkin topiciin liittyvästä ongelmasta. Eli siis tuskin tässä nyt tarvitsee tämän topicin perustamisen vuoksi siihenkään mennä, että kaikki valitukset tulee suunnata tänne (kolmena kappaleena ja vaadituin allekirjoituksin ja leimoin varustettuina  ::)). Mutta tyytymättömyys ei aina välttämättä liity selkeästi mihinkään jo olemassaolevaan keskusteluun eikä valituksen aihe välttämättä heti tunnu vaativan uuden topicin perustamista. Toki palautetta voisi silloinkin antaa suoraan ylläpidolle vaikkapa yksäreitse, mutta eikö se nyt ole ihan hyvä, jos asioista voidaan keskustella ihan avoimestikin  :)

Beelsebutt:

--- Lainaus käyttäjältä: Gwyn -  24-03-2009, 09:21:31 ---tuskin tässä nyt tarvitsee tämän topicin perustamisen vuoksi siihenkään mennä, että kaikki valitukset tulee suunnata tänne (kolmena kappaleena ja vaadituin allekirjoituksin ja leimoin varustettuina  ::))

--- Lainaus päättyy ---
Ooooh... *kuolaa* Saisinks mä sitten arkistoida?  :o :o ;D

Lizlego:

--- Lainaus ---Toki palautetta voisi silloinkin antaa suoraan ylläpidolle vaikkapa yksäreitse, mutta eikö se nyt ole ihan hyvä, jos asioista voidaan keskustella ihan avoimestikin 
--- Lainaus päättyy ---

Jos multa kysyttäisiin, ja (vaikka ei kysytä, koska milloin se olisi minua estänyt esittämästä mielipidettä?), kaikki pitäisi tehdä julkisesti.  ;D

Galenwen:
Meitähän on täällä muutama vakio rutisija. Mutta itse en menisi heti julkisesti valittamaan, jos joku on tehnyt virheen. Saattaisin laittaa siinä tapauksen kyseiselle henkilölle tai jollekulle vähän ylemmälle pienen huomautuksen yksärillä. Minä en halua moittia ketään julkisesti jostain pikku jutusta, joten teen sen mieluiten "pimennossa".

Tämä on ihan hyvä idea, mutta kuinka paljon meillä on oikeasti jotain valitettavaa, joka on oikeastaan yleispätevää?

Galen

Beelsebutt:

--- Lainaus käyttäjältä: Galenwen -  24-03-2009, 19:53:34 ---Saattaisin laittaa siinä tapauksen kyseiselle henkilölle tai jollekulle vähän ylemmälle pienen huomautuksen yksärillä.

--- Lainaus päättyy ---
AARGH. Ei oo ylempiä :D Kuka on ylempi? Ylläpito on sun jalkamattona, jota sä voit potkia tekemään haluamias asioita (olettaen tietysti, että saat kannatusta ideoilles käyttäjiltä :D).


--- Lainaus käyttäjältä: Galenwen -  24-03-2009, 19:53:34 ---Tämä on ihan hyvä idea, mutta kuinka paljon meillä on oikeasti jotain valitettavaa, joka on oikeastaan yleispätevää?

--- Lainaus päättyy ---

Vain aika näyttää :)



Eikös FiFissä oo ollut mentaliteettina pitkälti se, että tehdään kaikki mahdolliseksi. Tää topikki ei poista ruoskimista muissakin topikeissa, mutta mahdollistaa sen, että ruoskia voi myös tässä topikissa, jos ei muihin topikkeihin halua ruoskintaa pistää tai jos asia ei koske mitään tiettyä topikkia tai vielä syystä X.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta