Kirjoittaja Aihe: Palauteloota - risuja ylläpidolle!  (Luettu 50662 kertaa)

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #90 : 09-04-2012, 18:09:16 »
Nonni, käväisen ilmaisemassa mielipiteeni.

Buttis mokasi. Varsinainen aivopieru käydä jakelemassa tärkeitä tunnuksia ja salasanoja. Tällaista ei saisi tehdä kun kyse ei kuitenkaan ole buttiksen diktaattorina pyörittämästä foorumista.

Mielestäni ei ole mitään syytä miksi buttiksen pitäisi lähteä. Adminiudesta ja/tai ylläpidosta hän ilmoitti luopuvansa/haluavansa luopua jo aiemmin (eikö?) ja foorumin ylläpitosalasanat vaihtamalla aina niiden käyttäjien vaihtuessa vastaavat tapaukset tulevaisuudessa voidaan estää täydellisesti. Ja onhan buttis tärkeä osa foorumia :I Jos ylläpidossa on vajausta, niin haut pyörimään. Itse en aio osallistua (tarpeeksi hommia ylläpidossa muualla) mutta olen, sanokaamme, hengessä mukana.

Käsittääkseni tämä foorumi perustettiin siksi, että olisi joku paikka jossa olisi inhimillisempi meininki. Annettakoon buttikselle siis moka anteeksi.
« Viimeksi muokattu: 09-04-2012, 18:13:32 kirjoittanut peccantis »

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #91 : 09-04-2012, 18:17:19 »
Huoh, juuri kun sitä ajattelee draamojen jääneen täältä pois, niin sellainen syntyy. Todella harmi, että buttis päätti sitten lähteä koko foorumilta. peccsiä kompaten, buttis oliis voinut munkin puolesta jäädä tavallisena ficcaajana tänne.

Kieltämättä moderointi täälläkin kiinnostaa ja kun aikaakin löytyy. Adminoinnista en tiiiä, en ole mikään tekniikan ihmelapsi joten olisin sormi suussa varmasti monien asioiden suhteen.

Kompin myös muita. Äänestystä pystyyn ja hakua päälle.

Poissa Herkkuoone

  • myrkkyherkkukarkki
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 89
    • Rakkaudesta Kirjoittamiseen
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #92 : 09-04-2012, 18:41:33 »
Hihii, miekin voisin olla kiinnostunut tuosta moderoinnista/adminoinnista, sillä aikaa ja kiinnostusta löytyypi (:

Ja täydet komppaukset myös täältä suunnasta pecsymurulle, joka sanoi kaiken niin hienosti, että mun ei tarvi ruveta toistelemaan sen sanoja. Oon siis täysin samaa mieltä.

Ja ainiin! Olihan mulla toki muutakin asiaa! En tiedä missä tätä pitäisi kysyä, mutta kysyn nyt täällä (: Onko täällä missään sellaista osuutta, jossa voisi esittää foorumiin liittyviä toivomuksia yms. sellaisia? Tuollaista en ainakaan pikasilmäyksellä löytänyt, tai sitten olen vain sokea pöllö x) Okei.. myönnetään oon sokea pöllö x)
Rakastan sua tänään enemmän
Kuin koskaan ennen sen nyt käsitän

~

Lizlego

  • Vieras
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #93 : 09-04-2012, 18:54:58 »
En usko, että anteeksianto on mikään ongelma. Mun mielestä mikään moka, jonka foorumilla voi tehdä, ei ole niin suuri ettei sitä voisi anteeksi antaa. Se on sitten eri asia haluaako Bbuttis enää tänne takaisin.  :P

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #94 : 09-04-2012, 20:21:04 »
En ollut edes tajunnut täälä olevan eri teemoja ennen tätä draamaa ja ui ui, tuo avaruus on aivan ihana! Kiitos siitä  :-*

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1099
  • Kemiat kohtaa
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #95 : 10-04-2012, 09:20:29 »
Pari päivää on pääsiäisen vietossa, niin kaikkea ehtii näköjään tapahtua. Kai mun täytyy myös sanoa kommenttini aiheeseen, vaikka koko juttu meni multa hiukkasen ohi.
Bbuttikselta aika harkitsematonta toimintaa. Ilman muuta pitäisi olla selvää, ettei tunnuksia jaella omin luvin pelkkään omaan luottamuksentunteeseen nojaten. Kaikesta huolimatta varsin inhimillinen haksahdus, joka nyt näköjään poiki aika dramaattisia seurauksia. Kunnioittakaamme kuitenkin itse kunkin päätöksiä asiassa.

Nyt saadaan ilmeisesti sitten vihdoin vireille ne adminvaalit, joita on yritetty pykätä pystyyn ties kuinka kauan. Mun mielestä kolmen adminin systeemi on toiminut hyvin, kun varsinkin kesällä tuntuu olevan aikoja, jolloin monet painuvat mökille, tai reissuun, eivätkä ole aina yhteyksien tavoitettavissa. Kolmella adminilla homma on hoitunut, kun aina on kuitenkin joku ollut paikalla.

Poissa peccantis

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 252
  • Ennen kuin pimeä tulee
    • tumblr
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #96 : 10-04-2012, 13:54:16 »
Voisiko avatarinlisäyskohdassa olla tieto siitä mikä on koon yläraja?

Tekstini - dA - இந் உஹ்ர்தழில்ஷ்ஐ அன ஜ்ங்ஞ்கஓல்ஆித்வு. ௸.

Poissa Arte

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 71
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #97 : 10-04-2012, 16:29:47 »
Eikä, ei taas draamaa! Bbuttis, tule takaisin. Virheitä sattuu, mutta ne voi aina korjata. Eikä täältä tarvitse kenenkään poistua, nettiin ei tarvita toista Finiä.

Mutta admin- ja modevaalit piristäisivät!

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #98 : 10-04-2012, 16:35:09 »
Olen kyllä minäkin hirveän pahoillani, jos Buttiksen lähtöpäätös on lopullinen. Kuten monet ovat sanoneet, jokainen mokailee eikä tässä mitään anteeksiantamatonta ole tapahtunut. Ihmisiä ja erehtyväisiä kuitenkin ollaan, eikö niin?

Tervetullut muutos tässä on tosiaan se, että mode-ja adminvaalit ovat tulossa. Jospa sitä kautta saataisiin FiFiin enemmänkin elämää, ihan pysyvästi.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #99 : 10-04-2012, 16:37:23 »
Kaikki vaalit on nyt pystyssä. Nyt sitten herää kysymys, että voiko osallistua mode ja adminvaaleihin yhtä aikaa? No kaipahan tuota voi, mutta kaksoisvirkaa ei kyllä varmaan saa...? :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #100 : 10-04-2012, 16:53:30 »
Ei minun mielestäni ole mitään estettä etteikö voisi hakea kumpaakin, mutta ei ehkä mikään kaksoisvirka ole kuitenkaan hyvä. Jos sattuisi päsemään molempiin, niin voisi sitten päättää kumman viran ottaa tai jotain?  ???

Itse en kyllä adminiksi halua. En usko, että tekninen osaamiseni siihen hommaan riittäisi.


Zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #101 : 17-06-2012, 14:44:09 »
^ Haha, kuinkas kävi :P (oikeesti ihanaa että susta tuli admin, zilah <3)


Mutta joo, voisin tänne "virallisestikin" sanoa siitä, että olisin enemmän kuin iloinen, jos tämän Bbuttisnikin viesteihin vois yhdistää entisen Bbuttisnikin viestit. En minä muuten, mutta rasittaa teettää toisilla työtä kun nään kuitenkin "pakolliseksi" muokata joitakin tietoja vanhoissa topikeissa.

Elän kyllä ilmankin sitä, mutta olishan se ihanaa, että voisi vaikkapa itse muokata ficin alkutietoja, kun postaa uuden osan :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #102 : 17-06-2012, 20:47:06 »
Se ilmeisesti onnistuisi softan päivittämisen jälkeen. Toisaalta tuossa olisi oiva tilaisuus työllistää modeja.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #103 : 17-06-2012, 20:59:02 »
No mä jo rimpsistä vähän työllistin :D Mutta oikeesti niitä ficcejä on milj00na ja jos mä meen tekeen listauksen uusiksi, melkeen jokaista ficciä pitäis muokata. Liian työlästä alkaa teettää muilla :E

Ja joo, mä siksi vaan kyselen kun Finissäkin se onnistui sen ison päivityksen jälkeen ja ymmärsin, että olit tehnyt sen päivityksen Fifiinkin. Mutta eipä sitten mitään jos sitä ei olekaan tehty! :D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Palauteloota - risuja ylläpidolle!
« Vastaus #104 : 17-06-2012, 21:04:03 »
En ole varma muuten, että onko se modi vai tuliko se sen päivityksen kanssa, mutta päivitys pitää tehdä ensin ennen kuin kannattaa alkaa lisäillä muita toimintoja.