Kirjoittaja Aihe: Korukuvioita, sallittu  (Luettu 2600 kertaa)

Poissa Kani

  • touché
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 121
Korukuvioita, sallittu
« : 25-09-2012, 13:57:54 »
Nimi: Korukuvioita
Kirjoittaja: allekirjoittanut
Ikäraja: sallittu
Genre: romance

A/N: Kliseistä romantiikkahömppää, koska tuntui siltä.



Korukuvioita


Ja minä katosin huulillesi, halasin sinua yhä tiukemmin, sillä en halunnut kadottaa meitä kumpaakaan. Ihmiset kiirehtivät ohitse, mutta me emme välittäneet ja vain pienen hetken ajan tämä maailma oli meidän ja me olimme jumalia.

Sinä kuiskailit korukuvioita korvaani, kun minä olin surullinen jostain hupsusta ja jopa lapsellisesta syystä. Sinä vedit minut lähemmäs ja piristit minua toistamalla kliseisiä lauseita, joille minun olisi pitänyt tuhahtaa ivallisesti. Mutta jostain syystä minä vain hymyilin onnellisesti, niin onnellisesti.

Ja kun minä suutelin kaakaoviikset kasvoiltasi ja vanha pariskunta tuijotti meitä paheksuen, sinä vilkutit heille ja minun piti piiloutua servettini taa, vaikka puna poskillani olikin jo ehtinyt näkyä koko kahvilalle.
You are the result of four billion years of evolutionary success. Freaking act like it.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Korukuvioita, sallittu
« Vastaus #1 : 25-09-2012, 18:52:25 »
Hui kun oli söppeli! :D No mitä muuta sitä olisikaan voinut odottaa, kun genren lukee, mutta tietysti mä (pahojen tapojeni mukaan) skippasin alkutiedot :F

Korukuvioita on minusta oivallinen nimi tälle, koska näen sen viittaamassa niin tekstissä mainittuihin korukuvioihin kuin ehkä hitusen itseironisesti viittaamassa kaikenlaiseen, jota kertojapersoona saattaa jossain toisessa tilanteessa jopa pikkasen irvistellä ;) Tykkäsin siitä, miten tää oli juurrutettu maahan kaakaoviiksillä. Jotain konkreettista häilyväisyyden ja ympäripyöreyden keskellä. Toki suudelma on konkreettinen, ihanan sellainen! mutta kaakaoviikset ja hämmentynyt pariskunta niin paljon enemmän x)

Servetti <3

Ihana tämä on, kiitos! :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Kani

  • touché
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 121
Vs: Korukuvioita, sallittu
« Vastaus #2 : 14-10-2012, 14:13:53 »
Kiitos Bbutts~

Mulla on paha tapa kirjoittaa näitä pätkiä tajunnanvirtana, niin siksikin se kai tuntuisi hiukan ympäripyöreältä ilman niitä kaakaoviiksiä.

(Oon ehkä vähän päässyt eteenpäin siinä Villasukkakapinalliset-ficissä, että jos kiinnostaa)

You are the result of four billion years of evolutionary success. Freaking act like it.