Keskustelut > Pälinää

Vaikuttaako Finin toiminta liikaa Fifin toimintaan?

<< < (2/6) > >>

Jolandina:

--- Lainaus käyttäjältä: Beelsebutt -  28-09-2012, 19:16:13 ---Vaan onpa hämmentävä kyssäri :E
--- Lainaus päättyy ---
Mä jo päädyin lopputulokseen että oon julmetun hidas, kun tiesin kyllä heti mitä mieltä olen, mutta kesti tuhottoman kauan pohtia sitä, kumpi vaihtoehdoista mun täytyy valita, kun olen tätä mieltä :P

Mutta niin, mä olen jo joskus aikaisemmin puntaroinut asiaa, enkä ole päässyt itseni kanssa yhteisymmärrykseen kun olen järkevästi yrittänyt kummaltakin kannalta pohtia, joten päädyin äänestämään juuri niin kuin sydän sanoo (lol jopas kuulosti typerältä). Jos en perustaisi ääntäni vain siihen miten olen itse asian kokenut, en osaisi päättää koskaan ;D

zilah:
Tämä on vähän sellainen kysymys, että vaikea valita vain jompikumpi vaihtoehto. Äänestin kyllä lähinnä siksi, että henkilökohtaisesti olen kyllästynyt vatvomaan finijuttuja täällä. En silti kannata sitä vaihtoehtoa että lähdettäisiin sitä kieltämään ja epäilemättä saatan itsekin ko. keskusteluun satunnaisesti osallistua.


zilah

Lavande:

--- Lainaus käyttäjältä: Beelsebutt -  28-09-2012, 19:16:13 ---Vaan onpa hämmentävä kyssäri :E

--- Lainaus päättyy ---
Tehdäänkö tästä eteenpäin kuukauden kyssäri, jossa voi kysyä ihan mitä vaan? :D Sitten jotain keskustelua siihen aiheesta "muna vai kana" tai vaikka "Romney vai Obama"

Fiorella:
Minä äänestin eitä ihan siksi, että ei se ainakaan minun osaltani ole vaikuttanut mihinkään. Ei Finin asioista ole täällä välttämättä tarpeellista joka tilanteessa puhua ja niihin verrata, mutta en näe mitään syytä sitä kieltääkään silloin kun on aihetta keskustella asiasta tai toisesta, jossa välttämättä muualla ei ole mahdollisuutta.

Finin sääntöjen ja säädöksien tuskin tarvitsee vaikuttaa Fifin toimintaan, mutta en silti näe mahdottomana että niistä ei voisi täällä keskustella tai harkita yhdenmukaista käytäntöä siinä tapauksessa että joku käytäntö on järkevä ja toimiva. 

Lizlego:

--- Lainaus ---Ellei mun muisti täysin petä, niin taitaa olla toisin päin. Tai siis ne lähti Domuksesta aikanaan ja ne otettiin sit Finiin porukan muokattavaksi ja lopulta samat tuli Fifiinkin. Mut Domukseen otettiin kai sieltä mikä se TSH-paikka oli, tai mallia sieltä ja sit Lizin kans väännettiin niitä itseasiassa tässä kämpässä jossa asun edelleen haha
--- Lainaus päättyy ---

Ikärajakäsikirja oli se, minkä laatimiseen me osallistuttiin Finissä ja siksi ne on täälläkin. Muut säännöthän täällä ei mitenkään perustu oikein mihinkään. RPF-käytäntö tai siis osastojen piilottaminen otettiin suoraan Finistä ja ihan samana päivänä.

Mustakin tämä keskustelu ja mielipiteet on vähän hämmentäviä, koska se mihin itse vertaan nykyään kaikkea on murha.info tai Jatkoajan keskustelupalsta ja jaksan huokaista helpotuksesta joka kerta, kun käyn muualla, koska vaikka siellä on hyvääkin keskustelua, ne keskustelut menee tosi usein kauheaksi piikittelyksi ja asia hukkuu sen alle, että pitää osoittaa kuinka tyhmä toinen osapuoli on. Niihin keskusteluihin ei edes jaksa osallistua, mutta siellä on ihmisiä, joilla on hyvää infoa ja kiinnostavia mielipiteitä, joista hakea inspiraatiota. ;D Olen niin tottunut Finistä puhumiseen, etten ole ajatellut, että se olisi niin häiritsevää kuin se ilmeisesti sitten on, mutta aina välillä siitä näkyy viitteitä ja siksi mä laitoin tämän pystyyn. En ole myöskään ajatellut, että se sekoittaisi Fifiä tai aiheuttaisi minkäänlaista valinta - tai kilpailutilannetta, koska mulla ei ole mielessä mitään kilpailua Finin kanssa. Ehkä se johtuu siitä, että mulla on ollut omia foorumeita jo kymmenen vuotta niin mun ymmärrys asioista ja siitä miltä ne näyttää on syvästi hämärtynyt. ;D Nämä foorumit on paikkoja rentoutua ja purkaa höyryä, mutta jos se häiritsee mittavassa määrin muita niin on varmaan laitettava joku oikeasti oma foorumi pystyyn ja puhuttava siellä yksikseen kenenkään kuulematta ja näkemättä. En tiedä auttaisiko se, mutta jos kirjoittaminen auttaa purkamaan tunteita, niin voisi se ehkä auttaakin. ;D Finistä saa helpommin ideoita ja ne usein hyvä ottaa huomioon täällä, koska kyseessä on ficcipaikka niin kuin tämäkin, mutta ei se ole hyvä selitys.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta