Kirjoittaja Aihe: Lohtu (Salazar/Helga) sallittu  (Luettu 1737 kertaa)

Poissa Kani

  • touché
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 121
Lohtu (Salazar/Helga) sallittu
« : 02-11-2012, 12:36:10 »
Nimi: Lohtu
Kirjoittaja: Kani
Ikäraja: Sallittu
Genre: Draama
Paritus: Salazar/Helga (Salazar/Rowena/Godrick)

AN: Ensimmäinen Salazar/Helga-ficcini. Piru periköön internetin, joka ojentelee mulle uusia otp:itä kuin siimaa :3



Lohtu


Rowena oli niin ylpeä ja etäinen, se oli hämännyt Salazaria aluksi. Hän oli itse asiassa luullut, että he olisivat samanlaisia, mutta kuten aina, aika oli julma vihollinen. Se oli paljastanut Rowenan todellisen luonteen hitaasti, mutta varmasti ja Salazar oli unohtanut. Vastentahtoisesti, mutta kuitenkin.

Ja sitten Godrick saapui, ideoidensa ja innostuksensa kanssa. Perustetaan koulu yhdessä! Ja Rowena oli kääntänyt päänsä hänen puoleensa, hänen ruskeisiin silmiinsä ja aika oli taas painanut kyntensä Salazarin ihon alle. Hän ei selvästikään ollut unohtanut, ei tarpeeksi hyvin.

"Ehkä sinä tarvitsen jonkun lempeän. Jonkun, joka haluaa pitää sinusta ja kieltäytyy luovuttamasta edes silloin, kun olet järjetön imbesilli."
Helgan sanat olivat lohduttaneet myrskyisinä öinä, mutta lopulta yksin ne eivät enää riittäneet.

Kun Helga avasi kamarinsa oven ja näki Salazarin seisovan edessään, puna naisen poskilla oli enemmän kuin paljastava.
« Viimeksi muokattu: 28-11-2012, 12:04:18 kirjoittanut Kani »
You are the result of four billion years of evolutionary success. Freaking act like it.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Lohtu (Salazar/Helga) sallittu
« Vastaus #1 : 28-11-2012, 11:01:36 »
Tää on hirmuisen monipolvinen, tai ainakin mulle vaikea, kun piti lukee ehkä kolme kertaa kunnes tajusin mitään. Tykkäsin hurjasti tuosta alusta, kuinka Rowenan ylpeys ja etäisyys ovat Salazarille hyviä puolia ja niitä, joiden takia hän haluaisi naisen kanssa ilmeisesti enemmänkin hengata ;D mut sit loppujen lopuksi päätyy Helgan lempeille käsivarsille. Salazar on selkeesti vähän hukassa, miksei se käynyt Godrickia kokeilemassa kans :P (ähä, mulla on tästä raapale, pitäiskö postaa)

Offina muuten sen verran, että intouduin jo tuosta paritusmerkinnästä, kun mulle toi Salazar/Rowena/Godrick tarkoittaa threesomea ;D mut sit tajusin taas, että aika monelle se tarkoittaa kolmiodraamaa x) No, elän tämän kanssa.

Kiva että näistäkin muinaisista kirjoitetaan, kiitosta! :-*
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Kani

  • touché
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 121
Vs: Lohtu (Salazar/Helga) sallittu
« Vastaus #2 : 28-11-2012, 12:03:37 »
Juu, halusinkin juuri tuoda ilmi tuota omaa fanoniani, jossa Salazar poukkoilee kahden aikalailla erilaisen naisen välillä. Godrick ei päässyt petikaveriksi, koska... En tiedä. Jätin sen sulle, veikkaisin ;D (Postaa.)

Mä en tiedä, onko tuo mun paritusmerkintä harhaanjohtava, mutta tuntui turhauttavalta kirjoittaa Rowenan nimeä kahteen kertaan, joten päädyin tuollaiseen ratkaisuun.
You are the result of four billion years of evolutionary success. Freaking act like it.

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Vs: Lohtu (Salazar/Helga) sallittu
« Vastaus #3 : 06-01-2013, 15:16:19 »
En muista juurikaan lukeneeni ficcejä näistä perustajista, joten kivaa vaihtelua!

Mun oli jokseenkin hankala ehkä ymmärtää kaikkea, mutta muutaman kerran kun läpi lukaisin niin kenties avautui enemmän. Viisaus on toisessa ihmisessä tosi kiehtova ominaisuus, ja on helppo kuvitella miksi Salazar oli alkuun ihastunut Rowenaan, ja lopulta herttaiseen Helgaan, ja hyvä kun sai sieltä sitten lohtua sydänsuruihin!

Kiitokset tästä!
« Viimeksi muokattu: 06-01-2013, 15:24:09 kirjoittanut malla »
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.