Keskustelut > Vakavampaa keskustelua kirjoittamisesta

Kommenttirinki || 3.6. asti || Nukkemestari - Alistettu

<< < (3/32) > >>

Lizlego:
Niin on, ainakin aluksi, mutta sitten sitä myöhemmin katuu. Toisaalta mulla on sekin ongelma Minä, sinä, hän ja tuo -ficin kanssa, että koska sitä nyt ei ole missään, niin mä en jaksa julkaista edes sen valmista uutta osaa sen vuoksi, etten millään jaksa postata enää uudestaan koko höskää edes sen takia, että joku voisi ehkä kommentoida, vaikka epäilen vahvasti.  :D Periaatteessa tunnen velvollisuudekseni joillekin sen ficin vanhoille lukijoille julkaista ne loputkin osat, vaikka varmaan kaikki arvaa miten siinä käy, mutta en vaan saa aikaiseksi millään. Kommentit eivät sinänsä ehkä menetä koskaan merkitystään, mutta joku hohto siitä kumminkin vuosien mittaan häipyy. Jotenkin aluksi niitä kommentteja jännittää aivan hirveästi ja niille panee enemmän painoa, vaikka nimenomaan aluksi teksti on huomattavasti vähemmän viimeisteltyä kuin myöhemmin, jolloin on melkein ihan sama mitä kukaan tekstistä enää sanoo, koska sitä on muhinut itsekseen niin kauan, että tietää, ettei muuta enää mitään muuta kuin kirjoitusvirheitä.  ;D

Beelsebutt:
Liz, alahan vaan postaa SinäMinää tänne!


Hei, mä keksin ongelman liittyen tähän kommenttirinkiin. Kun tässä on kuitenkin mukana suurin osa aktiivisista kirjoittelijoista (?) niin entäs jos haluaisi valita tekstin joltain osallistujalta? Sitten tää osallistuja ei pysty kommentoimaan tekstiään (tai no pystyy, mutta onko siinä mieltä?). Vai onko tää nyt ongelma? Ehkä ko. henkilö voi jättää sen kierroksen välistä?

Galenwen:
Mukana, jos ei tarvitse olla mitään älykästä kommenttia...

En osaa silleen ihmeemmin kommentoida, mut jos sellanen änkytyksen sekainen kommentti kelpaa niin laittakaa listaan!

Galen

Beelsebutt:
Haa, nyt valitsen tekstin!


Glorfindelin pahin painajainen, K-13

Slashista (poika-poikajutuista tässä tapauksessa) angstaavat (ahdistuvat) jättäkööt välistä!

Beelsebutt:
Korjasinpa tohon ekaan viestiin, kun nyt on viikko 16 eikä 13 ::)


Maanantaina on sitten Fiorellan vuoro valita teksti! *muistuttaa*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta