Kirjoittaja Aihe: Kommenttirinki || 3.6. asti || Nukkemestari - Alistettu  (Luettu 28944 kertaa)

Poissa rimps

  • superhessu
  • Viestejä: 532
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #120 : 16-03-2012, 10:50:25 »
Tällä hetkellä viikko sopii mulle ainakin hyvin, mutta katellaan sit jos saan töitä uusiksi.
Tule käymään joskus, kun aurinko on matalalla, kun olet keijutuulella ja valmis olemaan se mikä olet.
Tule silloin kun unohdat, että oletkin jo aikuinen nainen ja muutenkin täydellinen.
~Nina Kolehmainen

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #121 : 16-03-2012, 12:44:55 »
Minäpä voisin kanssa aktivoitua tässä. Kaipailen uutta luettavaa ja aikaanin on ihan kohtuullisesti. Ja jos laiskottelen niin saa muakin tökkiä.  ;D


Zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #122 : 16-03-2012, 12:48:24 »
Hyvä hyvä, zilah! Lupaan tökkiä kaikkia sitä tarvitsevia, jos te lupaatte puolestanne tökkiä mua jos alan depressoitua :P
Fifi-ficitLJAO3

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #123 : 16-03-2012, 14:30:22 »
Koska mulla ei ole kalenteria, josta näkee viikot, eikä läppärikään niitä suostu näyttämään, onko mulla siis ensi vai sitä seuraava viikko? Jos on tämä viikko, voinko laittaa kommentoitavan tekstin jo tänään, kun saatan olla viikonlopun netittömänä? Voin toki laittaa sen maanantainakin, ihan kummin paree vaan :)

Ja selvennykseksi, kelpaako kohtuullisesti kommentteja saatu teksti tai sellainen, jota joku rinkiläinen on jo kommentoinut? Sitten mietin tota ikärajajuttua, että saako olla K18, vaikka kaikki rinkiläiset eivät välttämättä silloin näe sitä? Omasta tahdostaan toki eivät, mutta eivät kuitenkaan. Ja kai mikä tahansta fandom tai originaali kelpaa?

// asia selvä, kiitos :)
« Viimeksi muokattu: 16-03-2012, 16:56:39 kirjoittanut culliina »

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #124 : 16-03-2012, 15:41:12 »
Viikko 12 alkaa maanantaina 19.3. eli siis tän vlopun jälkeen ainakin kalenterin perusteella! ;D


// Eli vastatakseni kyssäriisi, culliina, sä valkkaat ens vloppuna uuden tekstin ja tää vloppu sekä ens viikko kommentoidaan tuota Twillisficciä! :)

/// Ja olihan noita kyssäreitä lisääkin x) Eli tekstiksi käy mikä tahansa Fifissä oleva teksti osastosta ja kommenttien määrästä ja kirjoittajasta riippumatta.

Tuosta K-18 rajasta ei olla puhuttu muistaakseni ennen, mutta sovitaanko nyt ja tässä, että jos joku laittaa K-18 tekstin (kuten mä laitoin seuraavan viikon ajaksi) niin sitä ei ole pakko kommentoida sellaisen, joka ei K-18 tekstejä kestä. Eihän tässä muutenkaan ole kenenkään pakko kommentoida joka viikko jos ei siltä tunnu x)
« Viimeksi muokattu: 16-03-2012, 15:44:00 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #125 : 16-03-2012, 19:57:09 »
Ihan sellainen toivomus tuli mieleen tuosta Culliinan kysymyksestä, että olisi tosiaan mukavaa jos mahdollisimman erilaiset ficit niin fandomeiltaan/ikärajoiltaan/parituksiltaan päätyisivät kommenttirinkiin. Tämä on kiva tapa tutustua uusiin fandomeihin, joita muuten tuskin tulisi lukeneeksi.


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #126 : 16-03-2012, 22:56:07 »
Hyvä hyvä, zilah! Lupaan tökkiä kaikkia sitä tarvitsevia, jos te lupaatte puolestanne tökkiä mua jos alan depressoitua :P

Mä lupaan mäkättää sulle, jos sä alat haalia taas itsellesi liikaa juttuja.  :D Mua pitää dementikkona muistuttaa näistä.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #127 : 16-03-2012, 22:58:33 »
Ihan sellainen toivomus tuli mieleen tuosta Culliinan kysymyksestä, että olisi tosiaan mukavaa jos mahdollisimman erilaiset ficit niin fandomeiltaan/ikärajoiltaan/parituksiltaan päätyisivät kommenttirinkiin. Tämä on kiva tapa tutustua uusiin fandomeihin, joita muuten tuskin tulisi lukeneeksi.
Tämä on hyvä!


Mä lupaan mäkättää sulle, jos sä alat haalia taas itsellesi liikaa juttuja.  :D
Tämäkin! ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #128 : 25-03-2012, 20:32:06 »
Se olis culliinan vuoro valkata teksti ens viikolle!

Ja varmaan tuota Q+Blackin ficciä saa vieläkin kommentoida, vaikka tää viikko alkaa ollakin jo ohi ;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #129 : 25-03-2012, 20:46:48 »
Seuraavalle viikolle Kaitzin Polttorovio, Narnia, K13, Peter/ Caspian, romance-angst :)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #130 : 28-03-2012, 21:20:32 »
Minun on pakko myöntää tappioni. Joku ihme kommenttiblokki on iskenyt päälle, enkä vain saa aikaiseksi sanoa valituista teksteistä mitään järkevää. Se on kyllä ihan minun päänsisäinen ongelmani, ja poistuu varmaan aikanaan. Mutta toistaiseksi ilmoitan vetäytyväni kommenttiringistä, ainakin siksi aikaa kun tämä blokki kestää.  :P


zilah



Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #131 : 29-03-2012, 07:59:14 »
Kommenttiringin jäsenillähän siis ei ole kommentointipakkoa millään viikolla, joten jätetäänkö sut zilah kuitenkin listaan vai haluatko pois sieltäkin? :F

Ymmärrän erittäin hyvin kommenttiblokit, niitä on kyllä tullut aivan täysin riippumatta siitä, kenen teksti on ollut kyseessä :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #132 : 29-03-2012, 10:37:16 »
Anna nyt vielä toistaiseksi olla tuon nimeni listalla, mutta kannattaa kyllä kysyä hyvissä ajoin että miten on, kun vuoroni lähenee. Että on sitten aikaa ilmoittaa seuraavalle, jos tarvii.


Zilah

Poissa culliina

  • Pentuprinssi
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 789
  • lasciva est nobis pagina, vita proba.
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #133 : 01-04-2012, 13:55:41 »
Hei höö ei kai tätä oo unohettu? Eikös tänään viimeistään pitäisi ilmoittaa seuraava viikko :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - uusia jäseniä otetaan edelleen vastaan!
« Vastaus #134 : 01-04-2012, 14:16:59 »
Joo, ihan totta. Kommaan itse vielä tän päivän aikana tuon Kaitzin ficin, I promise!


Se olis vuorossa Fiorella, mutta kun Fio on suluissa, niin sovitaan, että ellei hänestä kuulu iltaan mennessä, niin Lavande valkkaa uuden?
Fifi-ficitLJAO3