Kirjoittaja Aihe: Kommenttirinki || 3.6. asti || Nukkemestari - Alistettu  (Luettu 28930 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki
« Vastaus #15 : 20-04-2009, 12:52:45 »
Noniin, nyt odotellaan Fiorellan tekstiä kommentoitavaksi. Mun puolesta Glorfindeliä saa edelleen kommentoida, vaikka "viikko" onkin ohi (sehän jäi tynkäviikoksi, kun unehutin alkuviikosta sen tekstin valkata >:()
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Kommenttirinki
« Vastaus #16 : 20-04-2009, 21:35:00 »

No niin, minäkin teen velvollisuuteni jopa ajallaan. (Kiitos muistutuksesta, tai niin ei olisi käynyt...) :)

Enkelilapsi K-13

Tämän ovat foorumin aktiivisimmat jo ehtineet kommentoida mutteivat kumminkaan muut, ja itse olen kärkkynyt sopivaa hetkeä kommentoida (lukenut jo olenkin) tätä ajan kanssa, joten ehkä se hetki sitten koittaisi tämän myötä. Ne jotka ovat jo kommentoineet, voivat kumminkin vaikka keskustella aiheesta vielä lisää muiden lukijoiden kanssa. :)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki
« Vastaus #17 : 20-04-2009, 21:36:39 »
Höh, mulle ei jäänyt mitään kommattavaa :(


Noh, mä lueskelen tota luupin kanssa ja kommaan vaikka uusiksi, jos tulee jotain mieleen!


Niin ja ihana valinta, toi teksti oli mukava :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - viikko 18: ?
« Vastaus #18 : 28-04-2009, 09:47:12 »
Lizin vuoro valita teksti täksi viikoksi. Päivitätkö sitten tohon ekaan viestiin ja otsikkoon kans :)
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kommenttirinki - viikko 18: ?
« Vastaus #19 : 29-04-2009, 01:35:55 »
Tunnustan, että valitsin tämän ficin vain siksi, että en ole sitä itse vielä kommentoinut ja siksi, etten tunne edes fandomia.  :D En ole katsonut yhtään jaksoa Greyn anatomiasta kokonaan, mutta on ollut ihan kivaa ennenkin lukea jotain, mistä ei mitään tiedä kuten Pallan Batman/Jokeri -ficciä.

Irrallisia paloja ja langanpäitä, K-11

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - viikko 19: ?
« Vastaus #20 : 04-05-2009, 10:11:03 »
Tänään olisi Pallan vuoro valita teksti.



Itsellä on jäänyt tuo Fion kirjoitelma kommentoimatta, mutta lupaan tänään sen lukea+kommata :) Tehkääpäs muutkin niin? Ei ollut kait yhtään kommenttia kirjoitettuna? :o
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Kommenttirinki - viikko 19: ?
« Vastaus #21 : 04-05-2009, 12:20:19 »
Lol, voidaanko pysäyttää viikoksi, kun ei kukaan ole kommentoinut vielä?  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Kommenttirinki - viikko 19: ?
« Vastaus #22 : 04-05-2009, 14:40:47 »
No joo, tehään niin, niin ei tuu kiirettä eikä ainakaan jää teksti välistä ::)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Fredu

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 7
Miekin tulen tähän. Pakkohan sitä nyt on kirjoittajien teksteistään kommenttia saada!
Harry rauhoitteli molemmat osapuolet, ja kertoi että McGarmiwa saisi hermoromahduksen vielä yhdestäkin myöhästymisestä.

"Harry, tänään on sunnuntai.”

Poissa Palladium

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 29
  • chauve-souris
Apua, hirveässä kiireessä en ole minäkään ehtinyt kommata... Eli lisäaika olis ihan jees.
"Too toxic, too stabby, too fruity..."

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Mä oon kans ollut kiireinen ja väsynyt ja taas oon lennossa ja lähdössä päiväksi pois :'( Mutta kyllä mä vielä!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Jättäydyn toistaiseksi pois tästä, ehkäpä Liz jatkaisi vetämistä tai sitten joku superhessuista? Toki joku muukin voi jatkaa ja pyytää muokkausapua superhessuilta tai värkkääjiltä.

Pahoittelen.


(kommaan ton Fion tekstin sitten kun joskus palajan :))
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Kukaan ei ole sanonut mitään, joten mä sanon: Jos joku - kuka tahansa - ikään tai sukupuoleen katsomatta - haluaa jonkun tekstin luettavaksi kommenttirinkiin, olkaa ihmeessä hyvä vaan. Mahdollisimman vähän muodollisuutta, sen parempi, ja kun ei täällä nyt muutenkaan erityisen aktiivista ole viime aikoina ollut.  ;D Väkisin ei kyllä tartte yrittää. Mä kyl mieluummin kattelen vaikka vaiennutta foorumia kuin sitä aletaan väkisin yrittämään elämää.  :D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Minulta on koneongelmien vuoksi mennyt tämä kommenttirinki ihan  ohi. Idea on joka tapauksessa hyvä, ja taidan liittyä mukaan ja käydä vilkaisemassa näitä tekstejä kunhan ehdin.

Voisikohan olla, että toukokuu on monilla kiireinen ja siksi tämä foorumi on hiljaisempi?


zilah

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Hmm, luulin että oli tarkoitus kommentoida lähinnä noita, mitkä oli yhteisellä päätöksellä valittu? Vai ymmärsinkö oikein?

No joka tapauksessa olen saanut kommentoitua kaikkiin kommenttiringin ficceihin, vaikkeivät ne välttämättä mitään kauhean syvällistä palautetta olekaan. Mutta jatkokin innostaisi kovasti, jotta miten olisi...? ...Huhuu...?  ::)


zilah