Keskustelut > Vakavampaa keskustelua kirjoittamisesta

Kommenttirinki || 3.6. asti || Nukkemestari - Alistettu

<< < (32/32)

peccantis:
(Fio, on on. Mitä ne ei sotimiseen keksisi :P "Razor wire" löytää lisää kuvia.)

malla:
Mä yritän tota Angry Birdsiä uudestaan vielä viikonloppuna. :P

peccantis:
Voisin kai minäkin hypätä toimintaan ihan "virallisesti" mukaan. Vilkaisin vähän tuota possujuttua, outoa kyllä tekee mieli ottaa se käsittelyyn, vaikka tiedän jo muutaman ekan rivin perusteella, etten tule pitämään sitä. Mut hei, eipähän jätä kylmäksi! Hokasin paljonkin juttua, joita tiedän jo kommentoivani sitten aikanaan. Eikä kyseessä nyt ole asiat, joista en pidä... Enemmänkin päin vastoin.

Teoriassa oon kaikkiruokainen kirjallisuuden suhteen, käytännössä tosi valikoiva. Ei varmasti tee pahaa laajentaa vähän lukemisia mukavuusalueen ulkopuolelle.

Fiorella:

--- Lainaus ---Ei varmasti tee pahaa laajentaa vähän lukemisia mukavuusalueen ulkopuolelle.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tästä syystä minäkin tykkään tällaisista kommenttiringeistä ja -haasteista. :)

peccantis:
Nii, ja rinkeilyssä kuitenkin toisin kuin vaikka kommentinkerjäyshaasteessa säilyy valinta itsellä, mistä tykkään. Ja tuntuu myös syntyvän pientä keskustelua, koska porukka lukee kaikki samoja tekstejä eikä niin että vaikka viidestätoista saman lukee vain yksi tai pari. Tosin on tässäkin omat puolensa, kuten hitaus, mutta sekään ei ainakaan minua haittaa... Kun ei ole takarajoja tai muita pakkoja.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta