Keskustelut > Vakavampaa keskustelua kirjoittamisesta

Kommenttirinki || 3.6. asti || Nukkemestari - Alistettu

<< < (2/32) > >>

Sirina Black:
Minäkin voisin olla mukana, ainakin silloin kun ei kiireet paina päälle.  :) Eli listalle vaan.

Needled:
Minäkin voisin kokeilla tätä, vähän tuo kommenttien antaminen on jäänyt syrjälle.

Beelsebutt:
Hienoa, tännehän tuli osallistujia! ;D


Jaajuu, tosiaan kommentointi on vapaaehtoista, rinkiin osallistuminen on vapaaehtoista. Tämän on tarkoitus vain potkia ihmisiä lukemaan/kommentoimaan, jos potkituksi haluaa tulla ;)

Lizlego:
Potkiminen on itse kullekin joskus hyväksi, kunhan kukaan ei vaan ahdistu.  :D Mä oon eilisestä lähtien tuntenut jälleen kerran kamalan huonoa omatuntoa, kun en ole saanut julkaistua yhteen ficciin jatkoa ja kaikki vain siksi, että joku oli kommentoinut.  :D Niin käy joka kerta! Ficciä voi jatkaa itsekseen ihan tyytyväisenä ja hinkata edes takaisin, mutta joka kerta, kun joku kommentoi, tuntee potkun perseessään. :D

Beelsebutt:
Se kai on se syy, miksi keskeneräisiä tekstejä lähdetään postaileen ennen aikojaan? :D Että ihmiset lukisivat ja kommentoisivat ja saisi tästä virikkeen jatkaa tarinaa?


Joo mä tiedän, onhan se ärsyttävää kun on "pakko" kirjottaa. En tykkää siitä ittekään :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta