Kirjoittaja Aihe: Kommenttirinki || 3.6. asti || Nukkemestari - Alistettu  (Luettu 28980 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Jei, lisää sakkia! ;D


Onko joku halukas olemaan ekana valkkaamassa tarinaa? Pidetäänkö kommentointiaikaa viikko vai kaks? Mä nyt heitin hatusta tohon otsikkoon, että lauantaina eka valkkais ekan tekstin, ehtis sitten viikonloppuna lueskella ja ahkerasti kommentoida :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Joutashan tuota vaikka.

// edit: kommentoimaan ringissä ja hihkumaan, en ole työntymässä valitsijan pallille sentään :E
« Viimeksi muokattu: 26-05-2010, 21:21:04 kirjoittanut sulo »
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Höh, oisit vaan tunkenu :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Voi kakka! Mullon huomisesta alkaen koko viikko ihan täyteen ängetty. En valitsijan paikalle minäkään tällä kertaa siis.

Olisko muuten mitään, jos kommentointiaikaa olisi tällä kertaa vähän kauemmin? Edellisessä se taisi olla viikko jos oikein muistan, ja se osoittautui kyllä liian lyhyeksi monellekin. Jos vaikka kahdella viikolla yrittäisi, niin se saattaisi olla jo huomattavasti helpompi.


zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Mulle passaa kaks viikkoa :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Jaha, listalla olevista minä, zilah sekä Fiorella ollaan valittu tekstit viime kierroksella, joten jäljelle jäis immmortal sekä sulo, jotka saa nyt tapella siitä, kumpi saa alottaa :D


// Nii zilah ei kerinny valkata, mutta koska hää on kiireinen, niin siksi jäi immmo ja sulkku jäljelle :E
Fifi-ficitLJAO3

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Luovutan tehtävän immortalille!
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Luovutan tehtävän immortalille!
Kiitos uhrauksesta  ;D
Hmm.. mites tää nyt sit toimii, voinko vaikka silmät kiinni väärinperin vaan napata jonkun - ihan summan mutikassa?
(olen henkisesti blondi, enkä ole tällaisessa ollut aikaisemmin mukana, joten suokaa anteeksi tyhmyyteni)

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Silleen vaikka entten-tentten-töks ja semmonen, missä ei oo ennestään hirveesti kommentteja :D
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Voi valkata minkä tekstin haluat, ei tarvi olla ficci, ei tarvi olla originaali, voi olla mitä tahansa. Tietysti ringin pointtia voisi tehostaa paremmin se, jos valkkiaisi tekstin, jolla ei ole (paljoa) kommentteja?

Mutta ei sekään mikään vaatimus ole. Valkkaat sellasen tekstin, joka sun mielestä kaipaa lisää kommentteja.


Mä en muista että olis ollut mitään rajotteita, mutta vaikka oliski ollut nii ei pidetä niitä enää! Se vaan että jos oma teksti valitaan rinkiin, nii sitähän ei luonnollisestikaan itse kommentoida. Emmä kyllä tiä mitä pahaa siinäkään ois, voishan sitä kirjottaja vaikka selittää tekstistään, mitä se itselle merkkaa tms x) ...no joo...

Jos ei kuitenkaa omia tekstejä valita?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa immmortal

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 36
    • Thoughts from Beyond
Okei, asia kunnossa, ymmärretty sekä pihvi.
Minäpä täältä jonkun käyn sillon lauantaina repäseee. 8)


Joojoo, niinniin, ei rajoitteita  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Siis selvennys vielä:

Se vaan että jos oma teksti valitaan rinkiin, nii sitähän ei luonnollisestikaan itse kommentoida.
- Eli jos vaikka zilah valitsee sulon tekstin niin sulo jättänee sen kierroksen kommentoinnin välistä.

Jos ei kuitenkaa omia tekstejä valita?
- Että minä en valkkaa tekstejä jotka on kirjoittanut Bbuttis.


;)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Juu, ja sen vielä tahdon sanoa että kyllä minä voin mielelläni ottaa vaikka seuraavan valinnan. Nyt vaan tää tuli niin äkkiä etten millään ennätä.

*odottaa innolla Immmon  valitsemaan tekstiä*


zilah

Lizlego

  • Vieras
Mä vastustan kieltoa tai kehotusta olla kommentoimatta omaa tekstiä. Siitähän sitä juttua vasta riittääkin ja kerrankin voi olla varma, ettei loukkaa kirjoittajaa kommentillaan.  ;D

Poissa sulo

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 122
Ja mä voisin osallistua semmoseen katumuspilleririnkiin: avautuisin, miksi juuri tämä tekstintekeleeni olisi pitänyt jättää kirjoittamatta, julkaisematta ja piilottaa allaskaappiin kaikkien niiden pestyjen rasioiden taakse joita ei ikinä kuitenkaan käytä  ;D
Tarjolla oleva opintojakso: Pessimismin perusteet, 5 op.