Kirjoittaja Aihe: Näyttämöllä, Sirius/Remus, K-12  (Luettu 1519 kertaa)

Poissa Kani

  • touché
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 121
Näyttämöllä, Sirius/Remus, K-12
« : 21-11-2012, 19:53:26 »
Nimi: Näyttämöllä
Kirjoittaja: Kani
Ikäraja: K-12
Genre: Humour, Fluffy?
Paritus: Sirius/Remus
Varoitukset: Pari tuhmaa sanaa

AN: Joo. Tämä vaan... syntyi jossain kieron mieleni perukoilla. Bbutsille kiitokset avusta ikärajan suhteen~



Näyttämöllä


"Hyvää iltaa sinä pieni hunajapupuseni."
"Kuin myös, hopeasirppini."
"Hopea? Enkö minä olekaan kultaa?"
"Oikaise se suudeltavan suloinen suusi noilta mutruilta, hopea on enemmän sinun värisi."
"Joten minä olen kuitenkin sinulle aina ykkönen?"
"Ykkönen, miljoona ja kaikki siltä väliltä."

Peter oli tukehtua nauruun.

"Sinun silmäsi ovat niin ihanat, voisin vaikka hukkua niihin."
"Sinun poskipääsi ovat niin, niin hienostuneet, haluaisin vain suukottaa niitä!"
"Voi, sinun hunajainen ihosi takkatulen valossa iltaisin, haluaisin koskettaa sitä niin!"
"Ja sinun ihanat mustat kiehkurasi valumassa pois hiuslenkin pidosta, haluaisin vain leikitellä niillä!"
"Remus!"
"Sirius!"
"Susihukkani!"
"Suloinen koiranpentuni!"
"Sulkkumulkku!"
"Hanipöö!"
"Uuuh!"

Peter tipahti tuolilta. James oli yksinkertaisesti liian hauska seistessään siinä muuten aution oleskeluhuoneen keskellä kuin näyttämöllä, matkien Siriuksen ja Remuksen tunteenpurkauksia liioitellun teatraalisesti ja kiekuessaan kiimaisesti.
You are the result of four billion years of evolutionary success. Freaking act like it.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Näyttämöllä, Sirius/Remus, K-12
« Vastaus #1 : 23-11-2012, 01:17:26 »
No LOL ;D Ja ole hyvä vain, vaikka ehkä tää aavistuksen kesy on, saa kaipaamaan vanhaa K-11 rajaa :P Mut onhan tuolla, tsiisas, sulkkumulkku XDDDDD

Mistä sä oikein revit noita nimityksiä? Aivan kerrassaan loistavia ;D ;D ;D

Hyvin tehty, kanitus, hyvin tehty *patpat* <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Kani

  • touché
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 121
Vs: Näyttämöllä, Sirius/Remus, K-12
« Vastaus #2 : 23-11-2012, 07:09:40 »
Joo, ehkä mun olisi pitänyt vaikka antaa koko raapale sun luettavaksi. Olisit saanut paremman kokonaiskuvan kuin kahdesta sanasta. Mutta meni jo.

Nimityksiä revin omasta päästäni ja huonoista saippuasarjoista. Tosin 'sulkkumulkku' on mummilta. Mäkään en halua tietää enempää, joten en ole koskaan kysynyt sanan alkuperää.

Kiitoksia~
You are the result of four billion years of evolutionary success. Freaking act like it.