Kirjoittaja Aihe: Mielenvirkistystä (Hermione/Hannah, K-12)  (Luettu 2173 kertaa)

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Mielenvirkistystä (Hermione/Hannah, K-12)
« : 02-12-2012, 23:28:14 »
Otsikko: Mielenvirkistystä
Kirjoittaja: Jolandina
Esilukija: Sädekehä
Ikäraja: K-12
Paritus: Hermione/Hannah
Tyylilaji: Fantasiointia
Vastuuvapaus: En tietenkään omista mitään, mikä kuuluu J.K. Rowlingille (Potterversumi hahmoineen kaikkineen). Eikä tällä tehdä rahaa.

 Kunpa voisikin nukkua jonkun vieressä, saada lämpöä vaikka Hannahilta, jolla sitä tuntuu olevan liiaksi.

Alkusanat: Tenttipapereita mapittaessa törmäsin käsinkirjoitettuun versioon tästä – ilmeisesti Hermione ei ole ainoa, jolla on ongelmia keskittyä lukemiseen : P Suurkiitokset Säteelle betailusta! <3 Kiitokset myös Kuurankukkaiselle esiluvusta ja rohkaisusta <3
Femmekymppiin sekä Ficletvitoseen.
 



Mielenvirkistystä


Hermione asettaa merkin huolellisesti paikalleen, sulkee huokaisten kirjan ja hieroo väsyneitä silmiään, ennen kuin valahtaa sängyllä alemmas ja laskee päänsä lepäämään ristityille käsivarsilleen. Jos ihan hetken vain lepuuttaisi silmiään.

Peiton alla on lämmin, ja Hermione heilauttaa olkapäätään ollakseen paremmin suojassa. Hannah oli vasta valittanut, kuinka hänen mielestään makuusalissa on niin kuuma nukkua. Hermionen mielestä kiviseinät hohkavat koleutta ja kosteutta, ja hänellä on lähes poikkeuksetta liian kylmä. Kunpa voisikin nukkua jonkun vieressä, saada lämpöä vaikka Hannahilta, jolla sitä tuntuu olevan liiaksi.

Hermione huokaisee ja antaa mielikuvan elää suljettujen silmäluomiensa sisällä. Kuinka mukava olisikaan, jos joku kietoisi kätensä hänen ympärilleen, painuisi häneen kiinni, pujottaisi jalkansa hänen reisiensä väliin – jos Hannah tekisi niin. Hermione liikahtaa hieman, löytää mukavamman asennon, kädet pujahtavat vartalon alle, ilmaa karkaa hitaasti ja hiljaisena huokauksena hänen huuliensa välistä.

Kuinka Hannah pyyhkäisisi hänen tuuheat hiuksensa tieltään, asettaisi huulensa hänen niskaansa, suutelisi korvan takaa, hiusrajaa, hartiaa.. Kuinka tämän kädet kulkisivat pitkin hänen kylkiään peiton alla, herkät sormenpäät kevyesti hänen reisiään kartoittaen. Kuinka kosketuksen aiheuttamat väristykset eivät loisi lainkaan kylmää tunnetta, vaan olisi niin lämmin, Hannah niin lähellä. Kuinka tämän kämmenet kaareutuisivat hänen rintojensa ympärille, sormet hieroisivat nännejä juuri sopivasti, ei liian hiljaa, ei liian voimakkaasti..

Ja kuinka Hermione kääntyisi, kohottautuisi, kulkisi alemmas, yhä alemmas katse kiinni Hannahin himosta laajentuneissa pupilleissa. Kuinka Hermione tarttuisi tämän reisiin, raottaisi niitä, painuisi lähemmäs katse yhä tiukasti Hannahin ruskeissa silmissä, kunnes –

Hermionen silmät rävähtävät auki, ja hän tuijottaa punaisen verhokankaan poimuilla leikkiviä valoja ja varjoja kiivaasti huohottaen. Hän vetää kätensä altaan, ristii ne taas päänsä alle ja yrittää tasata hengitystään, olla pitämättä liian kovaa ääntä. Hermione räpyttelee silmiään sydämen hakatessa kipeästi patjaa vasten. Ei tällaista ajatella ystävästä! Hän meni aivan, aivan liian pitkälle.

Päätään hitaasti pudistaen, epämiellyttäväksi muuttuneet ajatukset karkottaakseen Hermione kohottautuu taas kyynärpäidensä varaan. Hän avaa kirjansa merkin kohdalta ja yrittää keskittää edelleen omilla poluillaan villisti laukkaavat ajatuksensa Numerologian syventävään teoriaan. Yllättävän virkistyneenä.
« Viimeksi muokattu: 02-12-2012, 23:41:46 kirjoittanut Jolandina »
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Mielenvirkistystä (Hermione/Hannah, K-12)
« Vastaus #1 : 06-12-2012, 11:01:56 »
Hyiiii, mua! Mä luin tän joskus silleen nopeesti ja kiireessä enkä sit ehtinyt kommata ja se on vaan venynyt ja vanunut ja huhhuh. Anteeksi :F Mutta mapittamista, jee! :P

Haha :D Melkoinen herätyskeino! Mä muuten sanoisin tätä K-16-ficiksi, mut saatan olla kukkahattutäti taas, mutta minusta tässä kuitenkaan ei tapahtumat lopu siihen kun "verho vedetään kiinni" jne. Mut joo.

Onkohan tässä kyseessä "kahdeksas vuosi" -versumi? Kun eihän Hermione ja Hannah muuten samassa makuusalissa nukkuisi. Joo, oletan niin. Tai sitten kyse on vain eri makuusaleista, mut ajattelen mieluummin niin, että nää kaksi on samassa tilassa ja Hermione ... noh, tekee mitä tekee ajatellen läheisessä sängyssä nukkuvaa Hannahia ;D oon kokolailla pervo :F

Tää on tavattoman aistillinen ja kuitenkin väistelevä, ehkä se onkin syynä. Tässä vähän kuin kierretään ympäri kuin kissa kuumaa puuroa ja annetaan ymmärtää paljon, kiusoitellaan lukijaa, härnätään suorastaan! ;D Ja sitten palataan numerologian pariin x) Voivoi. Mä taidan vaatia tälle semmoista jatkoa, jossa Hannah jakaa lämpöään Hermionelle for real ;)

Lainaus
saada lämpöä vaikka Hannahilta, jolla sitä tuntuu olevan liiaksi.
Nyt kun tuli mainittua tuo kohta niin lainaanpa myös, aivan älyttömän suloinen on tämä <3


Kiitos ficceröisestä ja hienoa että se kaiken lisäksi on femmeä! <3
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Mielenvirkistystä (Hermione/Hannah, K-12)
« Vastaus #2 : 11-12-2012, 18:57:08 »
Kannattaa mapittaa joo, olen niin järjestelmällinen että sieltä löytyy seasta kaikenlaista :P Mm, ikärajasta.. sen kanssa piti kysyä useammalta henkilöltä apua, koska olin itse aluksi sun kanssa samaa mieltä, mutta sit päädyin toteamaan että ehkä mä olen vaan kukkahattutäti, kun muut olivat alemman ikärajan kannalla.. Fini oli "testaus", siellä kelpasi K-13 joka on täällä lähes samoin sanoin K-12, joten.. nyt en taas ole varma, oivoi ;D

Mä en tän kanssa aatellut kahdeksatta vuotta, vaan ihan eri makuusaleja ja Hannahin yhdistymistä Hermionen fantasiaan lähinnä juuri sen viileyden (ja mahdollisesti myös numerologian) kautta; Hannahin paikalla siis olisi voinut olla joku muukin, mutta nyt kävi näin. Ei siis alun alkaen tarkoituksellista fantasiointia tietystä henkilöstä, tai jotain sinne päin. Voi sua peeeewoa! Toki samassa huoneessa olisi varsin houkutteleva skenaario, ja voihan tämän nähdä niinkin :P Ja toki femmeä!

Mukavaa että tykkäsit, ja kiitos kaunis kommentista! <3
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus