Originaali > Romantiikka & silkka seksi

Ande (Maria/Ande, K-12) - päivitys 17.4.2009

<< < (3/4) > >>

Storithiana:
Oho. Mä en ole kommentoinut tuota ekaakaan osaa. Vaikka senkin luin aika pian sen jälkeen kun se tuli tänne.

Tämä on söpö. Tuo oli kivaa (ärsyttävää kun tänään tuo sana kiva tunkee koka paikkaan) tuo Marian hermoileminen, itsekin tulee hermostuneena hirveä tarve keksiä jotain puheenaihetta ja rikkoa se hiljaisuus. Ja kun Andea ei taas huvittanut puhua :D

Hyvää vaihtelua mulle kanssa tämmöinen fluffhöttö, kun on lähiaikoina aivan liikaa angstista romancea tullut luettua.

Lizlego:
WTF? Nytkö se vasta sen ihastumisensa tajusi?  :D Mä tykkäsin tästä osasta enemmän kuin ensimmäisestä ja se johtui siitä, että olen heikkona kohtauksiin, joissa tuijotellaan ja on vaivautunutta hiljaisuutta. Äärimmäsen kauhea kokemus elävässä elämässä, mutta aina yhtä ihana fiktiivisissä teksteissä.  :D

Fiorella:

--- Lainaus ---Nytkö se vasta sen ihastumisensa tajusi?
--- Lainaus päättyy ---
Minä ajattelin ihan samaa. Tai ehkä Maria oli ihastunut netti-Andeen ja se oli vähän eri asia oikean ihmisen kanssa, että piti ensin katsoa miten se asia oikeasti menee ihan todellisuudessa?


--- Lainaus ---Matka tämän asunnolle oli kulunut kummallisen ja väkisin ylläpidetyn keskustelun merkeissä, ja Maria halusi selvästi katkaista rappukäytävässä laskeutuneen pitkittyneen hiljaisuuden.

Häntä nauratti. Hiljaisuus ei ollut hänelle ongelma, kuten se näytti olevan Marialle.
--- Lainaus päättyy ---
Edelleenkin huvittaa ja hellyttää tuo tilanne, kun toinen jännittää hirveästi ja toinen on kuin ei mitään. ^^


--- Lainaus ---silti häntä hermostutti. Entä jos hän tekisi jonkin virheen ja Ande huomaisi, ettei haluaisikaan viettää aikaa hänen kanssaan?
--- Lainaus päättyy ---
Tuo Maria on ihan hirmuisen sympaattinen. Jos se jännitys hieman laantuisi, niin Mariakin varmaan huomaisi että Ande tuntuu viettävän aikaa hänen kanssaan suhteellisen mielellään... ;)

Galenwen:
Aikas suloinen, mutta omalla kohdallani varmaan iskisin jätkää palleaan, jos se uskaltautuisi halaamaan mua ja painamaan nenän mun niskaan, vaikka olisin tuntenut sen netissä jo puolisen vuotta, mutta onneksi Maria ei ole niin tarkka reviiristään.  (anteeksi tuo lause hirviö)

Ja tietenkin nämä saisivat olla pitempiä, mutta yritäppä kirjoittaa pian jatkoa, sillä mielenkiinto heräsi. Mukavaa vaihtelua tälläinen söpöily K-18 ficcien jälkeen...

Galen

Gwyneth:
Tämä on ihan älyttömän suloinen! Ihana lukea tällaista herttaista arkisen romanttista matalan ikärajan tekstiä välillä  :)

Maria on sympaattinen ja häntä on helppo ymmärtää. Ihan vaan nettikavereidenkin tapaaminen IRL on minusta aina jännää, joten voin kuvitella miten jännittävää olisi tavata netti-ihastus. Ekassa luvussa tekstistä välittyi todella hienosti sellainen jännittynyt odotus ja innostus, Maria oli niin tohkeissaan ja hermostunut tuosta Anden vierailusta että tuppasi hymyilyttämään kun luki tekstiä. Se kriittinen ensimmäinen tunti, jonka jälkeen mahdollinen juna takaisin lähtisi, oli ihana yksityiskohta noissa Marian ajatuksissa.

Vaaleanpunainen stetson  ::)

Andesta minun on vaikeampi saada kiinni, hän vaikuttaa niin itsevarmalta ja luontevalta, kaikki tuntuu sujuvan häneltä luonnollisesti ja rauhallisesti. Onneksi sinänsä, Maria tuntuu kyllä hermoilevan ja jännittävän molempien puolesta. Minusta oli jotenkin kiva, että Ande osasi mennä niin luontevasti ja jotenkin arkisesti koskettamaan toista. Maria ja Ande vaikuttavat ihanalta parilta, he tuntuvat täydentävän hyvin toisiaan ja sopivan muutenkin hyvin yhteen. Tietenkin he nyt vasta ovat tavanneet toisensa IRL, mutta alku ainakin näyttää lupaavalta heidän kannaltaan :)

Kai sinä jatkat tätä? Jatkathan? Tahtoo lukea lisää!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta