Kirjoittaja Aihe: Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7  (Luettu 3442 kertaa)

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7
« : 25-02-2013, 13:55:52 »
Nimi: Ronin maaginen elämä
Kirjoittaja: zilah
Fandom: HP
Henkilöt: Ron/Lavender, Harry, Hermione
Lajityyppi: Onko tää nyt se kuuluisa PTP
Ikärajavaroitus: K-7
Vastuuvapaus: Enpä omista. Kaikki kuuluu J.K Rowlingsille
Varoitukset: Jotain epämääräistä suhdetilitystä
Kirjoittajan alkusanat: Tämä on nyt lopultakin Sanoitussinko-ficcini. Lyriikat olivat niin haastavat, etten parempaakaan kyennyt kursimaan kasaan.  ::)

Yhteenveto: Ronin elämä ei ole helppoa useamman naisen välissä.


Kertokaahan, mitä pidätte,



zilah



Ronin maaginen elämä

Elämä oli viime aikoina käynyt aivan liian monimutkaiseksi Ronin makuun. Ei hän tällaista ollut tarkoittanut sortuessaan pussailemaan Lavenderin kanssa. Se oli ollut vain voitonhuuman ja kermakaljan siivittämä lipsahdus, jota hän oli ehtinyt katua katkerasti ja moneen kertaan. Tyttö roikkui hänessä nyt sitkeästi kuin takiainen, kuvitellen että he seurustelivat.

Mikä ihmeen kirottu päähänpisto hänet oli ajanut hakemaan paikkaa huispausjoukkueesta? Siitä tämä kaikki oli alkanut. Hän oli varma, että Lavender ei olisi suostunut vilkaisemaankaan häneen ennen otteluvoittoa.

Niin Hermione kuin Harrykin tuntuivat nykyään etäisiltä, aivan kuin hän olisi pettänyt nämä jollakin tavalla. Asenne oli jokseenkin raivostuttava, ottaen huomioon Harryn omat sekoilut Cho Changin ja muiden kanssa. Ja Hermione sitten... mikä oikeus tytöllä oli kohdella häntä niin kuin hän olisi alhaisin ja niljakkain olio koko maailmassa? Olihan tällä itselläänkin ollut useampikin rakkausjuttu, nyt viimeksi sen McLaggen- tyypin kanssa. Hermionen suhteita Ron ei tosin mielellään ajatellut. Hän ei juuri uskaltanut pohtia siihen syytä, mutta ajatuskin Hermionesta jonkun  kanssa vain tuntui tavattoman epämukavalta.

* * *

Joululoma ei tuonut helpotusta ongelmaan. Oli toki mukavaa, että Harry tuli Kotikoloon lomien ajaksi, mutta se ei enää tuntunut samalta kun ovista oli purjehtinut liian paljon sivullista kiusaa. Ja oli ollut se kamalan nolostuttava kohtaus junassa. Ei siinä kyllin, että Harry oli nähnyt kun Lavender oli piirtänyt sydämen heidän nimikirjaimillaan ikkunalasiin, mutta vielä Hermionekin oli osunut paikalle todistamaan hänen nöyryytystään. Harryn yritys olla nauramatta oli kyllä ollut sankarillinen ja Ron oli kiitollinen ystävälleen siitäkin vähästä. Hermione sen sijaan oli ollut entistäkin kylmäkiskoisempi, eikä ollut edes hyvästellyt lähtiessään.

Totta totisesti, tuntui kuin Ron olisi astunut johonkin painajaiseen, tai ehkä pikemminkin siihen saippuaoopperaan, jota äiti aina tuijotti Noitatelevisiosta. Mikä sen nimi oli.... Maukkaat ja Maagiset, tai jotain sinnepäin.

* * *

Ron havahtui alakuloisista ajatuksistaan kun Kotikolo viimein ilmestyi näkyviin. Hän yritti piristyä. Luvassa olisi sentään kokonaiset kaksi viikkoa kotona, äidin herkkuruokien parissa ja mikä parasta, ei Lavenderia mailla halmeilla!



The End


* * *

She was young
But she liked to act younger than she was
She was Dumb
But she liked to act more dumb than she was
For such a young,dumb impetious thing
Says if she goes then she'll go smilling
And of course, she'll leave a beautiful corpse

The problem with you's the problem with this world (x3)
It's an ugly world and you're, you're an ugly girl

Giveittome giveittome

She wants to be grace kelly
But she has no grace
She's always falling down on her pretty painted face
well men call her pretty
because she's pretty funny
She's always after the millionaire's money
But she don't care for anyone else but herself
She don't care for anyone else but herself

The problem with you's the problem with this world
it's and ugly world and you're an ugly girl(x2)
The problem with you's the problem with this world(x3)
it's an ugly world and you're an ugly girl

FUNKY!

She's the highbrow girl in the low cut top
A society girl, she don't know how to stop

Well men call her pretty
because she is pretty fun
She always make sure to leave the top buttons undone

You're falling cuz you
are falling cuz you
you're falling cuz you
you're falling yes you
are falling cuz you
are falling

She's an ugly girl (x9)

She's a highbrow girl in a low cut top
A society girl, she don't know how to stop

1,2,3,4
3,4
« Viimeksi muokattu: 25-02-2013, 16:55:52 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7
« Vastaus #1 : 25-02-2013, 16:54:51 »
Sanoitussinko on loistava keksintö! Sulta ei koskaan saa lukea tällaista tekstiä muuten eikä varmaan muutenkaan mitään Ronista. Mä oon ihan fiiliksissä, koska mulle tämä toimii ja Lavenderin rasittavuus tuli tässä niin selkeästi esiin. Joo, en osaa sanoa mitään järkevää, mutta Ronin tunnot tulee loistavasti esiin ja mä tykkään. Sä saisit mun puolesta kirjoittaa vähän enemmänkin PTP:tä, mutta koska sä et tykkää, niin ehkä en painosta. Voisin kyllä nyt.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7
« Vastaus #2 : 25-02-2013, 17:00:39 »
No on se hyvä että edes jollekulle tämä toimii, sillä minusta tämä koko teksti on helevetin rasittava ja vihasin sen kirjoittamista. Velvollisuudentunne ei kuitenkaan antanut periksi jättää kesken, ja ehkä minä joku päivä vielä ilkeän tunnustaa että tällaistakin PTP:ta on tullut kirjoitettua.  :P



zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7
« Vastaus #3 : 25-02-2013, 17:43:07 »
Mulle tässä tekstissä ei ole mitään rasittavaa. Se on pikemminkin jotenkin kotoista, koska mä aika usein kirjoitan juuri tällaista. Toi henkilö on juuri sellaisella tuulellakin, missä mun henkilöt usein on ja se viihdyttää mua eikä rasita. No kuka mistäkin rasittuu.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7
« Vastaus #4 : 25-02-2013, 19:24:57 »
No kuka mistäkin rasittuu.

No niin se kyllä on. Nämä lyriikat eivät missään nimessä ole huonot, mutta sellaiset joista minun tyyppiseni kirjoittaja ei inspiroidu. Hyvin todennäköisesti tuo rasittavuuskin vähenee aikanaan,  kunhan saan hiukan etäisyyttä tähän tekstiin.


Zilah

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7
« Vastaus #5 : 25-02-2013, 20:32:15 »
Voihan lollero Ron-parkaa ;D Onhan se vallan kamalaa joutua vahingossa suhteeseen Lavenderin kanssa, voin vain kuvitella, mutta sitähän se Ron taisi halutakin ainakin alun perin :P Noh, Siperia kaiketi opettaa.

Suloista, että äidin helmoissa saa pienen hetken hengähtää <3

Ihanaa HP-zilahia, kiitos! ;D


Niin ja minusta lyriikat osuivat hienosti ficciin tai pikemminkni ficci lyriikoihin! :)
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Kani

  • touché
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 121
Vs: Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7
« Vastaus #6 : 26-02-2013, 09:24:26 »
Mun lyriikat! Olen pahoillani, että ne tuottivat hankaluuksia, mutta lopputulos on kyllä todella hieno. Niin kuin tuossa edellä jo todettiinkin, ficci menee todella hyvin yksiin lyriikoiden kanssa. Jos ko. kappale olisi ollut olemassa samaan aikaan kuin Ron oli nuori, olisin voinut kuvitella pojan ajattelemassa ficissä esiintyneitä ajatusia tämän laulun soidessa taustalla.

Lainaus
- mutta ajatuskin Hermionesta jonkun  kanssa vain tuntui tavattoman epämukavalta.

Lainaus
Hermione sen sijaan oli ollut entistäkin kylmäkiskoisempi, eikä ollut edes hyvästellyt lähtiessään.


No voi meidän pikkusia, kun niillä on nyt vaikeeta ;D

Lainaus
Luvassa olisi sentään kokonaiset kaksi viikkoa kotona, äidin herkkuruokien parissa ja mikä parasta, ei Lavenderia mailla halmeilla!

Paitsi, jos Molly on saanut vihiä nuorimman poikansa hanipööstä ja kutsunut tytön omatoimisesti kylään. Dundunduun.

Anteeksi, mulla ei ole mitään järkevää sanottavaa taaskaan.

Tykkäsin tästä, kiitoksia siis.
You are the result of four billion years of evolutionary success. Freaking act like it.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Ronin maaginen elämä (Ron/Lavender) K-7
« Vastaus #7 : 07-03-2013, 23:10:16 »
Juuh tuota... Kiitosta vaan, Buttis ja Kani. ;D

Alan nyt jo päästä yli siitä, että tämmöinenkin tuli kynäiltyä. Luulisi sitä jo ammattitaiteilijan aikoina tottuneen siihen, että ne omasta mielestä kamalat tuotokset voivat olla joidenkin mielestä ihania, mutta aina välillä angsti iskee päälle.

Ihanaa, että piditte kuitenkin.  :D


zilah