Äänestys

Mitä mieltä olet siitä, jos Master And Commander- osastoon lisätään muita fandomeita ja niin muodostetaan osasto Age Of Sail-aiheisille ficeille?

Perustetaan laajana (Sisältää MC, Hornblower, Temeraire, POTC , Lordi John ja Jane Austen-fandomit)
Perustetaan supistettuna (Sisältää MC, Hornblower ja Temeraire-fandomit)
En halua tätä osastoa perustettavaksi.
Perustetaan purjahdusaiheisena (Sisältää MC, Hornblower, Temeraire, POTC)
Perustetaan jonain muuna vaihtoehtona

Kirjoittaja Aihe: Äänestys Age Of Sail- osastosta  (Luettu 8560 kertaa)

Poissa Jolandina

  • Perusketku
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 219
Vs: Äänestys Age Of Sail- osastosta
« Vastaus #30 : 22-04-2013, 10:01:46 »
Minustakin AoS olisi tässä tapauksessa (kun supistettuun vaihtoehtoon päädyttiin) hyvä nimi, kunhan vaan osaston kuvauksesta käy ilmi, että osasto on useammalle fandomille.

Ja niin, sijoituspaikka. Muu fanfiktio olisi mun mielestä juuri sen takia hyvä, kun siellä on noita muitakin useamman fandomin osastoja, mutta toisaalta niiden yhdistämisperusteet ovat niin erilaiset ja laajemmat... Ja toisaalta, miksi ei tiettyjen fandomien yhdistelmäosasto voisi olla myös otsikon Fanifiktio fandomeittain alla, sitähän se kuitenkin juuri on, vain hieman eri tavalla kuin muut osastot. Ehkä mäkin päätyisin kannattamaan tätä vaihtoehtoa, jos/kun äänestetään.

Onko sille muuten joku syy, että on Fanifiktio fandomeittain ja Muu fanfiktio, vai ihan vaan koska sattuvat niin olemaan?
When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable, must be the truth.
~ Sherlock Holmes

Ficcilistaus  ||  LJ-ficcilistaus

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Äänestys Age Of Sail- osastosta
« Vastaus #31 : 22-04-2013, 11:14:40 »
^ Typo, arvaammä ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Äänestys Age Of Sail- osastosta
« Vastaus #32 : 22-04-2013, 12:05:07 »
Niin ja mä en muista mitä mieltä oon ollut aikaisemmin, mutta oon nyt ainakin sitä mieltä, että paremmin AoS-osasto sopisi tuonne harrypottereitten ja supernaturaalien sekaan, kun kyse on kuitenkin juuri siitä tietystä fandomista tai tässä tapauksessa fandomeista. Monen fandomin sisältämä joukko, kyllä, mutta ei kuitenkaan sellainen "kaikki tämän alakategorian alle soveltuvat, esim. TV-sarjoihin perustuvat"

hätänappi, hetkinen!

...vaan selkesti rajattu juuri niille tietyille. Näin ollen, jos tästä äänestys tulee, niin mun ääni menee tolle "Fandomeittain"-puolelle. Mutta asia ei ole elintärkeä (elin, hih) eikä mua suuresti häiritse, vaikka se sijoitettaisiinkin muun fanifiktion puolelle, joten öö, kai mun viesti on että ihan sama :D
« Viimeksi muokattu: 22-04-2013, 12:06:59 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Äänestys Age Of Sail- osastosta
« Vastaus #33 : 22-04-2013, 12:44:25 »
Minä ehkä kuitenkin sijoittaisin tämän mieluummin muut fandomit- osastolle, mutta sijoituspaikka sinänsä on minulle samantekevä. Jos enemmistö kannattaa tuota fandomipuolelle laittoa, niin se sopii kyllä minullekin.


Zilah

//Edit: Okei, tehdäänpä sitten näin. Kaikki nyt kipinkapin äänestämään.

http://fifi.arkku.net/index.php?topic=1328.0
« Viimeksi muokattu: 23-04-2013, 01:40:13 kirjoittanut zilah »