Kirjoittaja Aihe: Virtuaalikarkkia tarjolla äänestäjille! Chuuko moderaattoriksi!  (Luettu 2408 kertaa)

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
No avataan nyt peli, jos vaikka muutkin uskaltautuisvat! Olkoot valtakausiäänestyksen lopputulos mikä tahansa, pistän pääni vadille joka tapauksessa.  ;D

Eli siis, Chuuko moderaattoriksi!
Sormet ristissä lupaan hoitaa tehtäväni vähintään yhtä kehnosti kuin viime kaudella.
Tulen pyörimään foorumilla aina kuin mahdollista, todennäköisesti vierailemaan päivittäin vaikka fikkien lukemiselle ei olekaan hetkeen taas löytynyt aikaa mutta se ei haittaa itse moderointia. Valituksiin ja korjausjuttuihin pyrin reagoimaan mahdollisimman nopeasti, jos viitsin.
Vien uudistuksia eteenpäin, enkä jaksa jäädä junnaamaan niiden kanssa paikoillaan, joskus jopa liian vauhdikkaasti. En aina ole se kärsivällisin ihminen, joka jaksaisi odotella äänestystuloksia, mutta lupaan ainakin yrittää.
Pyrin aina tarvittaessa olemaan vastarannankiiski, ihan vaan periaatteesta, jotta kaikki mahdollisuudet tulevat huomioiduksi.


Ja viimevuotista hakemusta apinoiden: olen oikein kiva ja luotettava, opin nopeasti ja hoidan hommani loppuun asti. Ainakin muualla kuin kotona. Draamalaamailu on aina hauskaa, mutta harvemmin sekaannun asiaan muuten kuin järjen äänenä.


Hail Sithis!
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Hyvä aina, kun joku avaa pelin. Mä olin liian laiska, mutta peesasin sua. Erityisesti pidän lupauksesta hoitaa asiat vähintään kehnosti kuin viime vuonna. Sen voisi sanoa olevan Fifin hengen mukaista, vaikka itse asiassa täällä taitaa modet olla suhteellisen aktiivisia, ainakin jotkut.  :o

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Haha.  ;)
Onhan se Fifin hengen mukaista, mut kyl mä luulen olleeni se yks aktiivisimmista modeista, ainakin hätäisimmistä jos ei muuten.  Mutta saanpahan asioita tapahtumaan ratkomalla ongelmia ja pystyttämällä äänestyksiä teijän puolesta!  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
*pat pat* joo, asioita yleensä alkaa tapahtua tai niistä ainakin aletaan puhua enempi sitten kun tekee jotain. Ja ainahan ne saa peruttua ja muutettua, se ei oikeesti oo iso homma ;D

Mää voin kyllä sua äänestää varsinkin, kun namutädiksi ryhdyit ;D
Fifi-ficitLJAO3