Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

OTP-haaste - entistä ehompana!

<< < (10/11) > >>

Pahatar:
Liz, olisiko tuo sun OTP tällä hetkellä Connor/Leon? :D

Minun täytyy valitettavasti jättää tämä väliin. Olen muutenkin aika ideaköyhä kirjoittaja ollut aina, ja tuntuu ihan mahdottomalta saada aikaiseksi 10 ficciä ylipäätään millään parituksilla vaikka ne vaihtuisivatkin, ja vieläpä sillä samalla. Edes viisi ei onnistuisi. Sitä paitsi en osaa sanoa, mikä se minun OTP olisi nykyään. Sirius/Remus vai sittenkin Severus/Remus? Vai jokin muu? ;)

Lizlego:

--- Lainaus ---Liz, olisiko tuo sun OTP tällä hetkellä Connor/Leon?
--- Lainaus päättyy ---

Varmaan tosi yllättävää, että olisi.  ;D

Viisi tosiaan riittää ja koska potentiaalisia kirjoittajia on sentään muutama niin mä kyllä polkaisen haasteen pystyyn.  ;D

Fiorella:

--- Lainaus käyttäjältä: Pahatar -  17-06-2022, 11:41:04 ---Minun täytyy valitettavasti jättää tämä väliin. Olen muutenkin aika ideaköyhä kirjoittaja ollut aina, ja tuntuu ihan mahdottomalta saada aikaiseksi 10 ficciä ylipäätään millään parituksilla vaikka ne vaihtuisivatkin, ja vieläpä sillä samalla. Edes viisi ei onnistuisi. Sitä paitsi en osaa sanoa, mikä se minun OTP olisi nykyään. Sirius/Remus vai sittenkin Severus/Remus? Vai jokin muu? ;)
--- Lainaus päättyy ---
En minäkään usko, että tulisi kymmentä ficciä samalla parilla, mutta kuulosti aika hyvältä idealta se kolmosvaihtoehto; kirjoittaa 3-5 ficciä eri fandomeista kunkin fandomin lempiparilla! :D Kokeiletko sinäkin sitä? Kolme ei ainakaan kovin paha tavoite ole?


--- Lainaus käyttäjältä: Paquette -  17-06-2022, 00:27:36 ---Hmm, mulla ei oikeastaan ole ihan ehdottomia lempiparituksia juuri ollenkaan, ja suhtaudun koko OTP-juttuun vähän nuivasti, koska siitä tulee mieleen se ilmiö, kun Matti/Seppo-ficciin käydään kommentoimassa että "hyi, huono paritus, Seppo kuuluu Pertille".  ;D 
--- Lainaus päättyy ---
No, pitää vain ajatella, että nuo parituksista nillittävät ovat väärässä ja itse on oikeassa. Jokaisellahan saa olla ihan oma OTP, ja kenenkään muun ei ole pakko lukea, jos on eri mieltä. :)

Onko ikinä ollut sellaista haastetta, jossa valitaan hahmo ja kirjoitetaan kymmenen ficciä, joissa se paritetaan jokaisessa eri tyypille?  ;D Sellainen olisi hyvä vastaisku liian herkästi "Mutta kun tuo kuuluu vain tälle" -kiukuttelulle. ;) Lisäpisteitä saisi, kun on mukana vielä kaikki mahdollinen; slash, femme, het, jne mikä tahansa muu?

(Ja siis todellakin olen sitä mieltä, että itse saa tietysti tykätä juuri yhdestä ja tietystä, mutta ei estää toisia tykkäämästä jostakin ihan muusta. :) )

Lizlego:
Siitävaan laittamaan sellainen haaste pystyyn. Oon melko varmasti jonkun sen tyyppisen haasteen nähnytkin mutten ole osallistunut,  koska se vähän jo vaatisi sitä että tykkäisi juuri jostain tietystä tyypistä kirjoittaa niin paljon että jaksaisi parittaa sitä kaikille. :D Oon varmaan aikojen saatossa Sidin parittanut kymmenelle eri henkilölle mutta menisi kyllä aika väkisin vääntämiseksi.

Fiorella:
Kunhan vaan pohdiskelin, noin aiheen vierestä. ;) Jos nyt ensin saataisiin innokkaita tähän OTP-haasteeseen, niin hyvä sekin! :D Mutta jos olisi kiinnostuneita, niin totta kai sellainenkin haaste voitaisiin tehdä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta