Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

OTP-haaste - entistä ehompana!

<< < (11/11)

Lizlego:
Mä innostuin ja sitten mun OTP julmasti tuhottiin ja nyt mä hajoan nauruun.  ;D ;D

Pahatar:

--- Lainaus ---En minäkään usko, että tulisi kymmentä ficciä samalla parilla, mutta kuulosti aika hyvältä idealta se kolmosvaihtoehto; kirjoittaa 3-5 ficciä eri fandomeista kunkin fandomin lempiparilla! :D Kokeiletko sinäkin sitä? Kolme ei ainakaan kovin paha tavoite ole?
--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mä joudun jättämään tämänkin väliin ihan sen takia, että en osaa kirjoittaa millään muulla fandomilla kuin Harry Potterilla. :(


--- Lainaus ---Mä innostuin ja sitten mun OTP julmasti tuhottiin ja nyt mä hajoan nauruun.  ;D ;D
--- Lainaus päättyy ---

Miksi sun OTP on tuhottu? Onko Leon tai Connor myyty?

Lizlego:
Ei se oikeastaan tuhonnut mun OTP:tä vaan hajotti mun keskittymisen kun aloin spekuloimaan kaikenlaista. ;D Youtube valisti mua tänään tuoreesta Connoria koskevasta pettämisepäilystä, josta tosin osa väittää, että kyseessä olisi vanha video, mutta ihan sama mulle, ;D. Uusi mulle kuitenkin. Linkittäisin, jos olisin kännykällä, koska känni-Lahna hajottaa jo itsessään joka tapauksessa.  ;D. Connorillahan siis on tyttöystävä ollut jo tiesi kuinka kauan (vuodesta 2015 vissiin) ja toki jotkut tietää, että on pettänyt aina muttei ole jäänyt kuviin. Joku oli kaivanut tämän toisen naisen henkilöllisyyden esiin ja se oli se mikä aiheutti mussa eniten spekulaatiohaluja, koska kyseessä oli toisen, eri joukkueessa pelaavan NHL-pelaajan sisko ja tästä pelaajasta itsestään oli mielenkiintoisia kuvia, jotka sai mut miettimään mahdollisuutta, että ketkäs siinä ehkä sitten onkaan missä suhteessa.  ;D ;D

Pahatar:
Tosi harmi, jos tuo on vaikuttanut COnnor/Leonista kirjoittamiseen. Sinänsä tuostahan voisi saada hyvän aiheen ficille, jossa olisi mustasukkaisuutta Leonin ja Connorin välillä, eikö? :D

Lizlego:
Tuosta saa vielä paljon kaikkea irti.  ;D ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta