Kirjoittaja Aihe: OTP-haaste - entistä ehompana!  (Luettu 25173 kertaa)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #45 : 17-06-2022, 11:41:04 »
Liz, olisiko tuo sun OTP tällä hetkellä Connor/Leon? :D

Minun täytyy valitettavasti jättää tämä väliin. Olen muutenkin aika ideaköyhä kirjoittaja ollut aina, ja tuntuu ihan mahdottomalta saada aikaiseksi 10 ficciä ylipäätään millään parituksilla vaikka ne vaihtuisivatkin, ja vieläpä sillä samalla. Edes viisi ei onnistuisi. Sitä paitsi en osaa sanoa, mikä se minun OTP olisi nykyään. Sirius/Remus vai sittenkin Severus/Remus? Vai jokin muu? ;)
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #46 : 17-06-2022, 13:14:58 »
Lainaus
Liz, olisiko tuo sun OTP tällä hetkellä Connor/Leon?

Varmaan tosi yllättävää, että olisi.  ;D

Viisi tosiaan riittää ja koska potentiaalisia kirjoittajia on sentään muutama niin mä kyllä polkaisen haasteen pystyyn.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #47 : 18-06-2022, 11:00:41 »
Minun täytyy valitettavasti jättää tämä väliin. Olen muutenkin aika ideaköyhä kirjoittaja ollut aina, ja tuntuu ihan mahdottomalta saada aikaiseksi 10 ficciä ylipäätään millään parituksilla vaikka ne vaihtuisivatkin, ja vieläpä sillä samalla. Edes viisi ei onnistuisi. Sitä paitsi en osaa sanoa, mikä se minun OTP olisi nykyään. Sirius/Remus vai sittenkin Severus/Remus? Vai jokin muu? ;)
En minäkään usko, että tulisi kymmentä ficciä samalla parilla, mutta kuulosti aika hyvältä idealta se kolmosvaihtoehto; kirjoittaa 3-5 ficciä eri fandomeista kunkin fandomin lempiparilla! :D Kokeiletko sinäkin sitä? Kolme ei ainakaan kovin paha tavoite ole?

Hmm, mulla ei oikeastaan ole ihan ehdottomia lempiparituksia juuri ollenkaan, ja suhtaudun koko OTP-juttuun vähän nuivasti, koska siitä tulee mieleen se ilmiö, kun Matti/Seppo-ficciin käydään kommentoimassa että "hyi, huono paritus, Seppo kuuluu Pertille".  ;D 
No, pitää vain ajatella, että nuo parituksista nillittävät ovat väärässä ja itse on oikeassa. Jokaisellahan saa olla ihan oma OTP, ja kenenkään muun ei ole pakko lukea, jos on eri mieltä. :)

Onko ikinä ollut sellaista haastetta, jossa valitaan hahmo ja kirjoitetaan kymmenen ficciä, joissa se paritetaan jokaisessa eri tyypille?  ;D Sellainen olisi hyvä vastaisku liian herkästi "Mutta kun tuo kuuluu vain tälle" -kiukuttelulle. ;) Lisäpisteitä saisi, kun on mukana vielä kaikki mahdollinen; slash, femme, het, jne mikä tahansa muu?

(Ja siis todellakin olen sitä mieltä, että itse saa tietysti tykätä juuri yhdestä ja tietystä, mutta ei estää toisia tykkäämästä jostakin ihan muusta. :) )

Lizlego

  • Vieras
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #48 : 18-06-2022, 11:52:10 »
Siitävaan laittamaan sellainen haaste pystyyn. Oon melko varmasti jonkun sen tyyppisen haasteen nähnytkin mutten ole osallistunut,  koska se vähän jo vaatisi sitä että tykkäisi juuri jostain tietystä tyypistä kirjoittaa niin paljon että jaksaisi parittaa sitä kaikille. :D Oon varmaan aikojen saatossa Sidin parittanut kymmenelle eri henkilölle mutta menisi kyllä aika väkisin vääntämiseksi.
« Viimeksi muokattu: 18-06-2022, 11:54:36 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #49 : 19-06-2022, 22:31:51 »
Kunhan vaan pohdiskelin, noin aiheen vierestä. ;) Jos nyt ensin saataisiin innokkaita tähän OTP-haasteeseen, niin hyvä sekin! :D Mutta jos olisi kiinnostuneita, niin totta kai sellainenkin haaste voitaisiin tehdä.

Lizlego

  • Vieras
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #50 : 20-06-2022, 12:48:37 »
Mä innostuin ja sitten mun OTP julmasti tuhottiin ja nyt mä hajoan nauruun.  ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #51 : 20-06-2022, 13:41:39 »
Lainaus
En minäkään usko, että tulisi kymmentä ficciä samalla parilla, mutta kuulosti aika hyvältä idealta se kolmosvaihtoehto; kirjoittaa 3-5 ficciä eri fandomeista kunkin fandomin lempiparilla! :D Kokeiletko sinäkin sitä? Kolme ei ainakaan kovin paha tavoite ole?

Kyllä mä joudun jättämään tämänkin väliin ihan sen takia, että en osaa kirjoittaa millään muulla fandomilla kuin Harry Potterilla. :(

Lainaus
Mä innostuin ja sitten mun OTP julmasti tuhottiin ja nyt mä hajoan nauruun.  ;D ;D

Miksi sun OTP on tuhottu? Onko Leon tai Connor myyty?
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #52 : 20-06-2022, 14:24:55 »
Ei se oikeastaan tuhonnut mun OTP:tä vaan hajotti mun keskittymisen kun aloin spekuloimaan kaikenlaista. ;D Youtube valisti mua tänään tuoreesta Connoria koskevasta pettämisepäilystä, josta tosin osa väittää, että kyseessä olisi vanha video, mutta ihan sama mulle, ;D. Uusi mulle kuitenkin. Linkittäisin, jos olisin kännykällä, koska känni-Lahna hajottaa jo itsessään joka tapauksessa.  ;D. Connorillahan siis on tyttöystävä ollut jo tiesi kuinka kauan (vuodesta 2015 vissiin) ja toki jotkut tietää, että on pettänyt aina muttei ole jäänyt kuviin. Joku oli kaivanut tämän toisen naisen henkilöllisyyden esiin ja se oli se mikä aiheutti mussa eniten spekulaatiohaluja, koska kyseessä oli toisen, eri joukkueessa pelaavan NHL-pelaajan sisko ja tästä pelaajasta itsestään oli mielenkiintoisia kuvia, jotka sai mut miettimään mahdollisuutta, että ketkäs siinä ehkä sitten onkaan missä suhteessa.  ;D ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #53 : 20-06-2022, 14:49:12 »
Tosi harmi, jos tuo on vaikuttanut COnnor/Leonista kirjoittamiseen. Sinänsä tuostahan voisi saada hyvän aiheen ficille, jossa olisi mustasukkaisuutta Leonin ja Connorin välillä, eikö? :D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: OTP-haaste - entistä ehompana!
« Vastaus #54 : 23-06-2022, 09:17:42 »
Tuosta saa vielä paljon kaikkea irti.  ;D ;D