Kirjoittaja Aihe: Olen siivet sun, songfic, S, RW/HG  (Luettu 1318 kertaa)

Poissa Lirael

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 11
  • Valitseeko kulkija tiensä vai tie kulkijansa?
Olen siivet sun, songfic, S, RW/HG
« : 08-04-2013, 19:37:10 »
Nimi: Olen siivet sun
Author: Lirael
Rating: S
Genre: Fluffy
Pairing: Hermione/Ron
Summary: Otsikko kertoo kaiken

A/N: Tosiaan, kyseessä on songfic, kappaleeseen Olen siivet sun Peukalo-Liisasta. Ensimmäinen songficcini, ja toinen ficcini ikinä koskaan missään.

Olen siivet sun

Ron Weasley ja Hermione Granger seisoivat kahdestaan huispauskentällä. Hermione oli kertonut pojalle pelkäävänsä lentämistä ja tämä oli luvannut auttaa. Ronilla oli luudanvarsi kädessään. Hän itse nousi kyytiin ja viittasi Hermionen taakseen. Tyttö tuli luudanvarren viereen hermoillen. Hetken epäröityään hän kuitenkin nousi luudanvarrelle ja tarttui Ronia vyötäisistä kiinni. Ron keskittyi hiukan ja pian kenkien kärjet kohosivat parin sentin korkeudelle maasta.

Olen siivet sun
Luota onneen oikeaan
Liitäen vien kauas tähtein taa

He nousivat hiukan lisää. Hermionen ote Ronista tiukentui. Ron vakautti luudanvarren ja nosti toisen kätensä Hermionen kädelle suojelevasti. He pysyivät paikoillaan muutaman metrin korkeudella, kun Ron vilkaisi Hermionea olkapäänsä yli.

Olen siivet sun
Anna lemmen nostattaa
Unelmamme huimimmat, se kaikki saa

Ron tarttui taas molemmilla käsillään luudanvarresta. Hän otti lisää korkeutta ja lähti liikkeelle. Hermione inahti pelästyneenä, mutta rauhoittui hieman painaessaan päänsä Ronin selkää vasten.

Lauluniekka suuri sanoo
Lempi siivet saa
Rinnassani leisku anoo
Että kanssas olla saan

Ron lensi pois huispauskentältä järven suuntaan. Öinen järvi näytti kauniilta, kun kuu ja tähdet heijastuivat sen pinnasta. Hermione henkäisi. Hän ei koskaan ollut nähnyt mitään niin kaunista. Luudan selästä järvi näytti vieläkin kauniimmalta kuin rannalta käsin koskaan.

Olen siivet sun
Heitä taakse kaikki muu
Ihmeen maailman näytän kaivatun

Ron hidasti heidän vauhtiaan. Hän laskeutui hallitusti veden pinnan lähelle, aivan sen yläpuolelle. Hermione nosti toisen kätensä Ronin vyötäröltä ja ojensi sen koskemaan viileää veden pintaa. Vauhdissa Hermionen käsi hajotti veden pinnan muodostaen hienoisia laineita.

Kanssani käy
Luota minuun niin

Hermione nosti kätensä takaisin Ronin vyötäisille. Nyt hän ei pitänyt kiinni pelosta vaan vain silkasta muka-vuudesta.

Lauluniekka suuri sanoo
Lempi siivet saa
Rinnassani leisku anoo
Päästää en voi armastain


Ronin alkaessa kieppua ja tehdä silmukoita Hermionen ote kiristyi jälleen, mutta hän laski päänsä Ronin korvan viereen kuiskaten tämän korvaan jotain.

Luotan sinuun niin

Ron vakautti luudanvarren ja lähti syöksymään alas kohti maata. Hermione säikähti tätä liikettä.

Luota minuun niin

Poika oikaisi luudan ja Hermione löysensi otettaan. Hymy kohosi hänen huulilleen. Totta kai hän voisi luot-taa Roniin. Nuori velho vilkaisi Hermionea ennen kuin lähti jälleen nousemaan kohti tähtiä.

Jäädä taakse kaikki saa
Vierelläin oot kun katson kauas taivaisiin
Maailman ihmeet kaikki näkee
Näät kanssain taivaat kun vierees painaudun

Ylhäällä lennellessään Hermione hymyili pojan selälle. Hän rutisti Ronia selkeästi halaten ja suukotti tämän korvan taustaa saaden pojan punehtumaan.

Päätänikin kuumaa
Rakkaus kun huumaa


Ron käänsi päänsä Hermioneen hidastaen jälleen vauhtia. Tyttö hymyili kauniisti. Ron nosti Hermionen toisen käden vyötäisiltään ja puristi sitä hellästi. Hymy karehti molempien huulilla kun he lensivät yhdessä kohti Tylypahkaa.

Kanssain lennä
Luota minuun niin




Olen siivet sun
Luota onneen oikeaan
Liitäen vien kauas tähtein taa
Olen siivet sun
Anna lemmen nostattaa
Unelmamme huimimmat se kaikki saa
Lauluniekka suuri sanoo:
Lempi siivet saa
Rinnassani leisku anoo
että kanssas olla saan

Olen siivet sun
Heitä taakse kaikki muu
Ihmemaailman näytän kaivatun
Näät kanssain taivahat
Kun vierees painaudun
Kanssain käy ja luota minuun niin

Lauluniekka suuri sanoo:
Lempi siivet saa
Lempi siivet saa
Rinnassani leisku anoo
Päästää en voi armasta

Luotan sinuun niin
Luota minuun niin
Jäädä taakse kaikki saa
Vierelläin oot kun katson kauas taivaisiin
Maailman ihmeet kaikki näkee
Näät kanssain taivahat
Kun vierees painaudun
Päätänikin kuumaa
Rakkaus kun huumaa
Kanssain lennä, luota minuun niin
« Viimeksi muokattu: 18-04-2013, 20:53:53 kirjoittanut Lirael »
A secret makes a woman woman