Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Wot#5 - DL 1.9.2013

<< < (2/17) > >>

rimps:
Mulla on tavotteena opetella taas kirjottamaan kesällä kun on aikaa ja toivottavasti jaksamistakin. Laitoin jo innokkaasti ennen ilmoittautumista yksäriäkin jo.

Beelsebutt:
rimpsinhimpsinpim... eh, rimpsis, siis! Yksäri tuli, kiva, kiitos, tervetuloa takaisin elävien kirjoittavien joukkoon! ;D

Siitä dediksestä, mielipiteitä ihmiset?!

rimps:
Mä luulen, että mulla tuo elokuun alku voisi onnistuakin, kun ei mitään elämää ole häiritsemässä niin paljon, mutta jos on sellasia, jotka on esimerkiksi töissä, niin ehtiikö ne sitten tuohon 4.8. mikä tuolla on laitettuna?

malla:
No tuota, mä voin aina yrittää. ;D Mutta ei sitä dedistä yhden ihmisen hitauden vuoksi kannata siirtää - otetaan vaan tuo 4.8. ja yritän sitten tiukasti pysyä annetussa aikataulussa!

Lizlego:
Muuten voisin osallistua tähän, mutta mulla on vielä parin wotin takainen ficci kirjoittamatta enkä ole varma, mikä sen aihe oli. Mä osallistun, jos mä ehdin ennen ilmoittautumisen deadlinea kirjoittaa tuon parin vuoden takaisin haasteen tai ylipäätään saada selville mikä se oli. :P Se on joku mun ikuisuusprojekteistani.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta