Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Wanted! Kadonneet tekstit ja kuvat!

<< < (2/4) > >>

malla:
No mitähän hittoa. :D Kai se sitten oli vaan jonkinlainen normihaaste - vai olenko mä todella joskus uskaltautunut kirjoittamaan niin mitäänsanomattomalla parituksella ihan omasta vapaasta tahdostani. x) Outoa.

Mun vanhan läppärin kätköissä saattaapi kyllä jopa olla tuo etsimäni Evan/Lucius, mutta se on tuolla kaapin pohjalla raa'asti paloteltuna (siitä piti joskus jotain tuuletinta lainata erääseen rakennusprojektiin, yhyy) enkä tiedä saisiko sitä vielä eloon joskus. Mulla ei oikeastaan ole mitään käsitystä mitä se kone pitää sisällään; siitä on joku kolme vuotta kun olen viimeksi käyttänyt sitä. o_O

zilah:
Voi hyvänen aika! Taitaa olla hyvinkin kyseessä
Minun ficcini tuo Minerva/ Albus mitä kyselit. Se on eräs uudemmasta päästä HP- ficcejäni ja voisin sen ehkä viilata ja julkaista uudelleen jos kerta kiinnostaa.  :D

Zilah

Herkkuoone:
Sudetar: Tuo kuvauksesi ficistä vastaa aika tarkalleen zilahin mainitsemaa omaa ficciänsä nimeltään Kevätkuumetta :3 Ja zilah, viilaile ihmeessä (se tuskin sitä edes tarvitsee) sekä julkaise uudelleen! Se on hieno ja ihana fic! :3
Armadaionissa se ficci on tosin vielä luettavissa eli Kevätkuumetta NC-17/K-18 by. zilah :3

peccantis:
Kateissa Aura Ijäksen kotisivuilla aiemmin julki ollut (ja joskus 00-luvun loppuvuosina (?) Anime-lehdessä julkaistu), nyttemmin poistettu sarjis, jossa kommentoitiin historiantunnin kiinnostavuutta Hetalia-kakkuloiden läpi nähtynä... Päähenkilö koki kuvion "Ruotsi menettää Suomen Venäjälle, Suomi itsenäistyy, Suomi ei tulekaan takaisin Ruotsin luo" varsin traagisena.

malla:
Hmm, tää on kenties vähän toivotonta kun en muista kirjoittajaa tai ficin nimeä, mutta hukassa olisi jo keltaisessa Finissä lukemani Severus/Lucius, K-18, jossa oli mooonta pitkää osaa. Siinä oli ihan älytöntä verellä mässäilyä Luciuksen puolelta, ja muistan vaan hämärästi että Luciuksen into jästien teurastukseen syntyi ja paheni hitaasti ficin edetessä, eikä Severus voinut muuta kuin katsella vierestä. Severuksen ja Luciuksen suhde alkoi jotenkin todella suloisena ja sympaattisena, ja eteni vauhdilla karuksi ja kylmäksi. Luciuksella taisi olla myös jotain alkoholiongelmaa taustalla, ja se myös "petti" Severusta vähintäänkin yhden jästinaisen/miehen kanssa - täysin häpeilemättä tai piilottelematta sitä mitenkään.

Kovin huonot muistikuvat siis, enkä tainnut koskaan ehtiä ficin loppuun saakka, mutta yritetään nyt kuitenkin kun muistelisin sen olleen jotenkin erityisen hyvin kirjoitettu. :3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta