Fanifiktio fandomeittain > Supernatural

Voisinko yhtyä kanssasi? Dean/Castiel, K-16

<< < (2/2)

zilah:
Minun on pitänyt kommentoida tätä ties miten monta kertaa, mutta aina se on vain jäänyt. Korjataanpa vihdoin tämä järkyttävä laiminlyönti.

Minä kyllä pidän Destielistä, vaikkei se suosikkiparini tästä fandomista olekaan. Aivan tällaista menoa en ole kyllä ennen heistä lukenut, mutta jollakin tapaa toteutus on hyvinkin looginen ja uskottava. Kyllähän toki Castielilla on Herran enkelinä mahdollisuus vaihtaa naisenkin vartaloon, ja tässä se oli kirjoitettu kerrassaan herkullisesti. Tarina sai virnistelemään oudosti, ja kaipaamaan lisää. Olisi se ollut nii- in ihanaa saada Cas ja Dean yhtymään toisiinsa ihan K-18 tasoisestikin, olipa Cas mies taikka nainen. Minä en sisimmässäni millään usko, että Casin sukupuolella olisi Deanille suurtakaan merkitystä, niin superheteroa kuin se mies yrittääkin aina esittää.  :D

Lissee... ?  ;D



zilah

Lizlego:
Ihan parhautta, jos tämä on onnistunut teitä huvittamaan, koska itse tietenkin kirjoittaessani naureskelin kaikelle. Se hyvä puoli on huumoria kirjoittaessa, että se harvoin käy raskaaksi.  ;D Mutta jaettu ilo on suuri ilo sekin. ;D Castiel ja Dean on vaan niin otollisia kohteita huumorille. Ensikertalaisena tällä parilla kiva myös kuulla se, että hahmokuvaus on onnistunut olemaan IC.

Nyt kun uusintakierrokseni Supernaturalin parissa on jo ehtinyt kymppikaudelle, olen taas hieman enemmän lämmennyt destielillekin, koska se on tavallaan niin traagista, mutta en tiedä pääsenkö ikinä eroon huumorista. Voihan sekin ihme tapahtua. ;D Jatkosta en lupaa mitään, en kirjoittaa enkä olla kirjoittamatta.

Rautapihan Puusilmä:
Loistavaa  ;D

Paquette:
Fandom on mulle aivan tuntematon, mutta inhokkiparitushaastetta vilkuillessa tuli mieleen, että olen joskus lukenut tämän ficin, joka huvitti silloin ja huvitti myös nyt uudelleen lukiessa.  :D  Castielin ajatuksenjuoksu on kovin sympaattista ja suorastaan harmitti hänen puolestaan tuo väärällä hetkellä ääneen lausuttu ajatus.  ;D  Parituksen hyvyydestä tai huonoudesta on tämän perusteella vaikea muodostaa mielipidettä, mutta kiitoksia nauruista.  ;D

Lizlego:
Paquette, kyllähän tuosta parituksesta vaikka mitä saa aikaiseksi vaikkei suosikkeihin kuulu. Castiel ainakin alunperin oli vähän lapsenomainen ja motiiveiltaan puhdas. Hahmona oon itse aina siitä tykännyt ja Dean taas on aika kompleksinen ja vaikuttaa homokammoiselta. Onneksi eivät päässeet pitemmälle tässä koska seuraukset olisi varmaan ollut pahat. :D Kiitos sulle kommentista tuntemattomaan fandomiin. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta