Muu fanfiktio > Kirjat

Polttorovio (Narnian tarinat, Peter/Kaspian, K-12)

<< < (2/2)

malla:
Mä en ole lukenut niitä kirjoja, ja elokuvista olen nähnyt (muistaakseni) Velhon ja leijonan. Suoritin pienen googlauksen Kaspianista, sillä se ei sanonut meikälle yhtikäs mitään, mutta en varmaankaan silti tiedä tai ymmärrä mistään mitään. x)

Tää oli kyllä todella kaunis, ja tässä oli hirmuisesti tunnetta mukana. Mua suorastaan ahdisti lukea noista Kaspianin unista, ne tuntuivat kauhean todellisilta. Kaspianin ja Peterin välit olivat kuvattu tosi mielenkiintoisiksi, ja vaikka tässä ei oikeastaan paljoa kerrottu, niistä sai kamalasti erilaisia mielikuvia ja ajatuksia. Mun mielestä oli jotenkin sympaattista, että Peter oli heti Kaspianin vierellä kun tämä huusi unissaan, mutta Kaspian silti työnsi sen syrjään. Tuntui tosi luonnolliselta, että Peter sitten jättäytyi syrjemmälle, vaikka kuulikin Kaspianin edelleen huutavan öisin.

Tykkäsin tästä kovin, vaikka ei tuo fandomi tosiaan kovin tuttu ole. :3

Kiitos!

Beelsebutt:
Okei. Tää on erittäin hämärä ficci, enkä todellakaan tajua varmaan mitään mitä tässä tapahtuu x) Mutta ehkä se ei haittaa, koska fiilis, joka tästä tulee, on vahva. Ja niin kuin Kaspian ei tunnu tietävän, mikä on unta ja mikä totta, niin samalla tavalla minäkin tunsin kahlaavani unessa kun luin tätä. Fiilis oli hyvin hämmentävä, sellainen lipuva, jossa oli kauheuksia, mutta kun ne näki kuin maitolasin takaa, niin ne ei kovasti järkyttäneet. Sit tässä oli karmeen paljon tuhoavaa ja täyttävää rakkautta, sellaista polttavaa ja roihuavaa. Ihan kuin Narnia, joka paloi.

Valtavasti vaikuttavia kohtia, huh. Hieno ficci, kiitos! :)

-Bbuttis

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta