Keskustelut > Vakavampaa keskustelua kirjoittamisesta

Noloin ficcisi -haaste

<< < (9/9)

Fiorella:

--- Lainaus käyttäjältä: Voldemort -  05-01-2022, 13:25:45 ---Musta on jo jotenkin outoa se, että omissa ficeissä on lempificcejä. ;D Niissä on huonompia ja sitten vähän vähemmän huonoja, mutta ihan lempificcejä? Ei todellakaan! ;D Lukiessa en palaa kuin siihen mielentilaan, että mikähän mielisairaus tässäkin on takana.  ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eihän se sitä sano, että niiden tarvitsee olla mitenkään hyviä.  ;D Minulle ehkä tässä vaikuttaa paljon se, että kirjoitan lähinnä itselleni. Jos kirjoittaminen itsessään (saati sitten se teksti) tuottaa minulle iloa, se on silloin onnistunut, vaikka olisi miten kelvoton tekele. ;D Plussaa on, jos se tuottaa lisäksi iloa jollekulle toiselle. Mutta tosiaan, en ota ficcaamista niin vakavasti. Se on minun hyvän mielen harrastus ja siksi en tahdo että siitä tulee mitään turhaa stressiä.

Lizlego:
No eihän sitä sano yhtään että vaikka kirjoittaisi itselleen, se lopputulos olisi jotain mistä tykkäisi tai että se koko prosessi olisi sellainen mistä tykkäisi. Kirjoittaminen ei kyllä mulle ole mikään hyvän mielen harrastus vaan pakko josta ei pääse eroon vaikkei yhtään tykkäisi koko harrastuksesta tai varsinkaan lopputuloksesta.  ;D Olisi niin paljon kivempi vaihtaa kirjoittaminen johonkin muuhun harrastukseen mihin ei tulisi pakkoa oksentaa tekstiä jonka lukeminen aiheuttaa tarpeen oksentaa lopputuloksen takia. ;D Ihmisellä voi näköjään olla tarpeita joita ei ymmärrä mutta jotka vastaa tunteeltaan varmaan jotain alkoholismia. En ole varma edes siitä onko kirjoittaminen edes mikään terve harrastus, koska se on niin lähellä pakkoa. Siihen toteutuu pakko vaikkei tahdo. ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta