Kirjoittaja Aihe: Noloin ficcisi -haaste  (Luettu 4742 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Noloin ficcisi -haaste
« : 13-05-2019, 11:06:37 »
Oikeasti tämä paikka on niin kuollut, mutta jospa jollain älyttömyydellä voisi herätellä tätäkin henkiin. Fifi täytti maaliskuussa 10 vuotta ja tämä paikka ja ainakin sen ylläpitäjä(t) on vähän noloja (ainakin siis minä), joten tämä on siihenkin sopiva haaste.

Tämä on


Noloin ficcisi -haaste

Muistatko erityisesti jonkun ficin, jonka kirjoittaminen on sinua nolottanut ja hävettänyt jälkeenpäin? Olet toivonut voivasi kääntää aikaa, jotta et olisi ikinä tullut sitä julkaiseeksi. Ehkä olet pitänyt sitä niin nolona, että olet jo aikapäivää sitten poistanut sen, mutta silti säilyttänyt sitä kuin rakasta noloa lasta jossakin pimeässä kellarissa, koska et ole kuitenkaan raaskinut siitä luopua ja olet valuttanut siihen tunteenpaloa ja yritystä, vaikka ehkä siihen tuli enemmän tunnetta kuin kirjoitustaitoa. Tai kenties teksti on aina ollutkin esillä, mutta nyt on hetki tunnustaa, että tosiasiassa koet sen noloksi.

On aika yhdessä kirjoittajien ja lukijoiden kanssa kohdata menneisyyden haamut, kaivaa ne rohkeasti esille, nostaa suorastaan jalustalle ja tuntea ylpeyttä ficcarinuran noloista hetkistä.

Tarkoitus on keskinäiselle myötätunnolle ja hyväntahtoiselle naurulle, joka vapauttaa. Aina ei voi onnistua, ei edes joka kerta.  ;D

Miten osallistun?

Kaivat nolon tekstisi esiin sieltä, minne olet sen haudannut, laitat sen rohkeasti tänne esille ja linkität tähän aiheeseen. Kaikki fandomit ja originaalit sallittuja. Saa olla oneshot tai moniosainen jatkoficci.

Keskustelun ja kommentoinnin helpottamiseksi (ja foorumin mahdollisen aktivoinnin takia) tekstin pitää olla tällä foorumilla, jotta se osallistuu tähän haasteeseen. Osallistuessasi voit kommentoida, mikä siinä tekstissä nolottaa.

Deadline nolouden tunnustamiselle on kesän loppu eli 31.8.2019

Kysymyksiä? Valituksia?


Osallistujat:

Voldemort
zilah
Beelsebutt
« Viimeksi muokattu: 13-05-2019, 12:27:33 kirjoittanut Voldemort »

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #1 : 13-05-2019, 11:26:25 »
Haa! Sie sit sait tään viimeinkin aikaiseksi! Osallistun! ;D ;D ;D ;D


zilah
« Viimeksi muokattu: 13-05-2019, 23:05:07 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #2 : 13-05-2019, 12:02:16 »
Joo. Ei mennyt kuin muutama kuukausi.  ;D ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #3 : 13-05-2019, 12:10:13 »
Mukana ;D
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #4 : 13-05-2019, 12:27:58 »
Nyt ei muuta kuin ficciä valkkaamaan.  ;D ;D ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #5 : 13-05-2019, 12:43:11 »
Ainiin. Miten muuten, pitääkö ficin olla valmis? Kas kun siitä noloimmasta ficistäni on hävinnyt pari viimeistä lukua. Mut eipä silti, varmaan pystyn kaivamaan jotain muutakin noloa tuotantoa jos niikseen tulee. 🙄


Zilah
« Viimeksi muokattu: 13-05-2019, 12:51:15 kirjoittanut zilah »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #6 : 13-05-2019, 13:04:12 »
Jaa, toi onkin hyvä kysymys, että pitääkö olla valmis ficci. Ei varmaankaan tartte. Monet haasteisiin osallistuvat jatkoficitkin on itsellä ikuisesti kesken.  ;D ::)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #7 : 08-01-2020, 11:02:55 »
Mä taidan vielä jostain kaivaa mun noloimman ficin.  ;D ;D Tai ehkä kirjoitan sen vasta nyt.  ;D ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #8 : 11-01-2020, 19:15:15 »
Voe suatana! Minä kertakaikkiaan unohdin tämän!  :o

Voiko vielä osallistua? Ei tämä enää tästä voi pahemmaksikaan muuttua!


zilah

Lizlego

  • Vieras
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #9 : 12-01-2020, 11:33:52 »
Ihan vapaasti. Ei aikatauluilla ole väliä. Mä meinaan kanssa etsiä mun kaikki noloudet esiin.  ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #10 : 12-01-2020, 13:04:30 »
Sinne meni! Ja nyt kyll hävettää!  :o


zilah

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #11 : 12-01-2020, 18:36:16 »
Ei pidä hävetä! :D Loistavaa kun sait esille, olipa nolo tai ei. Mietin jo heti tuoreeltaan tämän haasteen nähtyäni, että mikähän olisi se omista noloin, mutta unohdin sen jo. Pitääpä nyt ottaa asiakseen, ettet nolostele yksinäsi. ;)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #12 : 13-01-2020, 21:36:10 »
Hei mäkin nolostelin, koska Kohtalon täyttymys, mutta okei, sitä ei lasketa, koska en vaan saa itseäni edes nolostumaan siitä.  ;D ;D ;D Mulla on ehkä se tilanne, että en tiedä mitään noloa kirjoittaneeni, että ei muuta kuin naurattaisi.  ;D ;D ;D ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #13 : 13-01-2020, 21:46:00 »
Laitoin esille tuoreen ficin joka sopinee tähän teemaan monellakin tapaa.  ::)

Lizlego

  • Vieras
Vs: Noloin ficcisi -haaste
« Vastaus #14 : 17-01-2020, 15:11:08 »
Noloista ficeistä tulee mieleen, että mulla on koneellani viritelminä Twilight-lätkä-versio ja toinen lätkäversio, missä on vampyyreita ja ihmissusia.  ;D ;D ;D Ja lätkä/HP-crossover ja lätkä-Star Trek.  ;D ;D ;D. Kokeilenko kaikesta lätkäversiota saamatta mitään oikeasti aikaiseksi kun noi kaikki on jostain noin kymmenen vuoden takaa. ;D