Kirjoittaja Aihe: Joulukalunteri 2021  (Luettu 5175 kertaa)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #90 : 23-12-2021, 07:24:58 »
Ihania luukkuja, zilah ja sulo! Teillä on oikea asenne jouluun! ;D

Koska kukaan ei ilmeisesti halua tämän päivän luukkua, minä tungen nyt tänne, ja ahdistan teitä taas fanartilla. Mutta jos jollain toisella oli joku ajatus tälle päivälle, niin lisätkää se ihmeessä. :D

Luukku 23:

Kuva: Albus ja Scorpius, K-7

Kuva: Severus ja Remus, K-12

Liz, sun luukku nro 19 näyttäisi puuttuvan tuosta etusivun listalta.
« Viimeksi muokattu: 23-12-2021, 07:41:30 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #91 : 23-12-2021, 08:10:41 »
Pahatar, hyvä vaan että joku täyttää luukut! ;D ;D Ja vielä parempi, että jollain söpöllä.  ;D

//Joo, mun luukkuu puuttuu, koska olin eilen laiska enkä jaksanut sitä laittaa vaikka muut jaksoin.  ;D
« Viimeksi muokattu: 23-12-2021, 08:18:12 kirjoittanut Voldemort »

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #92 : 23-12-2021, 16:16:02 »
Pahatar, fanart on kivaa ja noissa on oikein läheiset tunnelmat. :)

Ja nyt kun loma alkoikin jo tänään, toivon ehtiväni lukemis- tai ehkä peräti jopa kirjoittamishommiin! :D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #93 : 24-12-2021, 08:12:24 »
Kiitos Fiorella, ja ihanaa, että nyt on paremmin aikaa vaikka juuri kirjoittaa! :D

Pahoittelen jo etukäteen, että minulla ei ole mitään häikäisevää sisältöä tähän jouluaaton luukkuun. Tässä on nyt kuitenkin yksi tyhmä vitsi ja yksi tuhma kuva. Kumpikaan ei ole jouluinen, mutta ainahan voi kuvitella vaikka tuohon kuvaan Siriukselle ja Remukselle tonttulakit päähän. ;D

Luukku 24:

Vitsi: Remus and Sirius talking, K-7

Kuva: Sirius ja Remus, K-18

Näiden myötä toivotan oikein hyvää joulunaikaa teille kaikille, miten sitten sitä vietättekään!  :D
« Viimeksi muokattu: 24-12-2021, 08:15:56 kirjoittanut Pahatar »
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #94 : 24-12-2021, 12:02:46 »
Nyt on pakko kiittää kaikkia, jotka osallistuivat tämän kalunterin tekemiseen. Ette edes usko, miten onnellinen olen, että saatiin tämä aikaan vuosien tauon jälkeen. Minun joulukuuni on ollut todella kiireinen ja kommentointini laita on ollut siksi vähän niin ja näin. Aion kuitenkin korjata tilanteen joululomalla ja tutkailla kaikkia tuotoksia kaikessa rauhassa. Ja tässä minun pieni panokseni aattoluukkuun.

Iki- ihanat Jack ja Stephen ystävineen joulutunnelmissa <3

Rauhallista joulua itse kullekin. Ootte ihania! <3



zilah



Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #95 : 24-12-2021, 23:03:02 »
Kivaa fanitaidetta, Severus/Remuksesta tuli melkein inspiraatio, mutta onneksi vain melkein. ;D

Mun oli tarkoitus pysytellä täältä poissa, mutta laitan nyt kumminkin tämän kiltisti vähän tuhman joulukortin, kun sen tätä varten väsäsin.  :P

Joulukortti
(alkuperäisteoksen tekijä tuntematon, valokuva minun, korttipohja canva.com. Tuo taideteos ilmestyi muutama vuosi sitten ensilumen aikaan ikkunan alle ja minusta se oli sympaattinen, joten otin siitä kuvan. :D Ajattelin että netissä tai jossain ohjelmassa siitä varmaan käden käänteessä saisi kivan kortin, mutta eipä saanutkaan. Tämän piti olla testiversio, ja varsinaiseen olisin halunnut kuvan isommaksi ja ehkä jotain kulkusteemaista tekstiä, mutta en enää millään saanut kuvaa sijoitettua tuommoisen pyörylän sisään, joten tällä nyt mennään.)

+ Musiikkiesitys Toyah Willcox ja Robert Fripp versioivat klassikkoa jouluisesti.

Joulun ja anarkian hengessä kieltäydyn ikärajoittamasta.

Lizlego

  • Vieras
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #96 : 25-12-2021, 15:51:20 »
Multa loppui totaalisesti aatonaattoon kaikki vetoa ja aivot meni narikkaan, mutta kiitos kaikille niille, jotka jaksoi vetää tämän kalenterin loppuun! Ootte parhaita ihmisiä maailmassa! No joo, koko Fifin porukka on parasta ja siksi tämä on yhä hengissä! ;D Toi vitsi on niin suloinen ja samoin toi kuva Master and Commanderista, lol toi Paquetten kortti. ;D Nämä kaikki tuntemaan halua olla jouluihminen, mutta kun on niin vahvasti introvertti, että se on toivotonta niin on vaan tyydyttävä nauttimaan fiktionaalisesta joulusta ja kerättävä voimia omassa seurassaan tulevia koitoksia varten.  ;D Hyvää joulua kaikille fifiläisille!

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Joulukalunteri 2021
« Vastaus #97 : 26-12-2021, 08:12:13 »
Minustakin oli ihana juttu, että saatiin tämä kalenteri tehtyä. Ja joka ikinen luukku täyteen, vaikka aluksi ajateltiin, että näitä tulee jäämään tyhjäksi. Tämähän pitää ottaa tavaksi tästä eteenpäin. Ja minäkin toivon kovasti, että ihmiset pyörivät täällä jatkossakin. On ollut tosi kiva jutustella teidän kanssanne nämä viime viikot ja lukea teidän tuotoksianne! :D

zilah: Tuo joulukorttikuva oli aivan ihana, niin lämminhenkinen!

Paquette: Ihanaa anarkiaa tuossa videossa ja valokuvassa, tykkäsin. :D Muuten, täysin puolueellisen näkemykseni mukaan on kyllä rikos jättää kirjoittamatta Severus/Remusta, jos saa idean hännästäkään kiinni, se on niin ihana pari. ;D

Liz: Sosiaalisuus on yliarvostettua, ja introverttina on hyvä olla. Terveisin toinen samanlainen. ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?