Kuvataiteet > Kuvataiteet

Voihan Kalevi. K12/S

(1/28) > >>

sulo2:
Tässähän kävi siis niin, että minulla ei ole mitään käsitystä piirtämisestä, mutta ideoita piisaa. Tässäpä Kalevi-ressun seikkailuja.

Fiorella:
Hyvä kun laitoit tännekin Fifiin! :D Kurkkasin kyllä instagramiasikin, mutta tilisi ei ehkä ihan täsmää omaani ja yritän pitää sen tietyn teeman mukaisena, niin ei uskalla tykkäillä siellä muusta, tai IG alkaa ehdottaa sisältöä sen mukaan. :)

IG-julkaisujesi perusteella sanoisin, että minusta sinulla on paitsi huumorintajua, myös riimittelyn tajua. :) Oikein osuvia oivalluksia!

Kalevi on lyhyiden ja ytimekkäiden vastausten kaveri. ;D

Lizlego:
Mua kiinnostaa vastaus tuohon kysymykseen että kumpaahan se joulupukki tuo.  ;D ;D ;D Nerokasta ja yksinkertaistakin ihmistä puhuttelevaa. ;D

sulo2:
Kiitos teille ymmärryksestä  8)


--- Lainaus käyttäjältä: Fiorella -  11-12-2021, 20:19:02 ---Kurkkasin kyllä instagramiasikin, mutta tilisi ei ehkä ihan täsmää omaani ja yritän pitää sen tietyn teeman mukaisena, niin ei uskalla tykkäillä siellä muusta, tai IG alkaa ehdottaa sisältöä sen mukaan. :)


--- Lainaus päättyy ---

Tämähän se on. Onneksi on näitä vähän vapaampia alueita, joilla rehevä alakulttuurikin kaikkine lannoitteineen pääsee rauhassa kukkimaan. IG ei ehkä ole näille mun aivopieruille paras mahdollinen alusta.


--- Lainaus käyttäjältä: Voldemort -  12-12-2021, 01:02:29 ---Mua kiinnostaa vastaus tuohon kysymykseen että kumpaahan se joulupukki tuo.  ;D ;D ;D Nerokasta ja yksinkertaistakin ihmistä puhuttelevaa. ;D

--- Lainaus päättyy ---

Totanoinnii... tuotapahan pitää miettiä. Saattaishan siinä kulkuset kilistä, jos Kalevi pääsee toimeen.

Paquette:
Kalevi on jotenkin kovin lutuisen näköinen ja muutenkin symppis ytimekkäine vastauksineen. Hyvä ettei ole masentunut ja kiinnostuksenkohteita on aivan tarpeeksi.  ;D  Joulupukkikysymys jäi tosiaan kutkuttavasti auki. Ellei sitten käy niin traagisesti, ettei se tule ollenkaan. Jatkoa?  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta