Kirjoittaja Aihe: Voihan Kalevi. K12/S  (Luettu 4407 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #60 : 14-02-2022, 23:36:50 »
Minullakin tuli ikävä kyllä Kalevin tuntien ensimmäisenä mieleen sellainen vähän kakkainen ylläri. ;D Onnea vaan Sulo-ystävälle, jos niin on asian laita. ;)

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #61 : 15-02-2022, 15:16:28 »
Olen kyllä Lizin ja Fiorellan kanssa samoilla linjoilla tuosta Kalevin lahjasta Sulolle, sen perusteella mitä tässä on nyt Kalevia tullut seurattua. Mutta ehkä Sulo ei välitä, tai ei anakaan tykkää pahaa. Olihan varsinainen ystävänpäivälahja Kalevilta! ;D 
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #62 : 16-02-2022, 22:34:48 »
No joo. Nyt täytyy myöntää, että mulla ei ollu ees käyny kakkahommat mielessä tossa ystävänpäiväjutussa, mutta onhan se ihan itsestäänselvä. Että kiitos teille, kun opastitte  ;D

Josta tuli sitten koirat mieleen. Tässä tulee Amppa.


Lizlego

  • Vieras
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #63 : 17-02-2022, 07:33:04 »
Mitä? Olin kakkaisine ajatuksine aivan hakoteillä sitten! ;D No mutta Kalevi opetti mut ajattelemaan ensisijaisesti kakkaa ja kakkaamista niin totta kai sitten kuvittelin, että ystävänpäivänäkin pyöritään kakan ympärillä.  ;D ;D

On se jo epistä, ettei käärmeille ole puistoja, joissa ne voi nylkyttää ja saa namia, jos lähtevät sieltä kiltisti pois.  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #64 : 17-02-2022, 20:16:52 »
Anteeksi Sulolle! Mutta jotenkin Kalevin touhuja tässä aikansa seurailtua, ajatus jotenkin väistämättä kääntyi siihen suuntaan, että postilaatikosta löytyy aihepiirin teemaan istuva ylläri.  ::)

Amppa on hauska kaveri ja ehkäpä Kalevi oppii Ampalta välittömämpää suhtautumista muihin otuksiin. :D Ihana tuo Ampan havainto, että palkkio on luvassa, kun lähtee suosiolla pois.  ;D

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #65 : 17-02-2022, 20:37:38 »
Hehee, Voldemort ja Fiorella, tämähän varmaan johtui minun heikosta piirustustaidostani: se Sulo oli roskis, joiden tuotemerkki aika usein on Sulo. Siitä toi mun nimimerkkikin on peräisin  ;D

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #66 : 17-02-2022, 21:27:34 »
Ei kun en vaan tajunnut, että tuo "Sulo" liittyi tässä tapauksessa roskikseen! Hyvä vitsi vaikka avautuikin minulle vasta nyt, noloa.  ;D Ajattelin, että se on sinun postilaatikko.  ::) :D

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #67 : 17-02-2022, 21:55:21 »
Ajattelin, että se on sinun postilaatikko.  ::) :D

Aaaaw  ;D

Mulla oli siinä semmonen vähän ekologinenkin taka-ajatus, että kun kuitenkin ne kaikki ystävänpäiväkrääsät menevät lopulta roskiin, että kai sen suoraan voi sitten jo lahjoittaa roskikselle. Ja jos se saisi jonkun jättämään ne karvaiset pehmosydämet ja muovitilpehöörit kauppaan, niin ei haittaisi.
« Viimeksi muokattu: 17-02-2022, 21:56:55 kirjoittanut sulo2 »

Lizlego

  • Vieras
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #68 : 17-02-2022, 23:17:38 »
Joo, ei tullut kyllä oivallettua että se on sulo. ;D ;D Enkä ole yhdistänyt sun nimimerkkiä siihen. ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #69 : 18-02-2022, 11:27:36 »
En minäkään ajatellut, että olit ottanut tuon nimimerkin Sulo-roskiksesta, ajattelin vain, että hauska yhteensattuma. ;D Mutta minulle tuli tuosta piirustuksesta kyllä heti roskis mieleen, kun täällä päin näkyy juuri tuollaisia Suloja ihmisten pihoilla. Ja ehkä tuon roskisajatuksen vuoksi kakka oli se luonnollinen johtopäätös itsellekin. :D

Käärmepuistossa olisi kyllä tyyliä! Vaikka Kalevilla oli sen verran hiljaista Bertan kanssa, että en tiedä sitten, paljonko hän osallistuisi tuollaiseen toimintaan siellä... ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Paquette

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 194
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #70 : 01-03-2022, 17:43:06 »
Amppa vaikuttaa hauskalta tuttavuudelta ja hänen luonnehdintansa koirapuistosta on varsin oivaltava. Kalevikin selvästi innostui. Harmillista, että käärmeille ei ole vastaavaa paikkaa, tosin Kalevi ei ilmeisesti ole kovin valikoiva lajien suhteen, joten ehkä hänen kannattaisi lähteä Ampan mukaan kokeilemaan onneaan.  ;D

Pidättäydyn kommentoimasta Kalevin ystävänpäivälahjaa, koska se aihe lienee täällä jo varsin tyhjentävästi käsitelty.  8)

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #71 : 06-03-2022, 15:55:37 »
Hih, roskiksestahan tää nimimerkki on peräisin. Tulee joka vuosi juhlittua roskiksen nimipäivääkin :D

Kiitos myös Pahatar ja Paquette, Amppa-juttuja saattaa tulla vielä lisääkin. Mutta nyt vaihteeksi jotain muuta kuin sotauutisia.


Lizlego

  • Vieras
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #72 : 07-03-2022, 09:50:17 »
En tiedä mitä sitä osaisi tähän sanoa muuta kuin että naurattaa pöljänä, mutta mä oon pöljännauraja muutenkin. Ei jää karvoja hampaiden väliin.  ;D ;D ;D Se on hyvin positiivinen piirre itsestä.  ;D ;D Eikä tule muuta mieleen.  ;D

Poissa Pahatar

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 569
  • Rakkautta vain
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #73 : 07-03-2022, 14:46:32 »
Kyllä Kalevilla on muutakin positiivista, mitä voisi mainita. Niin kuin vaikka rehellisyys ja vaatimattomuus. ;D Mutta ehkä tuo sitten tuli hänellä ensiksi mieleen! ;D
Why is it that we feel more comfortable seeing two men holding guns than two men holding hands?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Vs: Voihan Kalevi. K12/S
« Vastaus #74 : 07-03-2022, 21:01:39 »
Karvattomuudessakin omat hyötynsä. ;) Kalevi on ainakin vaatimaton ellei muuta.