Fanifiktio fandomeittain > Harry Potter

Paras joulu (Harry/?), K-16

<< < (2/3) > >>

Pahatar:
Vendela, kiitos paljon kun luit ja kommentoit tätäkin muiden lisäksi! Minulla oli tämän kanssa ajatuksena, että vitsi olisi juuri kolmen kimpassa, mikä ei heti alussa tule esiin. ;D Tosi mukava kuulla, jos tykkäsit, tämä oli tosiaankin juuri sitä itseään. Mikähän siinä muuten on, että minä ja muutkin näkevät helposti juuri Remuksen Harryn kumppanina tämän tyyppisissä jutuissa, kun Liz kommentoi aiemmin myös vähän samalla tavalla.

On ollut kyllä ihanaa kirjoittaa kaikenlaista pitkästä aikaa, kun meni niin kauan, ettei tullut kirjoitettua mitään.  :D

Paquette:
Minä en arvannut kumpaakaan henkilöistä, vaikka varmaan olisi pitänyt sen perusteella, että tässä selvästi oli joku kokeneempi ja Harrylle turvallinen hahmo. Vähän odottelin, josko tekeillä olisi jonkinlainen isompi yllätyskäänne (Voldemort olisi ollut aika kova kyllä ;D), mutta olihan tässäkin sopivasti yllätystä. En osannut odottaa kolmen kimppaa, vaikka jossain vaiheessa kävikin mielessä, että Harryn kumppani tuntuu kevyesti ylettyvän joka puolelle häntä. :D

Ekalla lukukerralla hahmojen paljastuessa vähän mietitytti ajatus Harryn nuoresta iästä ja siitä, että nimenomaan kummisetä ja opettaja ovat johdattelemassa seksin saloihin, mutta selvästi suostuvaisiahan tässä kaikki olivat, ja kokemus oli Harrylle ilmeisen onnistunut ja hyvä.

Pahatar:
Paquette, kiitos todella paljon, kun jaksoit lukea ja kommentoida tätä! Kiva nähdä sinua täällä muutenkin pitkästä aikaa. :D

Chanslash ja etenkin kolmen kimppa menevät tosiaan aika laillakin ns. sopivaisuuden rajoilla, ja kyllähän tällainen suhde oikeassa elämässä arveluttaisi aika laillakin, vaikka näin ficeissä näillä on kiva leikkiä. ;D Tässä ajattelin, että Harry oli jo ehtinyt täyttää 18, eli ei ollut sentään ihan nuori, vaikka eihän se ikäeroa tai tuota kummisetä ja opettaja-asetelmaa muuta. Ilahduin kovasti tuosta, että sen paremmin kolmen kimppa kuin henkilötkään eivät olleet arvattavissa, kun pelkään usein olevani ihan ennalta arvattava näiden kanssa. Harry/Voldemort -ficci olisi tosiaan jotain, mutta sen saa joku muu kirjoittaa. ;D

Paquette:
Hih, kiitos, vaikka kyllä minä täällä olen käynyt koko ajan, mutta en ole saanut valmista julkaistavaa, enkä toisaalta ole oikein uskaltanut lukea muiden ficcejä, kun yritän kirjoittaa itse.  :(  Mutta pitäisi varmaan vain ruveta kirjoittelemaan viestejä vähän matalammalla kynnyksellä.  :)

Itse asiassa mietin heti kommentin julkaisun jälkeen, että mainintani Harryn nuoresta iästä oli vähän hassu, kun hän kumminkin oli ihan täysi-ikäinen, mutta ikäeroa ja tuota asetelmaa varmaan enemmän ajattelin.

zilah:
Olipa aivan ihana tarina, vaikka chanslash nyt ei mitenkään suosikkigenreni olekaan. Pitkästä aikaa on taas motivaatiota lukea, ja tämä tunnelmallinen pikkupalanen sai hymyn huulille ja lämpimän tunteen sydämeen. Kiitos! <3


zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta