Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

OTP-haaste iskee jälleen

<< < (2/3) > >>

Nappeli:
Minulle OTP on joustava käsite, joten en itse osaa siitä ahdistua. OTP on paritus, joka tulee luonnostaan, jota ei tavitse aloittaa miettimällä: "entä jos?". Jonkin parituksen tuoreimmassa huumassa sitä saatta aluksi keskittyä vain siihen, mutta joka kerta olen huomannut siirtyväni hetken kuluttua myös vaihtoehtoisten paritusten piiriin.

Yritetäänpä tätä nyt sitten jälleen multifandomilla. Viimeksi jäi kesken, mutta jospa se nyt onnistuisi, kun muutenkin on taas aktiivisemmin kynä sauhunnut.

Lizlego:
Laitan teidät listaan, kunhan saan sen tehtyä eli pääsen töihin.  ;D OTP varmaan tiukan tulkinnan mukaan tarkoittaa että sillä on itselle joku erityinen merkitys tai se on just se lempiparitus, mutta ajattelin itse, että se riittää jos jotakin parista haluaa/on jostain syystä tarve kirjoittaa.

//Sain tehtyä listan, olipa väännössä

Lizlego:
Onko meillä kukaan muistanutkaan tätä haastetta? ;D Jossain välissä oli mielessä, mutta sitten taas unohtui.  ;D

Paquette:
Mä oon muistanut! Mulla on ollut tässä muutamakin päivämäärä johon mennessä olen aikonut tämän korkata, mutta koska en ylipäätään ikinä onnistu missään niin nämäkin tavoitteet ovat jääneet toteutumatta. Ehkä toimisi jos näin julkisesti sanoisin, että laitan tänne jotain tämän viikon aikana. Te muut olette ehkä jo jotain julkaisseetkin?

zilah:
Uhhuh! Minä tunnustN unohtaneeni tämän täysin. Mutta enpä ole saanut kyllä mitään kirjoitettuakaan. Nyt tuntuu pitkästä aikaa siltä, että jotakin on ehkä tuloillaan.



Zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta