Ajankohtaista > Tietoa foorumista

Kannattaako Fifi pitää hengissä vai pistetäänkö lihoiksi?

<< < (2/10) > >>

Fiorella:
Totta tuokin. Katsotaan, huomaako tätä miten moni muu edes. Lahnailla voidaan keskenäänkin, jos muiden kiinnostus ei riitä.

Lizlego:

--- Lainaus käyttäjältä: Fiorella -  16-02-2023, 14:13:18 ---Totta tuokin. Katsotaan, huomaako tätä miten moni muu edes. Lahnailla voidaan keskenäänkin, jos muiden kiinnostus ei riitä.

--- Lainaus päättyy ---

No se tosiaan kertoisi tarpeeksi, jos tätä ei edes huomata jonkun järkevän ajan sisällä.  ;D Mut melko kuvaavaa Fifille ja sen nykyiselle aktiivisuusasteelle, että me kahdestaan käydään tätä keskustelua nytkin.  ;D ;D

Paquette:
Voi ei, onpa masentava tämäkin keskustelu.

Minä en ole ainakaan toistaiseksi julkaissut ficcejä muualla kuin täällä, tosin eipä niitä ylipäätään ole olemassa sellaista määrää, että asiasta kannattaisi mainita. Olen kyllä toivottaman hitaaseen tahtiin kaikenlaista kirjoitellut ja ajatellut niitä tuotoksia tänne jossain tarkemmin määrittelemättömässä tulevaisuudessa laittaa, mutta siinä nyt ei vielä ole riittävästi syytä pitää paikkaa pystyssä.

Olen muutenkin ollut vähän surullinen siitä, että kun vihdoin olen edes jollain tasolla päässyt kirjoitusblokista, niin ei ole enää ketään muuta, jota kiinnostaisi nämä ficcijutut. En tiedä onko Finissä vielä elämää, mutta sitä kohtaan mulla taas on muita asenneongelmia. Jos Fifi päätetään kuopata, niin täytyy varmaan kuopata ficciharrastus siinä samalla.

Anteeksi, tämä viesti meni sivuraiteille, mutta toivoisin että Fifi pysyisi, vaikka omakin aktiivisuuteni on suuren osan aikaa olematonta. Masentaa tämä ja kaikki muukin.

Fiorella:
Voi Paquette, älä masennu, tästä ainakaan! Sitähän tässä kartoitetaan, onko täällä käyttäjiä foorumille vielä vai ei. Eikä varmaan ole kyse siitä, miten paljon julkaisee tekstejä vaan siitä, onko ylipäätään kiinnostusta täällä olla ja vaikka höpötelläkin.

Finissäkin on hiljaisempaa, mutta kuitenkin elämää. Itsekin olen ollut viime vuosina aktiivisempi täällä kuin Finissä, vaikka sielläkin toki jatkuvasti käyn.

Lizlego:
Onhan tämä vähän masentavaa. Finissä mä en koe enää niin hyvin edes viihtyväni, vaikka siellä ficcejä luen, lukisin mieluummin täällä, mutta täällä on niin kuollutta silläkin rintamalla. Ja täälläkin on vähän ahdistava kokemus tämä hiljaisuus ja jatkuva yksin - tai kaksinpuhelu tai yksin tai kaksin lahnailu nin kivaa kuin se onkin. ;D Mullakin on täällä kyllä ficcejä, joita en ole laittanut muualle enkä laittaisi tapahtuu tälle nyt mitä hyvänsä, mutta ei todellakaan ole riittävä syy pitää yllä foorumia omien ficcien takia.  ;D

//Ja jos nyt joku aikataulua miettii niin ei tämä mikään nyt heti päätettävä ja suljettava ole vaan haluan herätellä tätä että onko tässä hommassa järkeä kun täällä ei ole oikein vuosikausiin ollut elämää kuin lyhytaikaisesti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta