Kirjoittaja Aihe: Kannattaako Fifi pitää hengissä vai pistetäänkö lihoiksi?  (Luettu 1821 kertaa)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Olisihan tuota mahdollista myös miettiä, että ajaisiko joku muu alusta paremmin Fifin tarkoitusta? Siis että karkottaako foorumimuoto enemmän kuin houkuttaa myös nykyisiä käyttäjiä ja voisiko joku muu alusta olla parempi?
Mikä se muu alusta voisi esimerkiksi olla? En osaa nyt ajatella muuta kuin jotain Discordia, joka on kyllä mainio keskustelualusta, mutta ei kai sinne pysty ficcejä laittamaan?

Itse olen sen verran vanha jäärä, että tykkään foorumimuodosta ja viihdyn täällä. Mutta jos löytyy joku sujuvampi vaihtoehto niin olen kyllä avoin kokeilemaan. :)

Poissa sulo2

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 131
Mitähän nuo Ylilaudan tyypit sanois, jos vallattais se  ;D

Lizlego

  • Vieras
Mitähän nuo Ylilaudan tyypit sanois, jos vallattais se  ;D

Se olisi kyllä syytää ottaa laadukkaampaan käyttöön. ;D

Poissa Goldscythe

  • Fëanorian
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 181
  • Joo joo, ammattina pro
    • DollWorld Selenia
Käyn täällä vaihtelevasti, enemmän sen jälkeen kun Loftis on hiljenny, Kops on jo kuollu ja Kristallimaailma kans surullisen hiljanen (minä vaan enää) ni... se on ollu vähän End of an Era... enkä haluis sen loppuvan. Mese kuoli kun se yhdistettiin Skypeen. Minä ja yks kaveri ollaan sielläkin edelleen meidän mesetunnuksilla =D Foorumitkin alkaa kuoleen... 15 vuotta ja risat, siihen ehtii tottuun et piipahtaa.
Discord... No, silleen toimii kyllä, noitten ficcien postaamisen kans vaan on et ne on lähinnä sit ollu linkkejä AO3:een tai Wattpadiin. Fanartkin olis vaan pitkä selattava lista, se... organisointi on ongelmallisempi. Tää on helppo pitää selkeenä.

Lizlego

  • Vieras
Olisihan tuota mahdollista myös miettiä, että ajaisiko joku muu alusta paremmin Fifin tarkoitusta? Siis että karkottaako foorumimuoto enemmän kuin houkuttaa myös nykyisiä käyttäjiä ja voisiko joku muu alusta olla parempi?
Mikä se muu alusta voisi esimerkiksi olla? En osaa nyt ajatella muuta kuin jotain Discordia, joka on kyllä mainio keskustelualusta, mutta ei kai sinne pysty ficcejä laittamaan?

Itse olen sen verran vanha jäärä, että tykkään foorumimuodosta ja viihdyn täällä. Mutta jos löytyy joku sujuvampi vaihtoehto niin olen kyllä avoin kokeilemaan. :)

En ole noita vaihtoehtoja silleen tutkinut vielä, mutta jos olisi olemassa joku hybridimalli voisi olla toimiva. Hah inhoan sanaa hybridi lol. Discord on ehkä liikaa vanhan irkin kaltainen. Sopii keskusteluun muttei oikein muuhun ja epäilen että olisi aika kuolleena syntynyt idea kun noi muutkaan kanavat ei ole kovin hengissä ja tämäkin porukka vissiin keskustelee jo kavereidensa kanssa jossain muualla niin olisi ehkä turha.

Poissa Nappeli

  • Hassu
  • värkkääjä
  • Viestejä: 1097
  • Kemiat kohtaa
Mulle ei kirjoitusharrastukseen ole oikein muuta paikkaa kuin Fifi. Harvakseltaanhan itselläni tarinoita syntyy, mutta joskus on kivaa laittaa niitä muuallekin kuin pöytälaatikkoon ja lukea myös muiden tuotoksia. Kyllä täällä hiljaisinakin aikoina aina joku pyörii, vaikka keskustelut saattaa olla vähän jäissä.

Poissa pipipi

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1
Minä vasta eilen löysin tänne Fifiin, niin ei pliis pistetä lihoiksi :( En oo edes vielä päässyt mitenkään perille tämän mestan meiningeistä ja heti löytyi keskustelu foorumin lihoiksi pistämisestä. Se olisi ihan mälsää.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Hei!

Tervetuloa ja kiva että löysit tänne! Kivaa aina nähdä uusiakin ihmisiä.  :)

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Tervetuloa! Tämä nyt oli kumminkin jo aika vanha keskustelu ja sen jälkeen aktiivisuus on lisääntynyt hurjasti, joten ei kai tässä vielä olla mitään sulkemassa.  ;) Mutta eihän meitä täällä ole kuin kourallinen.

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Ei tämä nyt kovin vanha ole kuitenkaan. Tänä vuonna aloitettu. ;D

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Laitetaanko jo lihoiksi?  ;D

Saipa ehkä huomion. ;D Tämä kun oli tuntitolkulla eilen pois käytöstä ja koko arkku.net jossain lomalla tai mitä ikinä niin onko mitään kadonnut?

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1008
  • Hyvän tuulen kotisatama
Minulle tuli ainakin heti hirveä ikävä ja tarve ottaa täältäkin johonkin talteen omat hassut kirjoitukset.  ;D

Tästä viisastuneena tiedetään ainakin, että ei saa tätä foorumia hävittää, se on rakas.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Ei missään nimessä lihoiksi! Oli kamalaa olla yksi päivä ilman FiFiä!  :'( :'( :'(

Ja jos sellaista on tulossa, niin hyvissä ajoin sitten, kiitos! Yritän kerätä kaiken talteen ensin.


zilah

Poissa Lizlego

  • värkkääjä
  • Viestejä: 226
Te nyt missasitte sen että tärkein kysymys oli että onko täältä kadonnut mitään?  :P

Mua aina naurattaa että ihmisillä on kiire ottaa omia tekstejä kun mulle ne on se asia joka saisi tasaisin väliajoin hävitä ilman että itse tarttisi. ;D Voisi olla joku asetus että voisi ajastaa että kun julkaisisi tekstin, se näkyisi vaikka tietyn ajan ja katoaisi sitten ö-mappiin. ;D

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2498
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
No mie jo ehdin alkaa kerätä niitä sunkin tekstejä talteen.  ;D En ole vielä huomannut mitään kadonneen, mutta palaan asiaan jos niin käy.

Zilah
« Viimeksi muokattu: 05-01-2024, 03:41:41 kirjoittanut zilah »