Kirjoittaja Aihe: Info  (Luettu 28297 kertaa)

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Info
« : 05-03-2009, 20:33:42 »
Tämä osasto on tarkoitettu vakavampaan keskusteluun kirjoittamisesta.
« Viimeksi muokattu: 06-03-2009, 10:16:03 kirjoittanut Beelsebutt »
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Info
« Vastaus #1 : 05-03-2009, 20:52:18 »
Mitähän se sellainen mahtaa olla?  ;D ::) Mulle tulee vaan heti assosiaatio Vuotiksen vakaviin, jossa ikäraja voi nousta yli viidentoista.  :D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Info
« Vastaus #2 : 06-03-2009, 07:52:09 »
No, osastoa toivottiin, niin kai sille käyttöäkin löytyy  ::)


Ja toisaalta, jos se jää tyhjäksi, se voidaan poistaa ^^
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Info
« Vastaus #3 : 06-03-2009, 10:16:49 »
Ehkä toi sanavalinta ei oo paras mahdollinen. Siis tän osaston nimi "Syvällista sumplimista" mutta heitin sen hatusta kun tein nopeeta tän osaston ennen nuq-menoa :D

Osastolla olisi siis tarkoitus olla keskustelua kirjoittamisesta, siksi alaosastot erikseen fanfiktionille että originelleille.



Ehdotelkaa osastolle parempaa nimeä ja kuvausta ihan vapaasti!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa toyhto

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 105
    • LJ
Vs: Info
« Vastaus #4 : 06-03-2009, 22:39:47 »
Minäkään en kyllä ihan hahmota, mikä on syvällistä keskustelusta kirjoittamisesta ja mikä kepeää :D Paitsi sitten jos ajatellaan, että kepeää on esimerkiksi haasteet, ja hmm, vaikka jotkut hahmot tai HP-ficcien puolella HP-asiat sinällään, ja vakavaa sitten esimerkiksi muusa- ja kirjoitusblokkikeskustelut... Mutta toisaalta voi olla, että ne tuosta lähtevät muotoutumaan sen perusteella, millaisia keskusteluja mihinkin syntyy, ja sitten nuo määritelmät ehkä selkeytyvät vähän kuin itsestään :D
Imagine what you would do if you knew you couldn't fail.

ficci-arkisto | avatar

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Info
« Vastaus #5 : 06-03-2009, 23:25:44 »
Nimenomaan oli ajatuksenani, että haasteet/betahaut/ficcilinkit sun muut tulisivat kepeämpään keskusteluun.



// Tämä info on edelleen työn alla, ehdotuksia sisällöstä otetaan mielellään vastaan!
Fifi-ficitLJAO3

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Info
« Vastaus #6 : 16-03-2009, 21:55:43 »
Tarviiko tänne oikeesti noita alaosastoja? Eikös kirjoittaminen oo kirjoittamista, oli se sitten jonkun muun maailmasta tai omastaan?
Fifi-ficitLJAO3

Poissa toyhto

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 105
    • LJ
Vs: Info
« Vastaus #7 : 16-03-2009, 22:09:10 »
Mä kyllä melkein sanoisin, että ei kai niitä alaosastoja tarvitse... Tuolla kepeämmässä keskustelussa ne on kai sikäli vähän aiheellisemmat, jos on haaste-topicceja sun muita, mutta ei kai yleisessä kirjoittamiskeskustelussa tosiaan tarvii tehdä jakoa ficcien ja originaalien suhteen.
Imagine what you would do if you knew you couldn't fail.

ficci-arkisto | avatar

Lizlego

  • Vieras
Vs: Info
« Vastaus #8 : 17-03-2009, 09:40:39 »
Jos ne vaikka ottaisi ainakin toistaiseksi pois ja laittaisi sitten vaikka takaisin, jos niitä tarvitaankin? Kirjoittamisesta yleisesti puhuttaessa yleensä tuota jakoa ei tarvita, mutta voi olla että se jossakin vaiheessa tulee tarpeelliseksi. Tai sitten ei.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Vs: Info
« Vastaus #9 : 17-03-2009, 14:17:43 »
Done. Ilmoitelkaa, jos tarvii pistää uudelleen alakategoriat paikoilleen. Tai siis katellaan tilannetta, meneekö osasto tukkoon?
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Vs: Info
« Vastaus #10 : 17-03-2009, 14:40:30 »
Niin tai katsellaan, että tuleeko jossain vaiheessa erityinen tarve erotella ficeistä ja originaaleista puhuminen. Voisihan jotenkin ajatella, että niillä olisi jotain eroa tai sitten ei. Meinasin ihan törkeästi jossain vaiheessa ainakin pistää pystyyn jonkin hahmojen luomiseen liittyvän topicin, koska hahmojen luominen on minulle ainakin yksi tuskan aihe ja syy siihen, miksi olen niin vakaasti pitäytynyt ficceihin - en osaa luoda omia hahmoja. Tai sitten vaan olen liian laiska tehdäkseni sitä.  :D Mä ajattelin, että jos jollain on päinvastainen ongelma ja raaski luopua hahmoistaan, voitaisiin kehitellä vaihtokauppaa, yhteistyötä ja yleistä kierrätystä.  :) Tosin ihmiset ovat luomisessa usein aika omistushaluisia luomuksiaan kohtaan, joten en tiedä tulisiko siitä mitään.  ;D