Kirjoittaja Aihe: Twilight: Jos ikuisuus ei olekaan ikuista, Carlisle/Esme, K-16  (Luettu 5659 kertaa)

Lizlego

  • Vieras
Kyllähän nyt kirjoittaminen ja varsinkin alastomat vampyyrit ja Volturit ovat haudanvakava asia, siirapilla tai ilman.  :D Mua houkuttaisi aivan liikaa tehdä alastonkuvamanipulaatio kuvankäsittelykurssin yhdeksi vapaavalintaiseksi. Jahka mä nyt saan noita manipulointeja tehtyä, voisin laittaa ne jonnekin sivulle ja nettiin.  :D Mulla on tällä hetkellä esimerkiksi lentävät Volturijohtajat olemassa...

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Mua houkuttaisi aivan liikaa tehdä alastonkuvamanipulaatio kuvankäsittelykurssin yhdeksi vapaavalintaiseksi. Jahka mä nyt saan noita manipulointeja tehtyä, voisin laittaa ne jonnekin sivulle ja nettiin.  :D

JOO! Loistoidea! Tarvitsetko materiaalia? Täältä löytyy... ;D En ihan usko, että K-18 matskua löydät koulusi gallerioista. Taikka mistäs sitäkään koskaan tietää,  :D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Ei tuolta pahemmin löydy alastonkuvia ei, joten sellaisia otetaan vastaan. Mä lähinnä naureskelen ajatukselle, että miltähän opettajan ilme näyttää, kun menen näyttämään töitäni sille.  :D Useampi Twilight-kuva tekeillä, kun niistä nyt sattuu sattuneista syistä (kiitos vaan syyllisille henkilöille, jotka noita kuvia ovat minulle antaneet  :D) olemaan kuvia varastossa.

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2506
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Okei. Mitäpäs, jos laitat vaikka meilinä ne päänkuvat mitä aiot käyttää, niin minä etsin niihin gallerioistani mahdolliset sopivat vartalot. On helpompi etsiä, kun tietää edes suunnilleen, millaiset mahdollisesti sopivat.  ;D

Saat kyllä muuten kertoa, mikä oli open reaktio kun saat valmista aikaan.  :D


zilah