Keskustelut > Pälinää

Kysymysloota, vastausboksi!

<< < (2/34) > >>

Goldscythe:
Ei. Sitä en tiiä missä oli ja kuinka kiireinen sattu olemaan muutenkaan. Ja tais olla koko tyyppi vähän kiven alla.

*katselee kolmikerroksisen talon korkuista ficcipinoaan, joista tasan yksi alunperin suomeksi ja kolme on käännetty*  :'(

Beelsebutt:
Ensin Dumbbis kielsi yhteydenpidon, sitten Remus häpesi itseään, oli ehkä ulkomailla, Siriuksen "asema" (siis vankilassa, hämmentää Remusta) saattoi ehkä vaikuttaa asiaan. Ja kuitenkin oli kulunut 10v, joten tulisko enää sen jälkeen otettua yhteyttä? Remushan on Harrylle täysin vieras. Ja tuskin Remppa tiesi, miten kurjaa Harrylla on ollut...

Rindamon:

--- Lainaus käyttäjältä: Beelsebutt -  10-03-2010, 21:43:26 ---Ensin Dumbbis kielsi yhteydenpidon, sitten Remus häpesi itseään, oli ehkä ulkomailla, Siriuksen "asema" (siis vankilassa, hämmentää Remusta) saattoi ehkä vaikuttaa asiaan. Ja kuitenkin oli kulunut 10v, joten tulisko enää sen jälkeen otettua yhteyttä? Remushan on Harrylle täysin vieras. Ja tuskin Remppa tiesi, miten kurjaa Harrylla on ollut...

--- Lainaus päättyy ---

Tai sitten se ei tiennyt missä Harry oli... Olishan koko velhomaailma pytörinyt likusteritiellä, jos ne ois tienny Harryn asuvan siellä...

immmortal:
Miks ihmiset valittaa koko ajan? (talvella on liian kylmä, kesällä liian kuuma, kevät on pelkkää loskapaskaa ja syksyllä masentaa kun on niin pimeetä) Miks ihmiset ei oo ees hetkee tyytyväisiä? Murrrr.

Lizlego:
Mä oon joskus miettinyt omalla kohdallani samaa eli sitä, miksi mä en ole mihinkään tyytyväinen ja todennut, että ehkä se on vain tapa.  :P Paha tapa. Toisaalta juuri nyt mulla ei ole asiat välttämättä niin hyvin, mutta mä olen saavuttanut jonkin omituisen mielentilan, joka ei välitä mistään. Tää enteilee varmasti jotain katastrofia.  :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta