Ajankohtaista > Vaalit

Kuinka pitkä adminien ja moderaattorien toimikausi on hyvä?

<< < (3/11) > >>

Sarelon:
Kannatan itse vuotta. Ehkä se on hieman pitkä, mutta ihan kätevyyden kannalta vuosi olisi hyvä: on paljon helpompi muistaa, että vaalit järjestetään esim. joka helmikuu, kuin muistella, että milloinkas ne nyt viimeksi olivatkaan ja onko siitä jo yhdeksän kuukautta vai vierähtikö tässä huomaamatta kymmenen.

Galenwen:
Musta toi määräaikaisuus kuulostaa hyvältä, itse asiassa voisin olla jopa sen puolen vuoden kannalla. Mutta on hyvä, että eri ihmiset saavat vastuuta, kun joskus voi olla jokaisella voi olla sellaisia aikoja, ettei pysty itse hoitamaan hommiaan kunnolla.

Lizlego:
Tähän mennessä siis vuosi on saanut eniten kannatusta eli ilmeisesti nyt syksyllä ei ole tulossa vaaleja ellei tuo tulos muutu kuluvien viikkojen aikana. *Kirjoittelen hyödyllisiä viestejä ympäri nettiä*

Lizlego:
Tuota noin, laitan tämän nyt tähän vaikka en ole varma olisiko parempi tehdä uusi topic.

Bbutt on pariinkin kertaan ilmaissut halukkuutensa jättäytyä pois ylläpidosta, mutta toistaiseksi en ole tehnyt asialle yhtään mitään, koska kai elättelin toivoa, että hän aktivoituisi ohimenevän kauden jälkeen uudestaan. Nyt kumminkin alkaa näyttää siltä, ettei niin taida käydä, joten kysymys kuuluu: mitäs nyt tehdään?  ;D Tarkoitan siis, että miten te tämän asian näette. Valitaanko joku uusi loppukaudelle ensi kevääseen asti eli käytännössä puoleksi vuodeksi (tällä hetkellä eniten kannatusta saanut se, että ylläpitokausi on vuosi). Toisin sanoen, onko joku halukas adminiksi?

Tässä yhteydessä paras kai sitten sanoa, että ylläpitoasioissa ei ehkä kannata kääntyä Bbuttin puoleen.

zilah:
Kyyllä minun mielestäni Buttiksen tilalle voitaisiin valita uusi admin. Harmihan se on että hän jää pois, mutta ilman muuta on parempi luovuttaa ohjat toiselle, jos tuntuu ettei pysty jaksa tai kykene.

Omasta puolestani en taida uskaltaa tarjoutua adminiksi. Ei nääs tekninen taito oikein riitä, vaikka innostusta ja aikaakin saattaisi olla. Mutta eiköhän niitä sopivia ehdokkaita löytyne? ::)



zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta