Kirjoittaja Aihe: Kuinka pitkä adminien ja moderaattorien toimikausi on hyvä?  (Luettu 17154 kertaa)

Poissa malla

  • superhessu
  • Viestejä: 742
Keskustelusta voi siis päätellä, että ainakin äänessä oleva osa jättäisi adminvalinnat kokonaan poies, ja jättäisi nykyiset adminit hoitamaan teknistä puolta määrittelemättömäksi ajaksi. Ja admineja vaihdettaisiin vain tarvittaessa.
Joo, meikäkin kyllä kannattaa tätä!
Papin aamen ei tee kenestäkään toisen itsestäänselvää omaisuutta.

Poissa Fiorella

  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 1013
  • Hyvän tuulen kotisatama
Näin juuri. :) Miksipä korjaamaan sellaista mikä toimii ihan mainiosti ennestään.

Lizlego

  • Vieras
Cele sen suurimman syyn sanoi. Admineilla on aina vaara kasvattaa liian suuri pää ja rakastua liiaksi omaan valtaansa ja omaan korvaamattomuuteensa, vaikka oikeasti adminointi ei ole mitään rakettitiedettä, mistä ei suurin osa ihmisistä selviytyisi. Siihen nähden vastuun kierrättäminen kaikilla tasoilla olisi järkevää.

Sitten on vielä se henkilökohtainen tuttavuus. Mietin tuota hieman toista kautta. Nimi olisi tiedettävä, mutta muuten ei ehkä tarvitsisi kuitenkaan tuntea. Tuli vaan mieleen, että mulla on itsellä tällä hetkellä admintunnukset ja rekisteri yhteen paikkaan, josta en tunne ketään päättävistä tahoista henkilökohtaisesti, mutta toimin siellä omalla nimelläni.

Eli käytännössä nämä vaalit voisi vaikka toimiakin, jos henkilö kertoisi esimerkiksi nykyisille admineille omat oikeat henkilötietonsa. ::) (Ja me sitten googletettaisiin niiden perusteella, pengottaisiin facebook ja kaikki muukin sosiaalinen media). ::)
« Viimeksi muokattu: 25-04-2013, 19:21:53 kirjoittanut Lizlego »

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
No mutta jos adminin pää täyttyy liikaa pissillä ja se alkaa näkyä foorumikäytöksessä, eiköhän porukka osaa jollain tasolla reagoida ja pistää adminin kiertoon, ainakin toivon näin.

Käytännössä nää vaalit ei tuu toimimaan, meillä ei oo yhtäkään ehdokasta.  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Joo, kyllä adminit täältä pois saadaan, jos täällä joku oikeasti ryhtyy sooloilemaan. Se on sitten järjestelykysymys, mutta ei tämä käytännössä ainakaan sitä tarkoita, että adminit voi kasvattaa pään kokoa ja tehdä mitä vaan.

Se on muuten aika olennainen juttu, että ehdokkaat puuttuu.  ;D Aina siloin tällöin se unohtuu... :P Chuuko, etkö sä lähtisi ehdokkaaksi?

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Kiitos kysymästä, mutta ei kiitos, moderointi riittänee mulle tällä hetkellä. Vaikka adminpaneeli saattaisikin olla tuttu ja kykenisin hoitamaan hieman teknisiä juttuja, meinaa aika muutenkin olla kortilla opiskelujen ja kesän harjoittelun takia. Enkä sitäpaitsi halua olla vastuussa jos vahingossa  tuhoaisin koko foorumin.  ;D
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Lizlego

  • Vieras
Ei tämä kauhean aikaa vievää hommaa toistaiseksi ole, että sen puolesta ei tarvitsisi ottaa paineita. ;D

Poissa Chuuko

  • superhessu
  • Viestejä: 609
    • Toinen tähti oikealta suoraan aamunkoittoon
Alkaa näyttää tässä toukokuun lähetessä, että taidetaan jatkaa samalla ylläpitoporukalla, kun ei yhtään ylläpidon ulkopuolista ole ilmoittanut halukkuuttaan mihinkään.
Häntä pystyyn vaikka hakaneuloilla.

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Hähä, nalkissa ootte ;D
Fifi-ficitLJAO3

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Hähä, nalkissa ootte ;D

Eikai siinä. Voin kyllä jatkaakin nyt, kun viimein olen opetellut noita namiskoita ja pystyn olemaan hyödyksi ihan konkreettisestikin. Mutta vain siinä tapauksessa, että edes jompikumpi muista, vanhemmista kollegoistani on pitämässä minua kädestä kiinni.  ;D



zilah

Lizlego

  • Vieras
Hähä, nalkissa ootte ;D

Varo vaan hähättelemästä tai mä alan kiihottaa kansaa siihen, että sut nakitetaan! :o

Poissa zilah

  • Sydänten kapteeni
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 2503
  • "Olet tullut laivaan, luumuseni?"
    • Zilahin Kirjasto
Hähä, nalkissa ootte ;D

Varo vaan hähättelemästä tai mä alan kiihottaa kansaa siihen, että sut nakitetaan! :o

 ;D

Lizlego

  • Vieras
Hähä, nalkissa ootte ;D

Eikai siinä. Voin kyllä jatkaakin nyt, kun viimein olen opetellut noita namiskoita ja pystyn olemaan hyödyksi ihan konkreettisestikin. Mutta vain siinä tapauksessa, että edes jompikumpi muista, vanhemmista kollegoistani on pitämässä minua kädestä kiinni.  ;D



zilah

Tämä foorumi on testattu pesunkestävällä idiootilla, joka lisäksi uskaltaa painaa erinäisiä nappeja, vaikka niissä lukee jotakin epämääräistä, koska kyllä nyt kaiken järjen mukaan tuhoa aiheuttavista asioista nykyään varoitetaan. Toisin sanoen tämä on testattu minulla ja koska minä en ole saanut hävitettyä mitään suurempaa, se lienee suhteellisen haastavaa.  ;D

Poissa Beelsebutt

  • vähemmän
  • viilee tyyppi
  • Viestejä: 3081
  • malmi
    • Ficciarkisto
Hähä.
Fifi-ficitLJAO3

Lizlego

  • Vieras
Olisikohan se aika pohtia taas Fifin moderaattorien ja adminien toimikausia ja tulevaisuutta?