Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Fanfiktionhaastetopic

(1/9) > >>

Beelsebutt:
Perustetaanpa perinteinen haastetopic.


Täällä voit haastaa ihmisiä kirjoittamaan fanfiktiota haluamastasi fandomista. Näin aluksi kaikki fandomit ovat samassa, mutta jos halua/tarvetta, niin voidaan perustaa lisää topikkeja tai jopa perustaa alakategoria.

Lizlego:
Itse asiassa mua alkoi ottaa päähän nyt se, että nämä haasteet originaalille ja fanfictionille on erillään, koska seuraavalle haasteelle ei ole väliä onko se fanfictionia vai originaalia, eikä väliä sille onko hettiä, femmeä tai slashia. Haluaisin lukea tekstin Juha Tapion biisistä Kaksi puuta. Mä rakastan tuota biisiä ja sen erityisesti sen sanoja. Niin ihanan romanttista.  ;D

Beelsebutt:
Pistä sama haaste molempiin topikkeihin ;)

Carolynne:
Kirjoittakaa joku minulle kolmannesta sukupolvesta, erityisesti Jamesista. James Jr./Neville eli professori Longbottom olisi ihanaa, Ginnyhän aina käskee poikaa "to give him our love". Al/James olisi nannaa, edelleen epilogia lainaten: "I don't mind sharing [the room] with Al". Ja iki-ihanaa James Jr/Teddy myös ^^

//
--- Lainaus ---Haluaisin lukea tekstin Juha Tapion biisistä Kaksi puuta. Mä rakastan tuota biisiä ja sen erityisesti sen sanoja. Niin ihanan romanttista.
--- Lainaus päättyy ---

Se on maailman ihanin kappale ja ihanin laulaja! <3

Storithiana:
Mä haluaisin lukea Twilightista jotain jollain fanon-parituksella. Millään muulla ei ole väliä, ehkä kuitenkin mieluiten slashia tai femmeä. Erityisen herkkua olisi Alice/Bella, Alice/Rosalie tai Edward/Jasper.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta