Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Fanfiktionhaastetopic

<< < (9/9)

zilah:
*Reps*

Minä luin tuon uutisen, mutta ei tullut mieleeni kirjoittaa siitä ficciä. Idea on kuitenkin aivan loistava, ja minä haluaisin ainakin yrittää. Koska en ole varma mitä tästä tulee, niin olisi mukavaa, jos haaste pysyisi muillekin avoimena.  ;D



zilah

Nukkemestari:
Haluaisiko joku kirjoittaa minulle femmeä Prinsessa Ruususen haltijakummeista? Mielikuvani on jotain enemmän syvään ystävyyteen perustuvaa kuin romanttiseen rakkauteen - kohteliasta ja hiukan höpsöä niin että kaikille tulee hyvä mieli. Ikärajalla ei niin väliä.

Lizlego:
Nukkemestari toi mulle mieleen sen, mikä kävi joskus jo aiemmin mielessä ja jaan sen nyt täällä, jos jotakuta vaikka nappaisi. Gordon Ramsay/Jamie Oliver. Niillä näyttää olleen ainakin jotain pientä keskinäistä skabaa ja loanheittoa.  ;D

zilah:

--- Lainaus käyttäjältä: Voldemort -  29-08-2014, 10:41:15 ---Nukkemestari toi mulle mieleen sen, mikä kävi joskus jo aiemmin mielessä ja jaan sen nyt täällä, jos jotakuta vaikka nappaisi. Gordon Ramsay/Jamie Oliver. Niillä näyttää olleen ainakin jotain pientä keskinäistä skabaa ja loanheittoa.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Minä töllötän innolla molempien herrojen ohjelmia, ja sen verran muistan, että jossakin Gordon haukkui Jamieta lihavaksi.  ;) Jos tuosta nyt jotain apua jollekin oli.  ::)



zilah

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta