Ajankohtaista > Tietoa foorumista

INFO - tietoa tästä foorumista

<< < (2/23) > >>

Mando:
Moro pöljä kysymys, mut ketkä täällä nyt on niitä ylläpitäjiä? ;D Rekkasin tänne ekan kerran nimimerkillä zcuny, poistin sen tilin ja rekkasin uudelleen tällä nimimerkillä, mutta mulla jäi tonne taidepaikkaan piirustustopic.. Pystyykö sen joku poistamaan sieltä? Kysyn nyt täällä kun en tiiä kelle täällä pitäis kirjottaa  :D

Lizlego:
Mä oon aina kuvitellut, että tämän topicin aloitusviestissä lukee ketkä on ylläpitäjiä, mutta ei siinä lue. What the f***? Ylläpitäjiä tällä hetkellä on Beelsebutt, Lizlego ja Nappeli. Mä voin ottaa sun topicin pois nyt.

//Siinä on paljon tavaraa. Oot sä varma, että haluat poistaa sen?  :P

Mando:
Oon joo, aattelin laittaa sen uudestaan pystyyn tällä nimimerkillä. En nimittäin pysty muokkaamaan sitä alotusviestiä nyt.

Beelsebutt:
Pistä uusi topikki pystyyn niin joku meistä kopioi vanhan topikin aloitusviestin siihen sun uuden topikin aloitusviestiin? Olisko se helpompi?

Mando:
Joo hyvä idea :) Siellä ois nyt topikki pystyssä nimellä "it's art!". Jos joku laittelee sinne sitä edellistä viestiä ni muokkailen sitä sit jossain vaiheessa, ne kuvat siellä on nimittäin ihan luvattoman vanhoja jo ;D

// Saakos niitä vanhoja kommentteja muuten mukaan? Olis harmi heittää niitä pois, kun ihmiset on kuitenkin nähny vaivaa ja huomioinut mun kuvia  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta