Keskustelut > Kepeämpää keskustelua kirjoittamisesta

Info

<< < (3/4) > >>

Beelsebutt:
Hyvä vaan että poistit :D

toyhto:
Mä haluaisin lempificci-topicin ja mielellään myös lempiomaficci-topicin. Meneekö semmoiset tämän osaston sisältöön? Lempparit omista ficeistä nyt ainakin on melkein kirjoituksesta puhumista, sehän vähän liittyy esim. itsekritiikkiin ja oman kirjoittamisen aikakausiin ja...  ;D

Gwyneth:
Minä en ole kauhean innostunut noista lempifikkitopiceista, mutta jos sellaisia halutaan, niin ei kai siinä sitten mitään. Aikoinaan vaan ainakin Vuotiksen puolella useampikin ihminen pahoitti mielensä todella pahasti sellaisen topicin takia. Siinä on vähän se ongelma, että fikeistä mieleen taitavat harvalle jäädä muut kuin ne ihan ekat luetut fikit (sekä tietenkin ne juuri äskettäin luetut). Vuotiksen puolella tosiaan kävi niin, että muutama pientä taukoa fikkaamisesta pitänyt kirjoittaja sai huomata, ettei heidän nimiään muistettu lempifikkitopiceissa lainkaan, vaikka he olivat aikoinaan saaneet todella paljon kehuja ja palautetta. Kaipa sellainen helposti lannistaa kirjoitusintoa kun joutuu konkreettisesti toteamaan, ettei kukaan niistä ihmisistä enää muista, jotka aikoinaan niin kehuivat ja ylistivät.

toyhto:
Ou, mä en ajatellutkaan tuolta kannalta... Lempificci-topiceista vaan välillä löytyy hyvää luettavaa, jos ficit linkitetään :)

Beelsebutt:
Mulle ainakin käy topikkien perustaminen. En näe siinä mitään ongelmaa, sillä eihän sitä topikkia ole pakko lukea, jos kokee olevansa epävarma omasta suosiostaan?  ???



// Topikkeja voi kyllä ihan vapaasti perustaa ja jos tuntuu myöhemmin, että ne tuli väärälle osastolle jne niin ne voidaan kyllä siirtää/poistaa, jos siihen tulee tarvetta :) Ylläpito on täällä vain palvellakseen käyttäjiä, ei päättämässä asioista sen kummemmin kuin muutkaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta